כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מתן נעים

מתן נעים

צלמי סטילס
כתובת:
טלפון:052-3992146
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Bar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את מתן אני מכירה כבר בערך עשור. עוד לפני שידעתי שאני אתחתן (או בכלל שוקלת את זה) ידעתי שמתן יהיה הספק הראשון שאבחר. מתן מוכשר ברמות בכל דבר שהוא עושה, ובמיוחד במקצוע שלו. הרבה מאוד חברים שלי מהבית לקחו אותו לחתונות שלהם וכל תמונה שהייתה להם רציתי שתהיה גם אצלי ואכן התמונות שבינתיים קיבלנו הן חלום! הוא תופס את הרגעים הכי מיוחדים ובזווית הכי טובה שיש. מתן סופר מקצועי, מצחיק וחבר מדהים. מעבר להיותו מקצועי, הוא מצחיק ברמות והוא והצוות שהיה איתנו (שכולם הם המלצות שלו) הפכו את היום שלנו למצחיק, זורם ומהנה למרות הקור שהיה והלחץ שיש באותו יום. צוות הצלמים המומלץ של מתן: - מתן הביא איתו צלם נוסף בשם בוריס קוליקוב שהוסיף אווירה וזרימה מהרגע שהגיע, והצליח לתפוס תמונות משפחה (וגם אחרי) מושלמות מהילדים הקטנים ועד לזקנים! - איציק אלימלך- צלם וידאו בחסד! מהשיחה הראשונה הוא קרע אותי מצחוק וככה היה עד לאחרי החתונה. אין צוות כיף כזה!! מחכה לראות את התוצאות של הוידאו!!! - נבו נעים- אח של מתן שהיה הצלם מגנטים שלנו- כשהכישרון עובר במשפחה. אין לי מילים לתאר את היופי שנבו צילם. יצא לנו גם טוב כי הם העבירו ביניהם תמונות וחלק מהתמונות של מתן קיבלנו במגנטים :) אוהבים אותך יא חיים שלנו!
הצג עוד

shakedmashiach23   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שפגשנו את מתן זה היה ברור שאנחנו סוגרים אותו! נתן לנו הרגשה ממש טובה בפגישה הראשונה, הראה לנו עבודות וישב איתנו מלא זמן! מרוב שחשוב לו הכל הוא נותן דף הכוונה בו כותבים את שמות המשפחות, ואנשים שחשוב לנו להצטלם איתם שלא יתפספס שום דבר. הייתה חשובה לי אווירה קלילה והוא דאג לעשות הכל קליל וכיף! ממליצים בחום ומכל הלב!
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בחור קליל ונותן אנרגיה מצויינת, בין הספקים שהכי אהבנו והתחברנו בחתונה
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
המון זמן חיפשנו צלם, זה היה אחד הדברים הכי חשובים בשבילי בחתונה, חיפשתי מישהו שיודע לתפוס את הרגעים, שמעביר את החוויה בצורה הכי טובה שיש, בצורה פשוטה , אותנטית. ואחרי חיפושים רבים מצאנו את מתן, ואנחנו כל כך שמחים על זה. מתן הוא אדם מקסים, משרה אווירה של רוגע ונינוחות, מוציא תמונות מדהימות, תמיד עונה בעימות. מאוד מאוד מרוצים!
הצג עוד

Nurit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אחד הדברים שהיו הכי חשובים לי ולא הייתי מוכנה להתפשר בהם היא בחירת הצלם (בעצמי למדתי צילום וראיתי המון בינוניות ופספוסים אצל צלמים רבים), נסחבתי ונפגשתי עם צלמים רבים עד שמצאתי את מתן נעים ולא היה לי ספק לרגע הכי קטן שהוא הבחירה המושלמת והכי נכונה!! מקצועי בטירוף, יצירתי, קלט ותפס רגעים מיוחדים ונתן לנו הרגשה מושלמת וכיפית לאורך כל היום והאירוע וההתנהלות מולו היתה נגישה ונעימה.. ממליצה מכל ליבי❤
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up