כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
פיינל דראם | Final Drum

פיינל דראם | Final Drum

תקליטנים
99
99 מתוך 100
לפי 1231 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Orpaz   כתב/ה חוות דעת לפני 13 שעות
100 מתוך 100
סגרנו את בן גוטר התותח על!! העיף לנו את הרחבה באוויר, ידע לקרוא את הקהל בצורה מדהימה, ובאמת שאנחנו ממליצים בטירוף!!❤️❤️
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת אתמול
100 מתוך 100
סגרנו עם בן גוטר האחד והיחיד, באמת שבא לנו להתחתן שוב רק כדי לבחור בבן לדיג׳יי שלנו עוד פעם! קיבלנו מהאורחים ומהמשפחה כלכך הרבה מחמאות, לא הפסיקו לדבר על בן ועל התיפוף. היה פשוט מושלם! הכל היה במקום, בן הרגיש את הקהל והכל היה מדוייק. באמת שלא רצינו שהלילה יגמר רצינו להמשיך לרקוד עוד ועוד. האנרגיות של בן זה משהו לא מהעולם הזה, הן מדבקות ונתנו לנו לאורך כל הדרך להרגיש בידיים הכיייי טובות שיש. מתבאסים שזה נגמר ומקווים לראות את בן בעוד מלא אירועים בהמשך. אוהבים המון ומודים לבן על הערב הכי כיפי בחיים שלנו והמסיבה הכי טובה שהיינו בה!
הצג עוד

דור   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
חדדד משמעית הבחירה הכייי אבל הכייי טובה שלנו!!!דיברנו עם פינאל דראם והם הציעו לנו להיפגש עם בן חנסון (לא שמענו עליו לפני).. התאהבנו בו בשנייה הראשונה, יש לו אנרגיות מושלמות והוא אלוף במה שהוא עושה. לאורך כל הדרך הרגשנו שאנחנו מדברים עם חבר ולא עם ״ספק״. קיבלנו ים מחמאות על הדיג׳יי ועל הוויבים שלו, הוא לגמרי עשה לנו את האירוע מטורףףף.. ההמלצה הכי חמה שלנו בפעררר!!!!!
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
100 מתוך 100
מהשניה שנפגשנו ידענו שדור הבחירה הכי טובה לאירוע שלנו.הוא עשה אווירה נעימה וכייפית וזרם איתנו, ואת האירוע עצמו הוא עשה למטורף! שמח מהנה ובול אנחנו! בכל שאלה הכי קטנה ישר היה מענה מקצועי החוויה היתה מושלמת ואנחנו ממליצים על דור בפרט ועל פיינל דראם באופן כללי! ❤️
הצג עוד

anastasia   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
הגענו לפיינל דראם דרך המלצה של חברה, לא הכרנו כל כך די ג'ייז והבנו שהם חברה מצוינת. כמו כן, היה לנו דיל חורף מהאולם לגבי הדיג'יי וקיבלנו רשימה ענקית של ספקים ופנינו לפיינל דראם.בשיחה כיוונו אותנו לכמה דיג'ייז שלהם (אגב עשינו בדיקה קטנה על כמה והם באמת נראים מקצוענים אחד אחת)היינו בפגישה עם יערה רון והתחברנו מאוד אליה ולסגנון שלה, הרגשנו שהיא בול בשבילנו ולא טעינו. היא פשוט מהממת, מקצועית, מוכשרת, החזיקה את הרחבה עד 2 בלילה באמצע שבוע (אגב אנחנו היינו עייפים ואמרנו שזהו, היה אפשר גם בכיף להמשיך אחרי). יערה באמת תותחית!
הצג עוד

Shirel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
שמענו המלצות על פיינל דראם. ביקשנו מוסיקת מיינסטרים, והם המליצו לנו על עודדי. נפגשנו איתו בזום. היה לנו קליק מטורף איתו מהתחלה. הוא הדיג'יי היחידי שנפגשנו איתו, ומיד ידענו שאנחנו רוצים אותו בחתונה שלנו. בחתונה עצמה הוא ענה על כל הבקשות שלנו!!! שם לנו את כל השירים שאנחנו אוהבים, וידע להתאים את המוסיקה שלנו ביו הקבלת פנים ולרחבה. הוא הקפיץ את הרחבה! עשה משאפים מטורפים וידע לקרוא את הרחבה בצורה מצויינת!!!!!ממליצים בטירוף ובאהבה גדולה!!
הצג עוד

Nitay   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הכרנו את החברה דרך חתונה של חבר ותוך מפגש וחצי כבר היה לנו שידוך עם אופק התותח. מהרגע הראשון קיבלנו ליווי צמוד, תמיכה והבנה מוחלטת מהחברה ומאיתן הנסיך שייעץ לנו, ועם אופק הכל היה קל! הוא הבין וקרא אותנו מההתחלה. הרבה יותר מדי-ג׳יי
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
דיג'יי מעולה!! ישר הבין את הראש שלנו וזרם איתנו על מה שרצינו. קולטים ישר את כמות הנסיון שיש לו! עפו עליו בחתונה ואנשים לא הפסיקו לרקוד!! כולם החמיאו לנו עליו ובאמת יצאנו הכי מרוצים בעולם ונהננו מאוד!!

May   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אופק גלר היה הדי-ג׳יי הראשון שנפגשנו איתו ובאותו רגע התאהבנו ולא חשבנו פעמיים! זאת הבחירה הכי טובה שלנו באירוע!!!היה מטורף הבן אדם מוכשר ברמה קיצונית, יש לו אנרגיות שיא, הוא חי את האירוע כאילו זה החתונה שלו, מסתכל על הקהל כל הזמן וגם עלינו לראות שזורם וכיף. קיבלנו אחרי האירוע מלא הודעות שהיה נדיר וכולם ביקשו את המספר שלו. בקיצור אתם לא תתחרטו 🙌❤️
הצג עוד

Omer   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
באנו מראש עם בקשה הזויה: אנחנו חולים על יפן ועל מוזיקה יפנית והיה לנו חשוב לשלב את זה במוזיקה כי גם החברים שלנו באותו הראש. אז רצינו מישהו מקצועי שיעשה שיעורי בית, ישמע את המוזיקה מראש כי ברור לנו שהוא לא מכיר כלום ושיהיה עם ראש פתוח להבין את הקהל ולראות מה עובד ומה לא, כמובן בשילוב עם מוזיקה רגילה ומיינסטרימית לצד עוד דברים שאנחנו אוהבים – "דיסקו", מיינסטרים של שנות ה90 וה2000, פופ ישראלי, וכל מה שעושה שמח. נפגשנו עם כמה דיג'ייז ובסוף החלטנו לסגור עם עודדי לא רק כי המחיר שלו היה ממש סבבה, אלא גם כי הוא ממש היה נראה לנו שהוא עף על הקונספט, על העובדה שזה "אתגר" לא שגרתי שייתן לו סוג של להוכיח את עצמו על הרחבה, ושהוא מסוגל להתחבר גם למוזיקה למרות שהוא לא מכיר ממנה כלום.הכנו לו מראש רשימה של כל השירים, איפה אנחנו רוצים שיתנגנו (קבלת פנים/ריקודים) עם קישורים לדרייב והערות לפי מה שהיה נראה לנו ונתנו לו לזרום עם זה ולקרוא את הקהל.בפועל עודדי עשה בחוכמה ודאג שהחלק הראשון של הערב, לפני האוכל, היה בעיקר מוזיקה למשפחות – מזרחית, עומר אדם, נועה קירל – ואחרי האוכל כשרוב המבוגרים במילא הלכו, שם את המוזיקה שלנו. הרחבה הייתה מלאה, ואנשים נשארו לרקוד עד השיר היפני האחרון ברשימה שלנו. קיבלנו המון מחמאות ממשפחות ומחברים על המוזיקה והדיג'יי. היה מעולה והוא בחור סופר סופר חמוד עם מלא אש בעיניים.באופן כללי ההתנהלות מול פיינל דראם הייתה נהדרת ונעימה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up