כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
DJ עדי דגני

DJ עדי דגני

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dror   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
את עדי אנחנו מכירות כבר כמה שנים ממסיבות, אז היה לנו ברור, וגם קבענו לה עובדה - שהיא תנגן בחתונה שלנו.אז עדי די-ג'יי מדהימה ומוכשרת, שיודעת לקלוט בול את הוויב של כל זוג וכל של הקהל בזמן אמת ולגמרי הכי מרימה שיש.כל התהליך היה סופר פשוט - הכנו פלייליסט של שירים שאוהבות, נפגשנו דיברנו ענייני מוזיקה זרקנו כל מיני רעיונות ובנינו את התכנון הכללי יחד.באירוע עצמו הכל היה מושלם ומדהים מהרגע הראשון - המוזיקה של הקבלת פנים שהייתה פשוט נעימה וכייפית ועכשווית, עד למסיבה שהייתה פשוט מטורפתתתתת - אחת הבחירות הכי מוצלחות שלנו לחתונה זו עדי ללא ספק בכלל
הצג עוד

Lilach   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אמאלה אמאלה אין לנו מילים!שיגענו את עדי ברמות הכי קשות בגלל אהבה מטורפת למוזיקה ושנאת קיטש גבוהה ביותר.עדי ישבה איתנו בבית שלנו, ליטפה את הכלב והקשיבה לכל הגחמות שלנו בסבלנות יתרה ואפילו באהבה. היא עזרה לנו בכיוונון הווייב לאירוע וכמובן גם בבחירת שירים שהפכו הכל למסיבה משוגעת.עדי נתנה מעצמה והוסיפה בטירוף לכל אורך האירוע שלנו אווירה מדהימה, כל האורחים שלנו לא הפסיקו לדבר על המוזיקה וכמה כיף היה ברחבה. זכינו!
הצג עוד

ענת   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
נסיכת הפופ (ולא רק) הבלתי מעורערת! עדי היתה הדבר הראשון שסגרנו אחרי האולם, שמענו מחברים כמה היא מדהימה ואחרי שטל היה בחתונה איתה ידענו שאין ספק. עדי היתה הכי מקסימה כששלחנו לה הודעה בתקופה ההזויה הזו אמרה לנו כמה זו הודעה משמחת והרגיעה ושימחה אותנו גם ממש! כל התהליך היה סופר קליל, אספנו פלייליסטים ואז נפגשנו ודיברנו על מוזיקה, היה פשוט כיף. בחתונה היה פאןןןן ברמות, קלעה בול לטעם שלנו ולמוזיקה שאנחנו אוהבים וקיבלנו מלא מחמאות מחברים שהיה אדיר! בקיצור - הכי קולית, הכי מהממת, אין מלכות כאלה! ממליצים מכל הלב!
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו יוצאים רק למסיבות שדגני מנגנת בהםן כבר כמה שנים! וכשהתארסנו היא הייתה ההחלטה הכי בטוחה שהייתה לנו!! נפגשנו לקפה ופשוט התאהבנו, הבנו אחד את השניה וידענו בדיוק מה הציפיות מהאירוע. וכמובן ביום עצמו היא הפציצה בטירוףףףף, כל האורחים שלנו לא הפסיקו לשאול עליה ושמענו את המשפט ״לא יכולנו לעזוב את הרחבה לשירותים״ מליון פעם. המסיבה המשיכה עד כמעט 3 לפנות בוקר והרחבה הייתה ממש מלאה עד 2. וכבר העברנו את המספר טלפון שלה לכמה וכמה אורחים שאמרו שהם חייבים אותה אצלם באירוע!!!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין דברים כמו עדי! חיפשנו דיג׳יי.ת שלא ינגנו את הדברים הבנאלים ויתנו לאירוע להרגיש שלנו, עם הטעם והוייב הספציפי שלנו, ועדי - שמגיעה מעולם חיי הלילה ועושה את כל סוגי המסיבות - התאימה לנו בצורה מושלמת!
הצג עוד

carmel   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בשיחת טלפון תמימה שכבר בה היה קליק. הפגישה הראשונה הרגשנו את הכימיה והקלילות ומשם ציק צ’ק הבנו שעדי תהיה ה dj שלנו! בחיוך ענק ומכל הלב דיברנו שעות על המוזיקה שאנחנו אוהבים כשלעדי חשוב לא לפספס מילימטר מהדברים שחשובים לנו. לאורך הדרך הרגשנו שיש מי שמקשיב ודואג לזה שתהיה מסיבה הכי מרימה והכי בסגנון שלנו! ספציפית רצינו מסיבת 80’s 90’s , תודה לעדי שהצליחה להגשים לנו את זה בצורה כל כך מדויקת, אנשים לא רצו לרדת מהרחבה ותוך כדי דחינו את השעת חזרה של ההסעה, הכל בזכותך!!ממליצה ללכת על עדי בלי היסוס בכלל, היא אמינה, מקצועית בטירוף, לא מפחדת להביא טוויסטים יצירתיים עם הצבע שלה והיא קודם כל בן אדם מהמם ונעים שזה היה לנו הכי כיף בכל הדבר הזה!! המון המון תודה, אוהבים אותך ברמות שלללל
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אמאל'ה. אין מילים לתאר בכלל. מוזיקה היא אחד הדברים הכי חשובים בחיים שלי, ועדי פשוט עשתה לנו את החתונה!!! זרמה עם הבקשות הכי משוגעות שלי ושילבה את הכל מדהים.ברחבה פשוט העיפה את כולם באויר.הרימה לנו את האירוע מההתחלה ועד השניה האחרונה. את הזקנים והצעירים, המבוגרות והילדות. ואותנו במיוחד. פשוט אדירה ומוכשרת טירוף!! 💛💛💛
הצג עוד

נטלי   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
היא מטורפת! עדי ידעה לזקק את המיטב מאיתנו, בנתה פלייליסט משוגע, כיוונה ברחבה והתאימה את המוסיקה לנו, לאופי האורחים ולוייב בכל רגע נתון. וכולם הרימו! הרימו לה!
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
את עדי שמענו פעם ראשונה במסיבה (הכי טובה שהיינו בחיינו!) וישר רצתי לברר מי הדיג'יי ושמרתי לי את השם ליום שאתחתן. אין מילים לתאר כמה עדי היא ה-בחירה לחתונה שלנו. מעבר לכך שמוסיקה זורמת בעורקיה, עדי בן אדם מדהים שפשוט כיף לעבוד איתו!! בכל התהליך היא הייתה לצידנו, עם מלא וייבים טובים ואווירה כייפית ונעימה. ובחתונה עצמה הייתה מדהימה לחלוטין!! נהננו בטירוף ולא הפסקנו לקבל מחמאות על המוסיקה. ממליצים ברמות!!!
הצג עוד

Nir   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
עדי הייתה מדהימה! הייתה בקשר איתנו לאורך השבועות שלפני החתונה כדי להרכיב לנו את הפלייליסט הכי מדויק לחתונה שלנו. היה חיבור מדהים מהפגישה הראשונה ועד האירוע עצמו שהיה אדיר. כולם החמיאו בלי סוף על המוזיקה. מחכים לפעם הבאה שנוכל להרים מסיבה עם עדי! :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up