כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מיכה בריקמן - צלם

מיכה בריקמן - צלם

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0723953841
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Omer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מקצוען!מרגיע!לא לחפש במקום אחר,מיכה עשה לנו את החתונה!מדובר באומן זוכה פרסים, שכל צלם מתחרה נמצא בצילו.מיכה אוהבים אותך!אחלה צוות הבאת לנו!זכרונות לכל החיים..
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נהנינו מכל רגע, היה מקצועי ואדיב יצאנו עם תמונות משגעות ועם וייב כיפי וקליל- תודה!
הצג עוד

רון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ידענו שנסגור עם מיכה משיחת הטלפון הראשונה שלנו. כבר באותה השיחה הבנו שמדובר באדם מקסים ומקצועי מאין כמוהו. הרווחנו ספק נדיר, שבכל שלב בו הוא היה שותף (צילומי זוגיות, צילומים ביום החתונה וכמובן בחתונה עצמה) קיבלנו תמונות שכל אחת יותר יפה מהשניה. אך לא די בכך, נהנינו מכל רגע ורגע, הרגשנו איתו בנוח וקיבלנו תמיכה וליווי יוצאים מן הכלל. אז לכל מי שמתלבט, אין בכלל התלבטות, מיכה הוא הצלם מס' 1, קחו אותו ומובטחים לכם זכרונות מדהים מהאירוע לכל החיים!
הצג עוד

Dolev   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את מיכה האלוףףף אנחנו מכירים מהחתונה של אחותי הגדולה ולא היה לנו ספק שניקח אותו גם לחתונה שלנו. הוא השילוב המושלם בין מקצוענות שיא ווייבים מדהימים! אנחנו אוהבים את העבודה שלו מאוד והתוצרים יצאו ממש יפה! כל כך התחברנו למיכה כבר בחתונה הקודמת שהרגשנו שהוא עוד אורח שבא ללוות אותנו מהבוקר (אבל אורח שבא לתת עבודה כמובן) והאווירה איתו הייתה מעולה. כל הבוקר הרים לנו רצח וגרם לנו להרגיש הכי יפים שיש! אם אתם עושים גם את הוידאו דרך מיכה ממליצים לכם לבקש את טל שמעוני התותח! אם הוא פנוי זכיתם :)
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו למיכה אחריי המלצות מחברים משותפים. מיכה היה נעים, מקצועי והשרה אווירה טובה כבר מהפגישה הראשונה היה לנו כיף גדול להצטלם איתו ביום החתונה! נתן הרבה ביטחון והתמונות מהממות
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מיכה הוא צלם בחסד עליון, שהעין הטובה שלו מעידה על הלב הטוב שלו. מקצוען אמיתי, השרה אווירה נעימה והיה לנו סופר כיף איתו. החוויה הייתה מדהימה וכך גם התמונות והזכרונות. עובד עם צוות של מקצוענים!
הצג עוד

דורון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
אין מילים! מיכה תותח, צלם כשרוני מאוד, היה זמין לכל שאלה ובקשה שלנו, הכול בצורה נעימה, הכול בכיף. מהרגע שהגיע להתארגנות שלנו הבנו שלא טעינו, הוא פשוט בא לעבוד! הבחור מקצוען. עד לסוף האירוע הוא לא הפסיק לצלם, לא הפסיק להסתובב בין האנשים והבנו שהכול בשליטה ויצאו לנו תמונות מדהימות (שגם הוא הקפיד להראות לנו במהלך הצילומים בתחילת היום). בקיצור אם תבחרו במיכה לא תתחרטו, ממליצים בחום! דורון ואריאלה
הצג עוד

yuval hay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מאיפה להתחיל.. (אמ;לק קחו אותו לחתונה או לכל אירוע שיש לכם!!) הלכנו לצילומי זוגיות עם מיכה - ואוווו הבנאדם לא רק שיודע את העבודה הוא גם יוציא לכם תמונות שכל פעם מחדש אתם תיזכרו בסיפור שלהן ופשוט תאהבו אותן המשכנו ליום החתונה, מיכה הגיע עם עמי והם היו בהתארגנות של אישתי ודאגו להכל, צילמו הרגיעו ופשוט היו שם! איך שהגעתי קיבלתי יחס של מלך והכל פשוט רץ בלי בעיות, הם ידעו להכיל את העיכובים ואת הבלתמים ופשוט לתת לנו את הרוגע שזוג לפני חתונה צריך.. הגענו לאולם שם פגשנו את הצלם השלישי, דורי, התחלנו צילומים עם המשפחה והכל עבר כמו שצריך, הם מקצועיים ברמות הכי גבוהות שיש! ידועים לעבוד ולהוביל כשצריך, באמת שהבחירה במיכה כצלם היא הבחירה הכי טובה שעשיתי בחיים שלי (אחרי הבחירה של להתחתן עם אישתי 😅)
הצג עוד

ORIAN VAKNIN   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מיכה בריקמן- אין אבל באמת שאין אנשים כאלה! קודם כל צלם בחסד עליון , רואים את התשוקה שלו למקצוע וכמה הוא אוהב את המצלמה אכפת לו מהאנשים שהוא עובד איתם הוא יודע לקלוט את הוויב ולהתאים את המקום צילום אלייך, זורם סבלני בן אדם יצירתי ברמות! קיבלנו את כל החומרים כמה ימים אחריי ובאמת התוצאות מדברות בעד עצמן! אלוף 😍😍
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מיכה בריקמן, האיש והאגדה! איזה כיף שבחרנו בך להנציח את היום שלנו! צלם בחסד עליון! ביחד עם צלם נוסף מהצוות שלו הם העבירו לנו את הצילומים שלפני האירוע בצורה הכי חוויתית וכפית שיש! כשאומרים שהדינמיקה בין הזוג לספקים חייבת להיות טובה בהחלט צדקו! מיכה והצוות שלו היו פשוט אלופים! המקצועיות ניכרת בכל תמונה ותמונה! מיכה אתה אלוף, אין עליך!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up