כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גילת - מעצבת גרפית

גילת - מעצבת גרפית

הזמנות לחתונה
טלפון:0526408127
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Paz   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אז את גילת הכרתי לפני שנתיים בערך כשראיתי את הדף העסקי שלה והתאהבתי! ברגע שהתארסתי ישר יצרתי קשר עם גילת וביקשתי ממנה מיתוג מלא לחינה לחתונה ולמסיבת הרווקות שלי והבאתי למארגנות שלי את המספר שלה שיסגרו איתה ויגידו לה מה נדרש למסיבת החלומות שהן הפיקו לי. בהתחלה הסברתי לגילת איך אני רוצה שההזמנה שלי תיראה פחות או יותר, אמרתי לה איזה צבעים אני אוהבת ביותר ורוצה שיהיו חלק מההזמנה שתשקף מי אנחנו ולא סתם תהיה הזמנה רגילה לאחר כמה ימים גילת שלחה לי דוגמא ופשוט קלעה בול בכל פרט שהיה בעיצוב ההזמנה! הצבעים, העדינות הכל היה פשוט מושלם!! והמפתיע ביותר היה לאחר ההדפסה של ההזמנות, הצבעים יצאו פשוט מושלם הרבה מעבר למה שציפיתי! (להבדיל אלפי הבדלות מהזמנות של חברות שלי שהתחתנו לפני ועיצבו באתרי הזמנות זולים ולא איכותיים בעליל). בנוסף לכך גילת עיצבה לי גם מסגרות לצלמי המגנטים לחינה ולחתונה, תפריטים מעוצבים, והשוס האמיתי - כתובה מעוצבת! (כמובן שהעיצוב של כל אלו היה בקונספט של ההזמנה של החתונה) אסכם בתודה ענקית לגילת על חוויית השירות המדהימה, היחס הלבבי ומלוא המחמאות שקיבלתי על ההזמנות ובעיקר על הכתובה שאפילו הרב שחיתן אותנו התפעל ממנה!! את ללא ספק אחת הבחירות הכי טובות שלי בכל תהליך ארגון החתונה ♥️
הצג עוד

אלעד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
פנינו לגילת בשביל מיתוג חתונה שכלל הזמנות בכמה שפות, פתקיות ומדבקות. גילת הייתה פשוט נהדרת- מקצועית, נחמדה וזמינה לכל בקשה ושאלה. מומלצת בחום!
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אין מילים !!!!! גילתי את יוצרת קסמים ! עבודה בטוב טעם , מבינה את הצורך ומבצעת בצורה הכי טובה ומקצועית שיש. יש לך סגנון וקו נקי כולל בחירת הצבעים שהיתה מושלמת. עיצבת לי הזמנה ה-ו-ר-ס-ת לחתונה ואין מרוצה ממני ! מלא מלא מחמאות קיבלת על העיצוב. תודה רבה לך אלופה ! 😘😘😘😘
הצג עוד

lia.ester.oz   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
גילת היקרה, הסבלנות העצומה שלך, הרגישות וההבנה לתקופה הכ"כ לחוצה הזו של לפני החתונה, ההקשבה וההתיחסות לפרטים הקטנים, הזריזות המאוד מוערכת (!!!) החשיבה מעל ומעבר והמקצועיות הבלתי מתפשרת שלך - גרמו לבן זוגי ולי פשוט להתאהב בך ובהזמנה המדהימה שעיצבת עבורינו. כל ההתנהלות מולך הייתה כ"כ נעימה נוחה וחיובית. רואים שאת באמת אוהבת את מה שאת עושה ומרגישים שאת עושה זאת באמת מכל הלב. ערכך עבורינו לא יסולא בפז. ללא שום ספק נמליץ עלייך בחום לכל מי שיבקש. מי שקורא את זה - חבל על כל שניה שאתם מתלבטים - גילת היא האחת שתגשים לכם כל חלום עיצובי. מומלצת ביותר!!!
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
גילת עיצבה בשבילי כמה פעמים ..גם את הלוגו שלי המושלםםם! גם הזמנות לחתונה , פלאיירים ועוד.. היא מוכשרת ברמות.. מבינה מיד את הצורך והסגנון הרצוי ופשוט קולעת בול ! נעימה קשובה ומקצועית ביותר
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
גילת מקסימה ומוכשרת בטירוף , הייתה קשובה לכל פרט קטן וסבלנית . האורחים לא הפסיקו להחמיא על ההזמנות והעיצוב ממליצה בחום
הצג עוד

morsalomon3   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
איו ספק שזו הייתה אחת הבחירות הטובות שלי! זכיתי מגילת ליחס אישי, מקצועי, אכפתי וסובלני. ממליצה בחום!
הצג עוד

karin   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
גילתי המהממת! עשינו דרכה את העיצוב של כל מה שקשור לחתונה (הזמנות, מתנות ופתקי הושבה) ולשבת חתן. הכל יצא מהמם! מעבר למה שיכולתי לדמיין! מקצועית, קשובה ועם טאצ' עיצובי מדהים. העבודה מולה מאוד נעימה, זמינה תמיד ומוכנה לכל אתגר. מביאה איתה רוגע, שלווה ורצון טוב. אפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות. אני ממליצה בחום רב! לא הייתי בוחרת אחרת!
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
גילת האלופה! הכי מוכשרת שיש! עשתה לנו את כל המיתוג לחתונה, השקיעה בכך המון, שמה לב לכל פרט ופרט, ועשתה הכל בסבלנות אינסופית. שיגעתי אותה לא מעט, והיא תמיד עשתה הכל בכיף ובאהבה! ממליצים הכי בחום שאפשר :)

Ina   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מקסימה, מקצועית ושירותית!!! נקלענו למצב שאנחנו בלי הזמנות ממש קרוב לחתונה ופניתי לגילת המקסימה שקלעה בול לטעם שלנו ועיצבה לנו את ההזמנה ודאגה להדפסה איכותית ממש מהר! כולם כולל כולם החמיאו לנו עליהן! אחרי העבודה שלה עם ההזמנות והיחס החם שלה לא חשבנו פעמיים וסגרנו איתה גם שתעצב לנו את הכתובה, כמובן שהתוצאה מהממת! תודה גילת! את קסם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up