כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Joni Rosh Photographer

Joni Rosh Photographer

צלמי סטילס
טלפון:0502150546
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל שהכרנו את ג'וני במרכז אמריקה, לאחר הכרות עמוקה הבנו שג'וני צלם אבל צלם ברמה גבוהה ראינו עבודות שלו והתעלפנו. אמרנו לו ברגע שאנחנו סוגרים תאריך לחתונה אתה הצלם שלנו לא משנה מה! ג'וני הבן אדם הכי גברי, הכי מיוחד, הכי איכותי, הכי אנושי והכי מדהים שתכירו אי פעם! הבחירה הכי הכי הכי טובה שלנו, צלם ברמה מאוד גבוהה!!!
הצג עוד

פולינה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו צלם סטילס תותח לחתונה שלנו ורצינו גם צילומי זוגיות לפני החתונה. היה חשוב לנו למצוא צלם שיהיה לנו איתו גם חיבור וגם נתאהב בעבודות שלו וג׳וני פשוט ענה על כל החבילה במלוא מובן המילה. מהרגע שנפגשנו איתו ידענו שהוא הולך להיות הצלם שלנו וסגרנו איתו.
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצים מאוד! ג׳וני מקסים, צלם הכי טוב ומקצועי שיש!! התמונות יוצאות מהמם ברמה שאי אפשר לבחור תמונות אחרי החתונה כי הכל פשוט מדהים!
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ג׳וני הוא כישרון מולד! צלם מוכשר, אדם מקסים והאיש שתרצו שילווה אתכם ביום החתונה! באחריות :) כבר בפגישה הראשונה הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. ג׳וני סבלני, מקצועי ואמין! התאים את עצמו לצרכים שלנו, הכל בגמישות ואהבה. החתונה שלנו בוטלה בעקבות הקורונה, הלוקיישן השתנה לקצה השני של המדינה וג׳וני עשה מהלימון לימונדה, לקח אותנו למקומות הכי מדהימים והוציא לנו תמונות מהממות ומרגשות. אנחנו עדיין מקבלים מחמאות :) הוא היה חלק מהאירוע, גרם לנו להשתחרר וליהנות. הכל בכיף ובזרימה! הצלם ילווה אתכם לכל אורך היום, חשוב מאוד לבחור באדם הנכון. אנחנו עשינו את הבחירה הכי טובה שיכולנו לבקש! מומלץ בחום, לא תצטערו!
הצג עוד

Eliran   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ג'וני המלך!!! עוד לפני שידעתי מי תהיה אישתי ידעתי מי יצלם לי את החתונה! בעל מקצוע ברמה גבוהה מאוד שירותיות ועמידה בלו''ז מעל המצופה! עשית לנו את היום! בהחלט הבחירה הכי טובה שעשינו! כשהיינו לחוצים בגלל הקורונה והיינו צריכים להזיז תאריכים עמדת איתנו באש ובמים, כל דבר או בעל מקצוע אחר שחיפשתי תמיד ידעת לתת אופציות וקלעת בול!!! תנסו את ג'וני מומלץ בחום!! מבחינתינו הוא קיבל לקוחות קבועים! אוהבים ומעריכים קרן ואלירן עטיה ⁦❤️⁩
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שבעלי הציע לי נישואים ידענו שאנחנו בוחרים רק בגוני! היחס והזרימה איתו זה משו שהרגיש כל כך טבעי התמונות יצאו מעל כל דמיון
הצג עוד

Linoy   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ואו.. קודם כל אישיות מדהימה ! שאין יותר חשוב מזה, מקצועיות מטורפת! פשוט אומן כל התמונות שלנו מהזוגיות ומהטראש היו ברמה הכי הכיייי גבוה שיש !!!! ככ ספונטניות , ומחויכות וטבעיות במקומות הכי מושלמים שיש כל תמונה פשוט בצבע! האכפתיות היצירתיות שלו שהכל יהיה מושלם!!! התמונות יכולות להעיד על כך בהחלט שממליצה בחום חוויה מטורפת . אני חושבת שצלם בחתונה זה אחד הדברים החשובים שיש זה הכל בעצם 😍 גוני אתה מס 1 אוהבים אותך ניר ולינוי כהן ❤️
הצג עוד

Dorli   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אחת מחוויות החתונה ובכלל מהחיים הוא לתעד, ועל צלם לא מתפשרים!! ג'וני מעבר לצלם מוכשר, לב ונשמה ענקית שאין כמותה! צילם אותנו גם לבוק הריון, ומאמינה שעוד נפגש ממליצה בחום!!!!

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הקסם התחיל בפגישה הראשונה עם ג'וני, כבר שם התאהבנו! בן אדם שכולו לב ונשמה ענקית! החיבור היה מידי וידענו שאנחנו רוצים אותו לצידנו ביום שלנו!
הצג עוד

shanini093   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
כמובן שלא הייתי מוכנה להתפשר על צלם (איך אראה טוב בתמונות אחר כך?) חיפשתי ועברתי בין מלא צלמים עד שהגעתי לג'וני! וזה ברור שעשיתי את הבחירה הכי נכונה! עוד מהמפגש הראשון ומהצילומים לטרש היה לנו כל כך כייף איתך והיה לנו כזה חיבור! ובמשך כל היום של החתונה העברת אנרגיות טובות וזורמות, כל כך נהנו איתך, השירות, התמונות שיצאו לנו כמו קטלוג!!!!! עד עכשיו המשפחה והחברים לא מפסיקים לדבר עליכם! תודה רבה על הכל!❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up