כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לייבוז
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אז היה ברור לנו שאנחנו רוצים עיבוד מיוחד לשיר חופה התמזל מזלנו והכרנו את אביב ❤ (וידוי כנה, הכרנו את אביב עוד לפני אבל לא בפן המקצועי) ושמעו... מדובר פה באדם סופר מקצועי ומוכשר. נפגשנו איתו ועם שני, הזמרת המדהימה, המרגשת והמוכשרת לשיחת היכרות ותיאום ציפיות. גם אביב וגם שני נותנים הרגשה שיש על מי לסמוך ובסופו של דבר השארנו להם את הבחירה איך לבצע את העיבוד של השיר. זו הייתה ההחלטה הכי טובה ונכונה, לא נשארה עין יבשה. אנחנו הכי ממליצים בעולם לכל זוג שרוצה חופה קצת אחרת שיזכרו לעוד זמן רב.
הצג עוד

Yaara   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו אליהם לגמרי בלי תכנון ופשוט התאהבנו, אביב הוא פשוט מקצוען חסר פשרות עם אוזן מוזיקלית שלא ניתן לתאר! והזמרת שני חי עם הקול המלאכי שלה פשוט הייתה מושלמת! הכניסה לחופה הייתה פשוט מרגשת ולא היה מי שלא התרגש (גם אני, הכי קרירה וקולית - בכיתי כמו תינוקת!) הכל התנהל במקצועיות מדהימה ובדיוק כמו שרצינו!
הצג עוד

נאוית   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
רצינו בחתונה שלנו שיר חופה מיוחד שיבוצע בצורה הכי מיוחדת! זכינו שהדר נרקיס הכניסה אותנו בעיבוד מהמםם של השיר זה ששומר עלי!! לא נשארה עין יבשה! הדר שרה בצורה מדוייקת ומהממת אני כל כך שמחה על הבחירה שלי❤️ ההתנהלות מול הדר ואביב הייתה מעבר לכל צפייה! אין ספק שזאת אחת הבחירות הכי טובות שלנו❤️
הצג עוד

עינב   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בחתונה שלנו רצינו שיר מיוחד שיבוצע בצורה מיוחדת לכניסה לחופה. זכינו בגדול לקבל כניסה מרגשת וייחודית בניצוחה של ירדן שדה המהממת! ירדן רקמה עיבוד מקורי ויצרתי לשיר powerfull יחד עם נגן גיטרה ופסנתר חשמלי. השיר בוצע בצורה מקצועית ביותר והשירה של ירדן הייתה עדינה, מרגשת ונוגעת ללב! ירדן שרה את השיר בדרכה המיוחדת והפכה אותו לקסם של ממש! זכינו לגמרי להיכנס לחלק הכי משמעותי בחתונה בליווי הקול המלאכי והטהור של ירדן!
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאביב בדקה ה 90 כדי להקליט שיר לקליפ לחתונה של חברים. אביב היה זמין, מקצועי, אדיב וסבלני! היה לו חשוב למצוא זמן שיתאים לנו למרות לחץ הזמנים (חבורה של 10 אנשים), תמיד נענה בחיוב לבקשות שלנו וידע לכוון אותנו מקצועית. והכל תמיד באווירה טובה! הרגשנו שחשוב לו שיצא מוצלח. ממליצה בחום!!!!!!!!!
הצג עוד

sfarmaya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הגענו אל לייבוז׳ בדקה ה-90, כשהחלטנו להכין קליפ לחתונה לחברים. אביב היה זמין גם בשעות עבודה פחות נוחות, מקצועי ביותר שנעים מאוד לעבוד איתו ונתן לנו מחיר הוגן בהחלט! אחלה חוויה, ממליצה מאוד.
הצג עוד

Liora   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
האמת שדיי נפלנו על לייבוז בדקה ה-90 כי רצינו להקליט שיר כמתנה לחבר'ה שהתחתנו, והוא היה ממש מקסים, קיבל אותנו בלי שום בעיה והיה מאוד זמין עבורנו. היינו חבורה יחסית גדולה של מעל 10 איש, ולייבו היה מאוד סובלני עם כל אחד, תידרך, הקשיב לכולנו, עשה כמה טייקים שצריך ובסופו של דבר בנה לנו שיר שהצליח לשלב את כולנו ושנשמע מעולה! גם אחרי שקיבלנו את השיר הערוך, לייבו נתן לנו את האפשרות לשנות לפי דעתנו ולא פסל שום בקשה. אם לסכם אז אומר שהאווירה אצל לייבו הייתה מאוד נעימה לעבודה, יש כאן בחור מאוד מקצועי שיודע ומבין מה הוא עושה, וגם המחיר מאוד הוגן ונוח. ממליצה בחום רב, אתם לא תתאכזבו!
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי עם חברה ללייבו כדי להקליט שיר שעיבדנו ללהקה יחד קודם לכן, כאשר התחלנו את תהליך ההקלטות הוא שיתף המון מהידע שלו בתור מוזיקאי אלינו המוזיקאים הצעירים, הציע רעיונות לשיפורים ובנוסף, גרם לנו להינות מהתהליך כמו שלא נהנינו אצל אף אחד אחר. התהליך עבר בצורה נעימה, בכיף ועם הרבה צחוק לא אחשוב פעמיים ואחזור לעבוד איתו בפרוייקטים הבאים שלי
הצג עוד

may   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שבועיים לפני הגיוס שלי פניתי ללייבו והצגתי לו את ההקלטות של שיר שלי שהקלטתי לפני. מאז התחלנו להתכתב במיילים בזמן שאני בטירונות ועבדנו על המיקס של השיר. בהמשך פנינו להקלטות חוזרות ובמשך חודשים ארוכים לייבו טיפל בשיר שלי במקצועיות וסבלנות תוך כדי התחשבות בלוז הצפוף של החיילת שאני. אדם נעים ואדיב! מומלץ:)
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
היה מאוד כיף אביב מקסים והיה לי תענוג לעבוד איתו
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up