כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

החאן סזאן
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דנה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
הילה המושלמת, סופר וומן של העולמות הבן אדם הכי תקתקן מבין עניין וזורם שהכרנו! לעבוד איתה היה שילוב מושלם של זרימה כיפית ומקצועיות שלא מתפשרת מקצה לקצה! האוכל היה טעיייםםםם ברמות גם האורחים הכי סנובים התלהבו
הצג עוד

Gili   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הקייטרינג בחתונה שלנו היה מושלםם! האורחים גם אחרי האירוע ממשיכים להגיד כמה שהיה להם טעים :) הילה רוצים להגיד לך שוב תודה על כל העזרה והדאגה לפרטים הקטנים, וכמובן על זה שהיית זמינה ותמיד שם לכל השאלות. מעריכים ומודים לכם ממש גילי וברק 🥰
הצג עוד

Nof   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כשחיפשנו מקום להתחתן היה לנו ויז'ן ברור של איך אנחנו רוצים שהמקום יראה, ואיזו תחושה אנחנו רוצים שהוא יתן ואיזו אווירה תלווה את היום הזה. כשמצאנו והבנו שהכנסיה הסקוטית היא ה-מקום ושמי שלמעשה מלווים אותנו הם אייל והילה לא יכולנו לבקש יותר ולהרגיש שאנחנו בידיים הכי טובות שרק אפשר. הילה ליוותה אותנו בכל התהליך, החל מהפגישה הראשונה כמעט שנה לפני, סגירת ספקי משנה, עזרה והסברה על נושאים שבכלל לא היה לנו מושג מהם כי למי באמת יש מושג פעם ראשונה... עד לבחירת התפריט (שהיה מדהים וקיבל כמות מטורפת של מחמאות!) והייתה איתנו ממש עד הרגעים האחרונים ביום החתונה תוך כדי שהיא דואגת להכל ולזה שאנחנו פשוט נהנה ונהיה בראש שקט. לא תיארנו לעצמנו כמה מסירות, כמה נכונות וכמה השקעה נקבל מהילה וכל אלה לצד מקצועיות שאין לתאר. היינו בידיים הכי טובות שרק יכולנו לבקש ולדמיין. תודה ענקית להילה ולאייל, היה מושלם. אתם מושלמים. (*ותודה ליעל שלח על התמונות המהממות של המקום והעיצוב)
הצג עוד

זהר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהשיחה הראשונה קיבלנו את היחס הכי טוב שאפשר לבקש. העזרה, הזמינות, ההקשבה וההבנה פשוט נתנו לנו הרגשה של ביטחון. התחתנו בקיבוץ באירוע חוץ שהיה מתוכנן להיות 600 איש. הילה ואייל היו מקצוענים וידעו לכוון אותנו איך לארגן הכל. סמכנו עליהם בעיינים עצומות. לא דאגנו לרגע , וזה הוכח באירוע שהיה מושלם.. מעל כל דימיון, הגשמת חלום. האוכל היה איכותי, טרי, טעים והאורחים לא הפסיקו להחמיא. אדיבות ושירות ברמה הכי גבוה. אין לנו בכלל ספק שלא נפסיק להמליץ על סזאן ולהעביר את כל הטוב הזה לבאים בתור!
הצג עוד

רות   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו איזו חוויה! מהרגע שהכרנו את הילה, הכל היה פשוט מושלם. השירות, הנעימות, האוכל, המיקום, ההקשבה, והירידה לפרטים הקטנים. קבלנו מחמאות על החתונה מפה ועד הודעה חדשה, ונהנינו מכל רגע!
הצג עוד

ליאורה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע שנכנסו לחצר של החאן הבנו שהמקום הזה ברמה אחרת מכל מה שראינו עד כה. יפה, מטופח וקסום. הילה המקצועית הקדישה לנו זמן באדיבות רבה וחשבה אתנו על כל פרט ופרט והיתה סבלנית לכל ההתלבטויות האינסופיות שלנו (שלי כלומר..). מהרגע שסגרנו הרגשנו שאנחנו בידיים הכי טובות והכי מקצועיות שיש ופשוט הפסקנו לדאוג!
הצג עוד

tali.s.mager   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
לתכנן אירוע בארץ כשגרים בחו״ל זה מאתגר מאוד, אבל ברגע שמדברים עם הילה מבינים שהכל אפשרי והיא תעשה הכל כדי שהאירוע יהיה מושלם.
הצג עוד

פנינה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
לגמרי במקרה התקשרתי להילה שאפילו ש"כביכול" טעיתי במספר.. שאלה אותי מה אני צריכה? וכך נולד אירוע מקסים,בyevel מוצא... הילה הייתה קשובה,יצירתית,אפילו הבטיחה שמש וקיימה.... אוכל טעים,שירות עם חיוך. אירוע שני שסזאן עושים לנו....ועומגים בציפיות big time ממליצה בחום.
הצג עוד

shlomit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בחצר המלון הסקוטי והיה מושלם! חיפשנו מקום לחתונה קטנה (בערך 100 אנשים) באווירה רגועה וחגיגית והגינה הקסומה של המלון הסקוטי התאימה לנו בדיוק. הילה ארגנה לנו את החתונה כל כך טוב כך שלא היינו צריכים לדאוג. היא היתה זמינה לכל שאלה ובקשה בכל זמן. הקייטרינג היה מצוין ונענה לכל בקשה שלנו. החתונה היתה 100% טיבעונית והאוכל היה מ ע ו ל ה! קיבלנו עליו הרבה מחמאות.
הצג עוד

מורג   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
מעלה החמישה עם קייטרינג חאן סזאן בניהול שרית ונועם המדהימים- התלבטנו כלכך הרבה על מקום ואחת הסיבות העיקריות שבחרנו במעלה החמישה היא שרית המדהימה שמהתחלה היתה כלכך נחמדה, אדיבה, מאירת פנים ועם רצון לעזור וכמובן גם נועם שלאורך כל הדרך היה זמין לכל עיניין עם נכונות לעזור בשמחה ובחיוך. לאורך כל הדרך שינינו הרבה דברים וגם היה את מבצע שומר החומות, שרית ונועם ליוו אותנו, ענו לכל טלפון גם מאוחר בלילה הרגיעו, עזרו, באו לקראתנו ונתנו תחושה שהם באמת רוצים לעזור מכל הלב. אחרי שיחה של כמעט שעה וחצי עם שרי היא עוד אמרה לי בסוף שאמשיך לשגע אותה כמה שבא לי. והמקום עצמו, קיבלנו המון תגובות על הקסם שיש במקום ושהוא מאד יפה, פחדנו שיהיה קר והזמנו פטריות חימום אבל בסוף לא היה קר, הכל שם ירוק, עצים בכל פינה ועליהם ובניהם גרילנדות שגורמות לאווירה להיות קסומה ונעימה. נועם ושרית באו לקראתנו, עזרו בכל דבר ששאלנו וביקשנו והכל בכלכך הרבה אדיבות, נעימות, מאור פנים, שמחה והבנה שאנחנו יחד ושכולנו רוצים שיהיה הכי טוב והמקום היה נראה מדהים וקסום.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up