כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
AMORE - אמורה בית לאירועים בעיר

AMORE - אמורה בית לאירועים בעיר

אולמות וגני אירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
shlidor   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
35 מתוך 100
באמורה החלטנו לקיים את האירוע אחרי פגישה עם אופיר מבעלי המקום שהיה חביב ועשה עלינו רושם טוב, אך בפועל האירוע התנהל בצורה כושלת. נתחיל מזה שחזרנו מותשים מהאירוע שלנו מהסיבה הפשוטה שבמקום להתרכז בליהנות, היינו צריכים גם לנהל את האירוע של עצמנו כי מנהל האירוע אלי פשוט לא תיפקד! עוד לפני האירוע, סקיצת ההושבה שהכין אלי פשוט לא תאמה את אופי האירוע. אלי ידע שתוקרן מצגת, ולמרות זאת משום מה בחר לסדר את השולחנות בצורה שחצי מהאורחים לא יכולים בכלל לראות את המסך. רק אחרי שהערנו לו על כך (מזל ששמנו לב!) השיב אתם צודקים, וערך עבורנו סקיצה אחרת. ביום האירוע עצמו התחושה הכללית הייתה שבמקום שמנהל האירוע יעשה את העבודה שלו, אנחנו צריכים להיות מנהלי האירוע של עצמנו. לא פעם ולא פעמיים מצאנו את עצמנו פשוט מחפשים את "מנהל האירוע" אלי ואפילו מסבים את תשומת ליבו לדברים שעליו לעשות. כך, לדוגמא סוכם כי האולם יהיה נעול בזמן קבלת הפנים, ובזמן שאנחנו מקבלים את האורחים בקבלת הפנים שמנו לב שאורחים נכנסים לאולם ומתחילים להתיישב. עד שלא הסבנו את תשומת ליבו של אלי האולם לא ננעל. בנוסף נאלצנו להסב את תשומת ליבו לכך שצריך כבר להגיש קינוחים כי האירוע לקראת סיום ואנשים כבר סיימו את המנה העיקרית (דבר שמנהל אירוע אמור לשים לב אליו בעצמו). רק אז הוגשו הקינוחים, אבל בלי שפינו את המנות העיקריות, כך שעל השולחנות היו צלחות עם שאריות אוכל, ולצידן צלחת קינוחים במרכז השולחן. מאוד לא נעים ומאוד לא אסתטי. לגבי האוכל – חלק מהאורחים סיפרו לנו שהוגשה להם לשולחן פוקאצ'ה קרה שממש יצאה מהמקרר!! ושתפוחי האדמה שהוגשו הרגישו "עייפים" כאילו הם שאריות של אוכל מלפני מספר ימים, פלנצ'ת הבשרים שאמורה להגיע למרכז השולחן רותחת (הרי היא מוגשת על פלנצ'ה...) הגיעה פושרת... שמענו שהיו אנשים שביקשו תוספת של משהו ונאמר להם ש"נגמר" (זה כשהאולם אמור לא רק להיות ערוך לכך שאורח יבקש תוספת ולהגיש בשמחה, אלא ממילא אמור להיות ערוך מבחינת כמויות גם לרזרבות שלא ניצלנו !!) צלחת הקינוחים שהוגשה למרכז השולחן הייתה פשוט מבישה. שולחן של עשרה אנשים קיבל צלחת של כמה קינוחים קטנים, וכשהתבקשה תוספת של קינוח מסוים נאמר לאורחים שהוא נגמר (שוב - כשהאולם אמור לספק תוספת ובטח להיות ערוך לרזרבות שלא נוצלו...) פשוט בושה. לגבי הצוות - הערה שחזרה על עצמה היא שזמן התגובה של המלצרים היה איטי מאוד. באופן כללי היה נראה שניסו לחסוך באנשי צוות, דבר שבא לידי ביטוי בזמן התגובה של המלצרים, בכך שאנשים חיפשו מלצרים שפשוט לא היו בסביבה במקום להיות עם עיניים של השולחנות, ושעמדות קבלת הפנים היו לעיתים נטושות וללא מלצר שיגיש לאורחים. אורחים שלא מצאו את המלצרים שאלו אותנו איפה הם (!!!) ואנחנו נאלצנו להתחיל לחפש כל פעם את המלצרים או את מנהל האירוע. בזמן המצגת מנהל האירוע שכל תפקידו היה ללחוץ על "הפעל", הצליח לפשל אפילו בזה. הוא התחיל להקרין את המצגת, ובזמן שהסאונד שלה עבד – על המסך לא היתה תמונה. במקום לכבות ולהתחיל מהתחלה הוא המשיך לנסות לתקן, ואז בעוד המצגת ממשיכה לרוץ בלי שרואים אותה, היתה פתאום תמונה אבל עם סאונד של משהו לא קשור. גם אז הוא לא טרח לכבות ולהפעיל מחדש אלא המשיך להקרין את המצגת מהאמצע.. היינו צריכים לגשת אליו ולבקש ממנו להתחיל את המצגת מחדש. במהלך האירוע שמענו חלק מהדברים שנכתבו כאן, כי היו אורחים שניגשו אלינו והעירו. אז מסרנו את הדברים למנהל האירוע אונליין. מה שהוא עשה במקום לבדוק מה קורה אצלו במטבח ולמה העובדים שלו מפשלים, זה פשוט להתחיל לשאול את האורחים אם יש בעיה וציפה שהם יגידו לו את הביקורת תוך כדי האירוע... (וחלק אכן אמרו לו) למרות הביקורת הקשה אנחנו מרגישים צורך בכל זאת לציין גם נקודות לחיוב: האורחים אמרו לנו שהאוכל בקבלת הפנים היה מאוד טעים, ובנוסף לטעמנו העיצוב של המקום היה מאוד יפה. בדיעבד גם אמרו לנו שהברמן היה מקסים וגם היה היחידי שאייש את העמדה שלו במהלך כל האירוע.. היו אורחים שאמרו לנו שבמקומנו הם לא היו משלמים מחיר מלא ומבקשים החזר בגלל כל התקלות שהיו ואמרו שמהצד היה נראה שאנחנו פשוט מתזזים ומנהלים את האירוע של עצמנו במקום ליהנות ובמקום שיהיה לאולם מנהל אירוע שמנהל את הדברים בעצמו.. בסוף האירוע אופיר בעל המקום שראה אותנו וישב איתנו כדי לסגור את התשלום, לא טרח אפילו לשאול אותנו איך היה (דבר לא הגיוני בעליל!) - ככל הנראה בגלל שהוא קיבל כבר רשמים ממנהל האירוע שידע על חלק מהפשלות כי הערנו לו תוך כדי האירוע ופשוט העדיף להימנע מהביקורת, רצה לקבל את הכסף וללכת. על אירוע קודם שלנו עד היום, גם שנה אחרי, אנחנו עדיין מקבלים מחמאות (גם עליהם כתבנו כאן ביקורת שבניגוד לביקורת הזו היא סופר מפרגנת), מבאס שבניגוד לאירוע הקודם על האירוע באמורה אנחנו ממשיכים לשמוע ביקורות לא מחמיאות. זה מאוד לא נעים וסופר מאכזב.
הצג עוד

איריס   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז ככה, עברנו ברחוב בן ציון גליס בפתח תקווה ובמקרה ראינו את השלט היפה של "אמורה", שמשך את תשומת ליבנו. נכנסנו לראות את האולם והתאהבנו. למחרת הגענו לפגישה עם אופיר מנהל המקום, שהציג בפנינו את האולם ונתן הצעת מחיר אטרקטיבית. לאחר שסגרנו חוזה, נפגשנו עם אלי מנהל הארועים המקסים שהדריך אותנו מא' עד ת' לפרטי פרטים ועם הרבה סובלנות. הטיפול בנו היה מסור, מקצועי ואדיב. אלי ואופיר היו זמינים לכל שאלה או בקשה והמענה היה מהיר עם המון חיוכים ואהבה. ביום הארוע אלי לקח על עצמו לארגן את כל הבקשות הקטנות והלא רשמיות שיש בחתונה. החתונה נוהלה בצורה מעולה וחלקה מתחילתה ועד סופה. האוכל היה פשוט טעים, הסאונד באולם היה מעולה, בר משקאות חופשי ומצויין, התאורה הייתה יפיפיה והיא נתנה אוירה קסומה. בקיצור הייתה חתונה שגם שבועיים לאחר סיומה, אנשים עדיין מדברים עליה ועל האירוח וההנאה באולם.
הצג עוד

Liora   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו אליכם דרך צלם שהמליץ בשם אפי משהו.. הגענו אליכם והתרשמנו לטובה מהאולם המודרני, המחיר והיחס והחלטנו לסגור במקום!
הצג עוד

Ronny   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו הרבה אולמות במרכז קרוב אלינו ולא מצאנו את מה שאנחנו רוצים אם זה לפי הטעם של האוכל והמראה של האולם עצמו . שהגענו לפתח תקוה ראינו את אולם אמורה מבחוץ ואמרנו שנכנס להתרשם , איך שנכנסו קבלנו יחס כ״כ טוב מבחור בשם משה בן אדם מקסים . ידענו שנסגור שם התאהבנו במקום ! השרות מדהים האווירה כ״כ משפחתית באולם הזה האוכל ברמה גבוה !!! אין אורח אחד שלא התקשר יום למחרת ואמר לנו ׳מה זה האולם הזה׳ ?! כ״כ מרוצים מהבחירה שלנו להתחתן באמורה. תודה לאופיר ,אליהו המנהל ארועים, ומשה אתם מדהימים !!!! שנפגש רק בשמחות בעזרת ה׳❤️ מעריכים נאור ורוני כהן 11/06/19
הצג עוד

marina   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
הגענו לamore בזכות חברה שעשתה אצלכם אירוע ומאוד התרשמנו מהמקום. הגענו לתכנן אצלכם את החתונה שלנו ומאוד עזרתם לנו, יחס חם וגם מקצועי. מקום מקסים, קבלנו הרבה מחמאות. תודה לכם
הצג עוד

meir.ziso123   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מודה שאני בדכ לא טורח לפרגן אבל כאן זכיתי למשהו נדיר - גם השירות (שאפו אופיר לך ולצוות), גם האוכל, גם הצוות, הכל. אשכרה הצלחתם לארגן לנו ארוע מהחלומות. תודה חברים.
הצג עוד

manzuramit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אמנם באיחור קטן אבל כשמגיע מגיע - תודה ענקית לאופיר ולצוות המקסים של אמור על אירוע בלתי נשכח. לא מפסיקים לקבל מחמאות על ארגון יוצא מן הכלל ואוכל טעים ברמות.
הצג עוד

lital.niso   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
רוצה להודות לכל הצוות שעשה את המקסימום ובמיוחד לאופיר. אין שירות כזה. האוכל מעולה, אחלה אווירה ארגנתם לנו. תודה תודה תודה.
הצג עוד

levinran82   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
רצינו להגיד המון המון תודה לאופיר המדהים, ובכלל לכל הצוות המסור, הייתה חוויה בלתי נשכחת ! המון תודה ושתזכו לשמח עוד אלפי אנשים :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up