כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

תאיר קאיש - ליווי אישי לאירועים

תאיר קאיש - ליווי אישי לאירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0545517476
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
המתנה הכי גדולה שיכולתי לתת לעצמי בחתונה! חתונה חצי שטח, גדולה, מורכבת, ארוכה - ותאיר פשוט השתלטה על הכל ביד רמה, הכירה כל פרט באירוע וידעה מה קורה בכל דקה. גרמה לי לסמוך עליה בעיניים עצומות (וזה לא פשוט!!) ואכן - לא אכזבה. הגענו לשטח שהכל כבר מאורגן (על הקרייססים שתאיר התמודדה איתם בעצמה גילינו רק למחרת) והחתונה תקתקה עד שעזבה את המקום ב3 בלילה שהמזרונים שלנו מוכנים בשבילנו והכסף אצל הספקים.
הצג עוד

ליהי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בחורה מקצועית בטירוף , לא יודעים מה היינו עושים בלעדיה. תקתקה את הכל בצורה מושלמת הייתה שם בשבילנו גם לפני החתונה בכל דבר שהיינו צריכים בו עזרה ובסוף החתונה אשכרה ארזה אותנו הביתה. ואת הכל היא עושה בחיוך כובש וברוגע ונעימות שאין כמותם , חיוך שמבצבץ אפילו ברחבה ומשרה ככ הרבה רוגע כי הכל בשליטה! המשפחה הקרובה נהנתה בטירוף , היו בראש שקט, אף אחד לא היה צריך לדאוג. אם יש מישהי שחייבת להיות בחתונה שלכם זו חד משמעית תאיר!!
הצג עוד

Almog   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
תאיר מהממת בכל קנה מידה, יש לה יכולת גבוהה לראות לרזולוציות מאד נמוכות. נותנת הרגשה של שליטה בכל! הסירה דאגה מליבי במשך כל החתונה ובכל הניהול המוקפד שלה על החתונה הייתה מאד נעימה!!! כמו חברה טובה ותקתקנית שטוב שלכל אחת הייתה :)
הצג עוד

Gili   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
עשינו חתונה בבית בקורונה.. היו המון דברים לארגן שעל חלקם אפילו לא חשבנו. תאיר עזרה לנו בכל פרט קטן, צפתה את כל הצרכים מראש וגם במהלך האירוע. היא ממש עשתה לנו את האירוע! כל המשתתפים, ובפרט המשפחות, ממש עפו עליה. מומלצת בחום!
הצג עוד

נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
איך אפשר בכלל לתאר במילים את החוויה שלנו עם תאיר! גם אנחנו דחינו את החתונה בעקבות הקורונה, ותאיר הפכה להיות החברה הכי טובה, הכי מבינה, הכי תומכת ומייעצת. ליוותה אותנו לאורך כל הדרך ונתנה תחושה שיש לנו מישהי מקצועית ומדהימה לסמוך עליה! נתנה הרגשה כלכך טובה, שמה את האינטרסים שלנו במקום הראשון. גם שהחלטנו שלא דוחים בפעם השנייה, ומרימים אירוע פלאן בי, תאיר פשוט הצילה אותנו. אני לא אפרט את כמות הבעיות שהיינו צריכים להתמודד איתם, הרמנו חתונה בשבועיים ותאיר פשוט התנהלה בצורה מטורפת. חשבה על כל פרט ופרט, הייתה רגועה ומפוקסת, יצרה קשרים מעולים עם כל הספקים, וטיפלה בכל בעיה שצצה. השיא היה ביום האירוע עצמו, עדיין לא הצלחתי להבין איך בן אדם יכול להיות ב40 מקומות בו זמנית. כל מקום שהסתכלתי תאיר הייתה שם, מחייכת, רגועה, מתקתקת הכל במקום. הגעתי לאירוע כמו אורחת, הכל היה נראה מדהים! האירוע היה אירוע מורכב (שני סבבים, שני טקסים) והכל התנהל בדיוק בזמנים שתכננו. אחרי החתונה אין אורח אחד שלא שאל אותי על תאיר, החמיא בטירוף ואמר שהייתה פשוט מדהימה! אין ספק שהאירוע לא היה נראה ככה בלי תאיר. בתור בן אדם לחוץ מאוד, הצלחתי להיות משוחררת לאורך כל החתונה ולא לדאוג לכלום. אם יש ספק שאתם חייבים (!!!) לקחת זאת תאיר. אין לי מושג איך מישהו מצליח להתחתן בלעדיה!
הצג עוד

עדן וגלעד   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו. וואו. וואו. אין לנו מספיק מילים שיתארו כמה שתאיר מושלמת. היא הרבה מעבר למנהלת אירוע, היא באמת הפכה להיות חברה שלנו. לאורך כל התהליך, השינויים וההתאמות שנדרשו לאירוע שלנו, היא ליוותה אותנו בכל רגע ורגע. היה לה חשוב תמיד לשמור על אופטימיות ומצב רוח מרומם (גם כשהחתונה נדחתה מחודש מרץ). היא לא וויתרה לנו ותמיד מצאה פיתרונות יצירתיים, שאף כללו שיחות שלה ישירות עם ספקים בשבילנו. זה בכלל לא מובן מאליו מבחינתנו. היא פשוט הבן אדם הכי מדהים שיש בעולם. לתאיר יש את השילוב המושלם בין אסרטיביות ומקצועיות מטורפת לבין רוך, נועם וסבלנות אין קץ. היא פשוט הדהימה אותנו בכל פעם מחדש. אין אחד באירוע שלא הרעיף עליה מחמאות ואמר מי זו הבחורה המדהימה הזו?! בהתחלה תיכננו להתחתן בחודש מרץ באולם, ובגלל כל מגבלות הקורונה נאלצנו לשנות תוכניות ולבסוף עשינו חתונה בחצר הבית של ההורים. גם באירוע מצומצם מאוד, היה לנו ברור ביותר שאת תאיר אנחנו חייבים איתנו! וגם באירוע קטנטן- היא הייתה הכי משמעותית בעולם!!! אנחנו הכי מעריכים אותה בעולם!!! זכינו לפגוש אותה וזכינו שהיא הייתה חלק משמעותי בכל תהליך החתונה שלנו. אנחנו באמת חושבים שלקחת את תאיר לאירוע שלכם זה מעבר להמלצה- זו חובה!!!
הצג עוד

Yamit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
משיחת הטלפון הראשונה שלי עם תאיר, הבחנתי שמדובר בבחורה חדה שמבינה עניין. היא כבר דאגה לענות על כל השאלות עוד לפני ששאלתי אותן. הרגיעה כל חשש ודאגה. לאורך כל הזמן הייתה זמינה ותמיד נתנה תחושה שאפשר לפנות אליה וכך היה. כשהבנו שלא נוכל לקיים אירוע באולם בגלל הקורונה כמו שתכננו, תאיר ישר הרגיעה והשתלטה על העניינים, הלכנו לכיוון של חופה בים. לפני החתונה תאיר דאגה לכל הפרטים ושלא נשכח שום דבר ובאנו בראש שקט וסמכנו עליה בעיניים עצומות שהכל יתקתק ואכן כך היה. תאיר דאגה לכל פרט מא' ועד ת', לתאם עם הספקים (קייטרינג, חברת הפקה, צלמים, רב ואפילו לסנכרן עם הדיג'יי רשימת שירים להפעיל בבידורית). לאורך כל האירוע תאיר דאגה שהכל יתקתק וגם סידרה לנו את כל החפצים ומה שהיינו צריכים. בסוף כשהשמש שקעה וכבר היה לי קר תאיר נתנה לי את העליונית שלה, העיקר שיהיה לי נעים. בקיצור, אנחנו מאוד מרוצים ממנה, תאיר בחורה מקסימה ואחראית, יודעת לנהל ולהרים הפקות ואפשר לשחרר מהשליטה ופשוט להנות מהאירוע.
הצג עוד

Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
תאיר מקצועית ומדהימה! ללא ספק מישהי שאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות ביום מאד חשוב ומרגש שתמיד קורים בו דברים קטנים ולא צפויים. תאיר תמיד הייתה זמינה, קשובה, רגישה לכל שאלה וחשש. גם לפני האירוע וגם במהלכו. נתנה מענה ופיתרון במקצועיות רבה לכל דבר שצץ ולא פחות חשוב לכל אורח! בזכותה היה לנו אירוע מדהים שתיפקד ותיקתק לפי התוכנית ברמה מאד גבוהה, ענה על כל ציפיותנו ואפשר לנו, הזוג והמשפחה, להנות ולמצות את האירוע שלנו ללא כל דאגה.
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
תאיר מושלמת!!! הדאגה שלה לפרטים הקטנים והגדולים כאחד היו לא נורמליים. נתנה לנו נחת ושלווה, ופשוט הייתה על הכל. אין עליה, וכל מי שלא לוקח אותה פשוט מפסיד
הצג עוד

Tiltan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מנהלת אירוע זאת הגדרה קטנה מידי לבחורה הזאת. תאיר היא ההחלטה הכי טובה שקיבלנו לפני החתונה! הבחורה הזאת תמיד מקדימה בכמה צעדים, עוד לפני שחשבנו על משהו, היא כבר עשתה אותו, בכלל בלי שנרגיש. היא כתף תומכת, היא פסיכולגית ב11 בלילה יומיים לפני החתונה, היא תיזזה באולם לפני שהגענו ווידאתה שהכל נראה כמו שחלמנו, היא חסכה לנו רזרבות, היא השקתה אותי במים בזמן שטבעתי באלכוהול, דאגה שכל הספקים יתנו את הכי טוב שלהם בלי שתיהיה לנו דאגה אחת על הראש. והדבר הכי חשוב, זה לא מרגיש כאילו זאת העבודה שלה, זה מרגיש כאילו היא מאוהבת במה שהיא עושה, היא נתנה את הנשמה שלה, כולל ללכת לקנות כוס דקה במיוחד לחתן לחוץ במיוחד. אני יכולה לכתוב פה שעות וזה לא יספיק, תאיר אנחנו אוהבים אותך!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up