כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב אשר מסעוד משולם

הרב אשר מסעוד משולם

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0508772388
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו אליו דרך המלצה של חבר קרוב.מהרגע הראשון שפגשנו אותו בבית כנסת היה חיבור טוב איתו.לא מעניין אותו כמה שומרי דת ומצוות אנחנו, הוא מאוד קיבל , היה מאוד קליל.דאג לנו לכל הדברים ברבנות תל אביבהוא המליץ לנו מאוד לעשות את החופה כמה שיותר אישית ואנחנו שמחים שהקשבנו לו, הייתה חופה קצרה אך אישית וטובה.קיבלנו פידבקים מכל האורחים שלנו על זה שהוא היה מקסים וניהל את טקס החופה בצורה מאוד יפה וקלילה
הצג עוד

Batel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מה נאמר....הרב משולם הוא קודם כל בן-אדם מקסים ומופלא, צנוע, חברותי, בעל אנרגיות כל כך טובות ומבין עניין. משלב ההיכרות, הבירוקרטיה בדרך ועד החופה, הכל הרגיש כל כך נעים ובטוח. החופה שלנו הייתה הכי טובה שיכולנו לבקש בזכותו, שמירה על חופה וקידושים תוך אווירה קלילה, נעימה ומצחיקה. אוהבים אותך כבוד הרב וכל מי שיבחר בו יזכה בכל החופה🤪🥳🥰
הצג עוד

Rut   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הרב הכי מהמם בעולם! כבר בפגישה הראשונה קיבלנו ממנו את התחושה הכי נעימה בעולם ושאל אותנו כיצד אנו רוצים שהטקס יהיה. אנחנו רצינו חופה קצרה וקלילה וכך היה! הוא ערך את הטקס בצורה נעימה עם נגיעות של הומור קל במקומות הנכונים. אדם מקסים וצנוע. ממליצה בחום ענק!
הצג עוד

orgolde9   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דבר ראשון ולפני הכל, הרב אשר הוא בן אדם זהב ומקסים. פעם אחת תסתכלו לו בעיניים ותבינו על מה אנחנו מדברים. בנינו טקס המשלב גם מסורת וגם פתיחה של אח שלי, והרב אשר קיבל, הבין, ודאג שהכל יבוצע בדרך שהיא הכי אנחנו. זה הרגיש שהחופה הייתה שלנו, בשבילנו והרב אשר דאג שאנחנו נהיה במרכז. לבקשתנו, הטקס הדתי היה קצר, קליל וקולע. קיבלנו המון מחמאות מהאורחים, ואנחנו ממליצים בחום רב על הרב אשר!
הצג עוד

avi82e   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
רב שמהרגע הראשון דיבר איתנו והסביר הכל בצורה קלילה ויפה ! ואגב עזר לנו לעבור את חווית הרבנות בצורה יותר נעימה , דאג להכל החל מאיסוף המסמכים שהיה צריך ותוך קשר רציף ומסודר איתנו ושוב, הכל בכיף ותמיד גם משולב בהומור, קסם של רב!!
הצג עוד

Nir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ממש כמו בתסריט כתוב מראש. פגשנו את כבוד הרב משולם ברבנות ומיד התחברנו בקליק הדדי. שנון מצחיק קליל נעים ומקצוען. הרב משולם דאג לנו להכל! החל מאיסוף הכתובה התחשבות מוחלטת באופי החופה כך שתתאים עבורנו. ביצוע חופה ללא רבב! שנון רהוט מצחיק קליל וזורם. לא היינו משנים כלום. תודה רבה !
הצג עוד

oded   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
80 מתוך 100
אשר משולם - רב יקר וצנוע שחיתן אותנו בחופה קלילה ובאווירה מדהימה(!!) של ריגוש וגם חוש הומור בטוב טעם, הגיע בזמן לפני החופה והתאים עצמו בדיוק למה שביקשנו! עשה איתנו פגישה באווירה נעימה ומקבלת והרגשנו מיד חיבור איתו, נוא הסביר באופן ברור על כל התהליך. קיבלנו עליו הרבה מחמאות אחרי החופה ממליצים בחום ובאהבה:)
הצג עוד

עדן ע.   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
כבר מההתחלה שהתקשרתי לברר איתו אם הוא פנוי בתאריך(02.09.18) הבנתי שמדובר ברב מיוחד והוא ללא ספק הייתה הבחירה הכי מעולה שלנו! היה לנו ברור מהרגע שפגשנו אותו שהוא האדם הנכון לחתן אותנו בעיקר בגלל החיוך והרוגע שלו. הייתי מאוד לחוצה לפני החופה והוא הצליח להרגיע ולהפוך את החופה לקלילה, שנונה ועם הרבה חיוכים! שם דגש על הדת ועלינו יחד. קיבלנו מלא מחמאות לאחר החופה הבנו שהוא הצליח לרגש את כלל הזרמים שהיו נוכחים בחתונה, ממליצים בחום!!
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אשר מסעוד משולם, רב מקסים ומדהים! עובד עם הרבנות ת"א ואם אני לא טועה גם עם צוהר, נתן לי להעניק טבעת ולדבר, התנהלות נוחה מאוד דרך הווטסאפ(!), חופה מכבדת אבל קצרה וקולעת ובכלל אדם מדהים שלא כופה את הדת ועושה את זה בצורה יפה ומעודנת.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up