כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Rahav-Bar Service

Rahav-Bar Service

שירותי בר לאירועים
טלפון:0526452707
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
may   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
50 מתוך 100
סגרנו עם רהב שנתיים לפני האירוע (קורונה וזה) בהתחלה הכל היה טוב, היה נשמע ממש מקצועי עם אווירה טובה ונתן לנו הצעה מעולה. לקראת התאריך של החתונה ניסינו ליצור איתו קשר לגבי פגישת ספקים (זאת הייתה חתונת שטח מורכבת) ולאורך שבועות לא היה מענה. הוא סינן הודעות, שיחות ומיילים מאיתנו וסירב להגיע לפגישת ספקים ורק לאחר ריב ממושך הוא הסכים לשלוח מישהו מטעמו. פשוט יצר לנו תחושה נוראית ואם האירוע לא היה כלכך קרוב ובתאריך מבוקש היינו מחליפים אותו. לשמחתנו למרות השירות המקדים המזעזע, בסוף הבר עמד ונראה ועבד בסדר.
הצג עוד

Orly   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו לפני כשבועיים...חתונת קורונה בגינה של ההורים, מצומצמת וה 2 סבבים. כשהבנו שזה יהיה מצומצם חשבנו לוותר על שירותי בר כדי לשמור על ההוצאות אבל הבנו שעם כל המתח של החתונה שעברנו עד האירוע אנחנו ממש לא רוצים להתעסק בקרח, בקבוקים וכוסות בזמן החתונה. בנוסף גם חבנו שיהיה נחמד שיהיו שייקים וקוקטלים מכיוון שזאת הייתה חתונת צהריים בשיא הקיץ.....ההחלטה הכי טובה הייתה לסבור עם רהב שהיה סבלני, גמיש בתקופת הקורונה וחוסר הוודאות שלה וגם עם צמצום כמות המוזמנים....השתיה זרמה, השייקים היו להיט והקוקטלים היו טעימים מאוד!!! העיצוב, רהב והברמן שלו והאנרגיות היו מדהימים! מומלץ ! מומלץ!
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
רהב היה שם בשבילנו בתקופה שזה היה לא קל להסתמך על ספקים, בתוך כל הבלאגן הזה של הקורונה הוא נתן מענה מידי ונכון לכל הצרכים שלנו. רהב עבד במקצועיות והגינות שאין כמותה.
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
חתונה בצל הקורונה היא לא דבר פשוט, חששנו מאוד מהתקלות ואז פגשנו את רהב כשחיפשנו ספקים , לפני הכל הוא היה הוגן וענה לנו על כל חששה שהייתה הרגיעה אותנו ונתן לנו להרגיש שיש על מי לסמוך! בחתונה עצמה הוא היה אדירר מהשירות ועד לנראות הבר היה ססגוני ומזמין הצוות שלו היה שמח האורחים לא הפסיקו להחמיא לנו על הבר. אם מישהו ממכם מחפש ספק בר וחושש עם כל מה שקורה עכשיו אז בלי להתבלבל לבחור ברהב !!
הצג עוד

Zemer   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
90 מתוך 100
5 ימים לפני מועד החתונה (חתונת קורונה מצומצת ביער), דיברנו עם רהב לגבי שירותי בר. 3 ימים לפני האירוע סגרנו איתו. משיחת הטלפון איתו, הבנו שמדובר במקצוען ובבן אדם. נטו בן אדם! בא לעזור ולכוון ולא סתם להעביר עוד זוג. לא קראהו חוות דעת לפני ולא שום דבר, פשוט סמכנו על מה שיקרה. חייבים להגיד שבחיים לא תיארנו את מה שקיבלנו, רהב והצוות המהמם שלו, בליווי הבר היחודי והאווירה המטורפת- ללא ספק הרימו את האירוע בכמה וכמה רמות. ממליץ לכל מי שחושב אם כן ואם לא- פשוט תחייגו אל רהב, אפילו סתם להתעניין, מבטיח שלא תתאכזבו מהבחור :)
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהשיחת טלפון הראשונה עם רהב הרגשתי את האנרגיה הטובה שלו ואחרי פגישה מוצלחת לא היה לנו ספק שהוא יהיה אצלנו בחתונה. רהב היה זמין לכל אורך התהליך לכל בקשה קטנה ושאלה ואפילו ציפר אותנו בכמה בקבוקים על חשבונו. ברגע שהגעתי לשטח הביא לי כוס יין שידע שאני אוהבת ודאג להביא צייסרים לרחבה כל האירוע וכוסת מים בשבילנו- וכל זה עם חיוך ענקי! תותח אמיתי!
הצג עוד

dudi_799   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
רהב אנחנו רוצים להגיד לך תודה על ערב מדהייים ! על כך שלא היית רק ספק הפכת לחבר לכל אורך הדרך , ובחתונה עצמה נתת בראש! אתה אלוף אמיתי ומה שבטוח זה שאנחנו הולכים להמליץ עליך לכל חבר שמתחתן, כל מה שהבאת שתייה אוירה וצוות היה הרבה מעבר למצופה
הצג עוד

Sivan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
רוצה להגיד תודה , הכל היה בשפע ובטוב טעם ! רהב היה מקסים ממליצה בחום!

shira-1987   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
רהההב האלוף !!! אנחנו רוצים להמליץ על רהב שנתן לנו שירות יותר ממדהים תמיד היה קשוב ומבין בכל שעה ביום שצלצלנו הוא ענה והיה זמין. בחתונה הוא היה מדהים וכשהייתי הכי לחוצה הוא ידע לבוא עם שתייה ולהרגיע אותי(לגמרי שימשת גם בתור פסיכולוג) אין עליך !!!! ואין ספק שלכל מי שיצטרך בר לגמריי נמליץ עליך !
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לקחנו את רהב לחתונה שלנו שהיתה במטע זיתים הכל היה מדהיםםם!!! מפגישת ההיכרות הראשונית ובניית תפריט האלכוהול והקוקטיילים הליווי והענות לכל שאלה ועד ליום החתונה שם הצוות של רהב נתנו אווירה מדהימה ועשו שמח . המחיר היה הוגן ולגמרי שווה את מה שרהב נתן לנו
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up