כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
GM productions
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מקצוענית אמיתית. ידעה תמיד איך להרגיע ולדאוג שהכל יתקתק, סמכנו עליה ובזכותה הצלחנו ממש להינות מהאירוע!!!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
החיבור עם גפן היה מהרגע הראשון. הליוי היה מקצועי, אישי, חם, רגוע מבין ואוהב. ממש מעל ומעבר. אם זה טיפים מעולים, אם זה יד על הדופק בזמן הארוע ואם זה דברים שמעבר לאחריותה, היא תמיד הייתה שם בשבילנו. מומלץ בחום
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
גפן הייתה מנהלת האירוע שלנו בחתונה, והיתה פשוט מדהימה!! תקתקה הכל, הייתה שם בשבילנו לכל דבר, הבינה מה אנחנו צריכים עוד לפני שאנחנו ידענו... האירוע תקתק בדיוק כמו שרצינו והכל היה מעולה! וגם בהכנות לפני, כבר מהפגישה הראשונה הרגשנו שיש על מי לסמוך זמינה בכל שעה, תומכת ומרגיעה ממליצה בחום!!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אין מילים! מהשניה הראשונה שפגשנו את גפן הבנו שאנחנו בידיים טובות. התחתנו בשישי צהריים והיא דאגה שהכל יתקתק בול בזמן ונתנה לנו ולמשפחות שלנו פשוט שקט. לאורך כל האירוע גפן המושלמת דאגה לי ולבעלי. יותר טובה ואכפתית מאלף מלוות! מדהימה מדהימה מדהימה. מומלץ בחום!
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
גפן, כשמה כן היא...משתבחת עם השנים!! גפן קיבלה אותנו בזרועות פתוחות, עזרה לנו להגשים את כל החלומות שלנו לחתונת שישי צהריים, ליוותה ותמכה לאורך כל הדרך במקצועיות ואורך רוח והכי חשוב ביום החתונה הכל התנהל בצורה הטובה ביותר. ממליצים בחום!!
הצג עוד

milfelderlior   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
גפן מנהלת האירועים מספר 1! מקצועית ברמות, מלאת אנרגיות, אחראית מסודרת והכי חשוב נותנת ראש שקט לחתן ולכלה
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו מאיפה להתחיל?! אולי בזה שאם לא גפן אני לא יודעת אם הייתי נקראת הכלה הכי משוחררת ומאושרת בחתונה של עצמה! כל האורחים החמיאו לי על הקלילות והנינוחות ששידרתי אבל שום דבר מזה לא יכל לקרות ללא גפן!! התחתנו ביום שישי ה 01.06.18 בחתונת צהריים. כבר בפגישה הראשונה איתה היה בינינו קליק, אהבתי את החדות, האסרטיביות, הנכונות לעזור לנו לקיים את כל הטקסים שהמשפחה רצתה בנוסף לחופה ועדיין לשמר לוח זמנים מדויק. בחתונה עצמה הייתה תקלה שלא צפינו- מצעד הגאווה בכפר סבא שייצר פקק ענקי ועיכב את מרבית האורחים, בפועל לא ידעתי מכלום רק כשעלינו לחופה גיליתי שהשעה בכלל 14:00 במקום 12:45 כפי שנקבע בלוז. גפן היא טורנדו מדהים, קסום ומלא אהבה שדאגה לכל הצרכים שלי, לא שאלה אותי שום שאלה מלבד מה להביא לי ואם אני שמחה, גם ברגעים הלחוצים היא דאגה לשמור לי על החיוך ולא נתנה לשום דבר לעצור אותנו מלהינות ולשמוח! בזכותה הבנתי כמה חשוב זה מנהל אירוע טוב, אחד כמוה שיעמוד לצידך, ידאג לכל הדברים החשובים בהגינות ויושר שאין כמוהם. מאחלת לכל זוג לזכות במתנה המדהימה הזאת שהיא גפן ❤️
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מדהימה, נעימה, הכי מרגיעה . בדיוק מה שהיינו צריכים. אפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות, הכל תיקתק, קשובה , מקצוענית וחיובית מאוד מאוד מאוד. בחירה מושלמת בשביל היום הכי חשוב שלכם.
הצג עוד

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
פשוט אין על הגפן הזאת!! אין מספיק מילים כדי להסביר כמה בטוחות הרגשנו בידיים שלה ביום הכי שמח שלנו. שתי כלות זה סיפור סיפור, וגפן עדיין הצליחה לוודא שנעמוד בכל הזמנים, ונחווה חתונה שגם 5 חודשים אחרי, עדיין מקבלות טלפונים כדי לומר לנו כמה מושלם היה. היא פשוט מדהימה, והיא תהיה הבחירה הכי טובה שלכןם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up