כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
HIGH-de היידה עיצוב ומיתוג אירועים

HIGH-de היידה עיצוב ומיתוג אירועים

הזמנות לחתונה
טלפון:0546586806
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yaelli7777   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל רינת הגעתי דרך המלצה מחברה. כבר בשיחת טלפון הראשונה שלנו ידעתי שבחרתי נכון! רינת קשובה, נעימה, נותנת תחושת ביטחון ומדגישה שעד שלא נגיע להזמנה שאני רוצה אנחנו לא נפסיק. היה לי חשוב לעצב הזמנה עדינה שמתאימה לקונספט של החתונה, ורינת קלטה בדיוק מה חיפשתי ותוך ניסיון-שניים כבר הבנו איך תראה ההזמנה. רינת קשובה לכל בקשה והתלבטות, תקתקנית ושמה לב לפרטים הקטנים, שאין ספק שמאוד חשובים כשמדובר בהזמנות! אני ממליצה בחום 😊
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל רינת הגעתי בעקבות המלצה בפייסבוק, חיפשתי מעצבת גרפית לעיצוב הזמנה לחתונה ומיתוג נוסף (תפריט, מגנט, פתק תודה, שלטים לקבלת פנים ועוד). אחרי שדיברתי עם מספר מעצבות ומקומות לעיצוב גרפי שלא ככ התחברתי, מהשיחה הראשונה עם רינת גיליתי בחורה מתוקה ברמות אחרות! הרגשתי כאילו אני מדברת עם חברה. למרות שהיה לי וויז'ן מוגדר למה שאני רוצה עדיין היו לי התלבטויות רבות ורינת היתה שם כדי להכיל את כולןןןןןן ולייעץ הכי בסבלנות ובנועם מתוך יצירתיות גדולה ואהבה למקצוע, ורואים את זה בכל רגע של עבודה מולה ובכל סקיצה שהיא הוציאה לי. היא לא וויתרה עד שהייתי מרוצה לחלוטין מהתוצר הסופי. בכלליות אפשר לומר שדי נזכרתי ברגע האחרון שאני צריכה להכין כבר הזמנות.. ולהדפיס.. ולחלק אותן.. (כלה שאננה).. רינת דאגה שנקדם את העיצוב כמה שיותר מהר כדי שההדפסות יהיו מוכנות בזמן. בקיצור תותחית אמיתית! אני ממליצה עליה מכל הלב. תודה על הכל רינת!
הצג עוד

yairimor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לרינת הגעתי אחרי שעשיתי המון חיפושים באינטרנט ולא מצאתי אף הזמנה שאהבתי בלב שלם. בדיעבד מדובר באחת ההחלטות הטובות שקיבלתי בתהליך וזו לא קלישאה. כמי שהתלבטה לגבי ההוצאה הכספית יכולה להגיד ששווה כל שקל. האורחים לא הפסיקו להתקשר אלי ואל אמא שלי ולומר שזו ההזמנה הכי יפה שראו! מרוב התלהבות הרחבתי גם לחבילת מיתוג שלמה. רינת היתה תמיד זמינה, מחייכת, מקשיבה לכל הבקשות, גמישה מבחינת הדפסה (עשיתי בנפרד כדי לחסוך קצת עלויות). בקיצור המלצה מנצחת!
הצג עוד

Liat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
רינת המקסימה! יצאה לנו הזמנה מהממת, רינת היתה מאוד קשובה למה שרציתי ועיצבה עבורנו הזמנה מושלמת במחיר מעולה (ולסטודנטים כמונו זה היה חשוב)
הצג עוד

shayavner   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
רינת היא מעצבת מוכשרת מאוד ובנוסף אדם מקסים שהיה פשוט תענוג לעבוד איתה. רינת עשתה עבורנו: הזמנות, תפריטים ומספרי שולחן. נתנה הרגשה נוחה מאוד שרצינו לבצע שינויים עד ההגעה למושלמות.
הצג עוד

tsufit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון כשדיברתי עם רינת הרגשתי שאני בידיים טובות. במהלך עיצוב ההזמנה היא הייתה זמינה, נעימה, סבלנית ומקצועית. אני מאוד מרוצה מהעיצוב של ההזמנה שהיא הכינה - היא גם הייתה קשובה לבקשות שלי וגם הציעה רעיונות שהתחברתי אליהם. היא מאוד נעימה ונותנת להרגיש בנוח לפנות אליה לגבי כל התייעצות והתלבטות. ההזמנה יצאה מושלמת וזה לא היה קורה בלעדיה :) ממליצה מאוד!!!
הצג עוד

Danna   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ראיתי מודעה בפייסבוק ופניתי אל רינת. היא קלעה בול לטעם שלי והתמודדה עם כל החפירות שלי בהתנהלות נעימה וכייפית.
הצג עוד

chensab32   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אחרי שידעתי פחות או יותר מה מחפשת ודיברתי עם כמה מעצבים/ות הגעתי לרינת המהמממממממת! כבר בהודעות לפני הפגישה הבנתי שיש פה מישהי שמתייחסת בתשומת לב מרבית לכל לקוחה ולקוח, אני רציתי עיצוב ספציפי ורינת ענתה על כל הדרישות שלי (ואני מודה אני בריידזילה גם ביום יום שלי 🤭) הכי סבלנית ומבינה נתנה רעיונות שהתקשרו לבקשות והייתה הכי קשובה שיש! עד עכשיו נהנת מהעבודה איתה! ממליצה בחום ובאהבה גדולה על המלכה הזאת! באמת מגיע לה ♥️
הצג עוד

mayyagoda   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
פניתי לרינת כי ראיתי מודעה שלה בפייסבוק ממש במקרה, הייתי די אבודה לגבי מה אני רוצה ואיך ופשוט גלשנו לשיחה ארוכה על כל עולם החתונות. היא הייתה סופר זמינה וגמישה לכל החלומות, התלונות, השאלות וההצקות שלי לכל אורך הדרך. גם בעלי הצטרף והיא פשוט הייתה העוגן שלנו. ממליצה בחום על רינת והעבודות שלה, כל האורחים שלנו החמיאו לנו על עבודת המיתוג המהממת
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
פניתי לרינת בלחץ, זמן קצר לפני החתונה וביקשתי לעצב הזמנה עם דוגמא של עיצוב שאהבתי. רינת שדרגה אותו בעשר רמות, הייתה זמינה בטירוף, שינתה לפי בקשותיי, הייתה מקצועית לאורך כל התהליך והצליחה לייצר לי תוצר שאהבתי (כולל הזמנה לווטסאפ) בכלום זמן. בהמשך פניתי אליה לעיצוב של תפריטים ומדבקות לקשים שיוגשו במוחיטו בקבלת הפנים. שוב הייתי בלחץ ורינת הרגיעה ואמרה שנספיק הכל ושהתוצר יהיה מושלם! והיא צדקה! רינת דאגה שאצא הכי מרוצה שיש והצליחה להרגיע אותי בלחץ של לפני האירוע:)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up