כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ORO BAR&MIXOLOGY

ORO BAR&MIXOLOGY

שירותי בר לאירועים
טלפון:0542222366
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
ליאור המדהימה היתה זמינה לכל שאלה או בקשה תמיד הוויב טוב ועם חיוך. הצלחנו להגיע למתכון מנצח בבחירת קוקטיילים 😃בקיצור, אחלה חוויה, שירות אש ובעיקר המון הקשבה לצרכים שלכם והתאמה מיטביתליאור, תודה ענקית על חוויה מושלמת ביחד אתכם (:
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהשיחת טלפון הראשונה עם ליאור, מנהלת הבר, ישר היה חיבור צחוקים ואווירה טובה והיא קלטה את הוייב שלנו! הבר היה מעוצב מדהים וממוקם בכניסה לאירוע והקוקטיילים נבנו ביחד איתנו והיו טעימים בטירוף!!!
הצג עוד

yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
איך שראינו את הבר המהמם הזה ידענו שאנחנו רוצים אותו בחתונה שלנו. לקחנו את הבר למשך כל הערב לא רק לקבלת פנים וזה היה השיחות של הערב , אנשים וגם אנחנו רק רצינו עוד ועוד. והשירות של הברמנים וליאור המנהלת פשוט מהמם ואין מילים!!! תודה על חוויה בלתי נשכחת מומלץ מומלץ מומלץ!!!
הצג עוד

Lidor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
היינו מרוצים ברמות מהתנהלות הבר מהרגע הראשון, קודם כל ליאור הייתה מדהימה ברמת השירותיות, הזמינות והסבלנות, ועזרה המון בהתייעצויות לקראת רגע האמת. לקחנו עמדת קוקטיילים לקבלת פנים שהייתה מדהימה, הקוקטיילים היו טעימים ברמות ומיוחדים, הקהל התלהב מאוד. זאק היה באנרגיות גבוהות וראו שאכפת לו שהאירוע יהיה ברמה גבוהה, רועי גם כן תקתק את הבר בצורה נהדרת. בקיצור יצאנו מאוד מבסוטים מהכל, ובאמת שאין לנו אפילו תלונה אחת.
הצג עוד

Surur   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
באנו עם ציפיות גדולות לאירוע ויצאנו מרוצים בטירוף. צוות מדהים שנתן מענה אדיב ונעים, כל האורחים היו מרוצים בטירוף מהצוות.
הצג עוד

Arad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מההתחלה עד הסוף יחס אישי לכל אחד צוות מקצועי אין סוף אהבה צוות מושלם חברה צעירים שרק באו לתת אהבה הקפיצו לנו את האירוע ברמה הכי גובהה כולם נהנו ושמענו רק דברים טובים מומלץ בחום ❤️🔥
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אנחנו עדיין בהיי מהחתונה המושלמת שהייתה לנו! התחתנו בצל החורש ב22.3.22 קודם כל המקום מושלם ברמות! אבל הבר….הבר פשוט אליפות! איזה צוות מדהים!!! מליאור המדהימה ועד עמית המנהל בר האלוף! כל הערב הם חגגו יחד איתנו ברחבה הרגשנו שהם חלק מהמשפחה! איזה צוות מדהים איזה אנרגיות שיא! כולם עפו עליהם בטירוף! צוות כזה מקצועי ומושלם! דאגו להכל מהכל עד לפרט הקטן ודאגו לנו אישית לכל אורך החתונה ❤️ מאושרת שהם היו חלק מהחוויה שלנו כי הם הפכו אותה לבלתי נשכחת!!!
הצג עוד

Amitay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
פשוט מדהימים. ליאור ניהלה איתנו את הקשר מהתחלה. קשר זמין, רציף ונעים. הלכה לקראתנו בכל שלב ופשוט הייתה הספקית שהיה הכי כיף לעבוד איתה. נתנו שירות יוצא דופן בניצוחו של עמית מנהל הבר במהלך החתונה וכולם יצאו רווים ומאושרים. באמת באמת - פשוט מדהימים.
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מההתחלה קיבלנו שירות מעולה ליאור יצרה איתנו קשר ועזרה לנו להבין בדיוק מה אנחנו צריכים לאירוע. בנוסף לשירותי הבר לקחנו את בר הקוקטילים שהיה מצויין לא הפסקנו לשמוע מחמאות על הקוקטילים ובאופן כללי על השירות שנתנו הברמנים והמיקסולוגים . ממליצים ממש!!!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בצל החורש , עמית וצוות הברמנים שלהם נתנו לנו שירות מצויין .
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up