כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ARTMUSICA djs

ARTMUSICA djs

תקליטנים
טלפון:0504503943
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רומי בן אבינעם   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
טל היה הדי-ג'יי בחתונה שלנו, ב2/4/24, ולא יכולנו לבחור אחד טוב יותר. מהמפגש הראשון זו הייתה אהבה ממבט ראשון- חיבור וכימיה מדהימים, קלט אותנו ברגע! טל כיבד את כל הבקשות שלנו, הרים לנו בלי הפסקה, ולא רק שלא רצינו שהפגישה תיגמר ויצאנו ממנה באורות, לא ידענו איך מחכים לחתונה. כמובן שאח"כ היה מפגש שני מדהים ולבסוף- החתונה- הוא היה מושלם. כל האורחים עפו על טל, והצביעו ברגליים- לא יכלו להפסיק לרקוד. טל אנחנו מודים לך, אתה הכי מקצועי וכשרוני שיש- מי שייקחו אותך זוכים!
הצג עוד

noa   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
טל היה מושלם! עשינו חתונה בלי טקס של חופה אז לא תכננו שעות מראש למוזיקה שתתאים לקוקטיילים של התחלה או לריקודים, טל הבין את האורחים ובסוף קרה שרקדנו שעות בלי להרגיש. החתונה היתה קטנה 50% צעירים 50% מבוגרים וכולם מצאו את עצמם ברחבה עם שירים שהם אוהבים.אורחים שהגיעו וגם אמורים להתחתן שאלו מי הדיג׳יי אז נראה לנו שזה אומר הכל :)
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו לטל דרך המלצה בפייסבוק, אחרי שכבר כמעט סגרנו עם דיג'יי אחר ולא חשבנו שהפגישה איתו תשנה את המחשבה שלנו יותר מדיי...אבל בשניה שהתיישבנו אצלו הרגשנו אנרגיה מדהימה, הרגשנו שהוא בדיוק בראש שלנו והיה לנו ביטחון שהוא ייתן לנו בדיוק את מה שאנחנו צריכים ותמיד עם חיוך על הפנים!לא ציפינו לצאת מהפגישה איתו בכזו תחושה, אבל מיד ידענו שטל הוא הדיג'יי הכי מתאים לנו וסגרנו איתו באותו הרגע.הוא היה זמין לנו לכל שאלה ונתן לנו את התחושה שהוא מלווה אותנו בהכל, במהלך האירוע קיבלנו עליו כל כך הרבה מחמאות שאישרו לנו שבחרנו נכון!הוא הרים את הרחבה וידע לקרוא את הקהל ועשה התאמות...אין מאושרים מאיתנו על שבחרנו בטל לנגן באירוע שלנו!!!
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
וואו מאיפה להתחיל שירות ברמה גבוהה עם הרבה סבלנות וכל בקשה שרצית קיבלתי . מי שרוצה קרנבל בחתונה שלו ושמחה עד הבוקר רק Artmusica !!
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לטל לפגישה, לא חווינו חיבור מהיר כזה מעולם.החתונה תוכננה לתאריך מסויים והוקדמה והראשון ששלחנו לו הודעה זה טל כי אין חשוב יותר מהמוזיקה בשבילנו.עשה לנו את הערב הכי מדהים בעולם בצורה שידענו שיהיה אבל לא הבנו עד כמה.חתונה חתונה ואדרנלין אבל בלי המוזיקה שלו האירוע לא היה אותו אירוע.אין המלצה חמה ואמיתית כמו זו, באמת מהלב, אנחנו אוהבים אותו המון ובקשר גם חודשיים אחרי החתונה ואין ספק שלכל אירוע גדול שיהיה בעזרת השם הוא הראשון שיקבל מאיתנו טלפון.
הצג עוד

ניב   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
סגרנו עם טל שנה לפני התונה שלנו , ישר שמח , כשאמרנו לו את התאריך שלנו הוא אמר שזה יוצא על יום הולדת 30 שלו , אמרנו שבטח הוא ישלח את אחד השותפים שלו ולא ינגן , כשאמרנו לו שאנחנו נשמח מאוד אם הוא ינגן לנו בחתונה , הוא בלי לחשוב אמר כן !בסבלנות הוא הכיר אותנו ולמד את העדפות שלנו , מה אוהבים יותר ומה אוהבים פחות , גם כשאתגרנו אותו הוא הסתדר עם הכל ולא הייתה שום בעיה .תותח , תותח , תותח !!!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
זה לא DJ זה מתנקש מוזיקלי שקלע לנו בול לטעם שיר אחרי שיר אחרי שיר.טל כהן נתן לנו בדיוק את מה שחלמנו - רחבה מלאת אנשים באקסטזה עד הדקה האחרונה שבה היה מותר לנגן באולם (לא התרוקנה לרגע). חודש אחרי החתונה שלנו ועדיין שואלים אותנו הדי ג'יי התותח הזה שארבעה ימים אחרי החתונה עדיין כאבו להם הרגליים מריקודים.טל קרא את הקהל בצורה פנומנלית ותוך כדי שיבץ את השירים שנתנו לו בדיוק ברגעים בהם זה היה מתאים בול. השם ARTMUSIC מתאר בדיוק את מה שהיה שם.
הצג עוד

מתן   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
אז האירוע שלנו היה לפני שבועיים וטל היה הדיגי באירוע שלנו אחריי הרבה חיפושים מצאנו את האחד שיעשה לנו את האירוע כמו שצריך.מהרגע הראשון שנכנסו לסטודיו שלו הבנו שהגענו למקצוען, לאחד ששם לב לפרטים הקטנים והלא פחות חשובים, היה סבלני וקשוב לכל אורך הדרך והכל היה בחיוך באווירה טובה. אין ספק שאנחנו לא מתחרטים לרגע מהבחירה שלנו.קיבלנו הרבה חוות דעת מצוינות על ניהול האירוע מבחינת המוסיקה. כל השירים שהושמעו היה לטעמנו ולטעם כל האורחים שנהנו מאוד ונשארו עד מאוחר ממליצים בחום ובאהבה!!!!ולא תתחרטו לרגע!!!!
הצג עוד

Linoy   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
טל המלך ללא ספק היה הבחירה הכי טובה שלנו!!!מהפגישה הראשונה הכל זרם לנו, התחברנו בקטע לא נורמלי, צחקנו, דיברנו ואפילו רקדנו אצלו באולפן תוך כדי :)הוא ידע לזהות את הטעם שלנו ואנחנו ידענו שאנחנו יכולות לסמוך עליו בעיניים עצומות!הייתה לנו אמנם חתונה קטנה אבל הרחבה הייתה מלאה בצעירים שלא הפסיקו לרקוד, לשיר ולעוף איתנו לאורך כל האירוע!טל פשוט יודע לקרוא את הזוג, את הקהל, את האווירה ולהעיף את כולם באוויררררמתחילת הדרך ועד הסוף הוא נתן לנו תחושה שאנחנו בידיים הכי טובות שיש, הרים לנו ופרגן, ערך לנו את השירים שביקשנו בדיוק לטעמנו ואפילו טוב יותר ממה שיכולנו לדמיין! הכי מקצועי ומוכשר שיצא לנו לפגוש.לא הפסקנו לקבל פידבקים ומחמאות עליו, אולי הכי הרבה מכל שאר הספקים והדברים שהיו באירוע, הוא אחד ויחיד ואם היה אפשר היינו חוזרות שוב ושוב לאותו יום רק בשביל שינגן לנו! היינו בשוק ש4 שעות רצופות של נטו ריקוד עברו בכזו מהירות, בחיים לא רקדנו כל כך הרבה בלי לרצות להפסיק!פשוט מאושרות שזו הייתה הבחירה שלנו, ללא ספק הוא הולך ללוות אותנו בכל אירוע משמעותי שעוד יהיה לנו ואנחנו הולכות להמליץ עליו לכל מי שאפשר!פשוט מלך!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
טל התותח על הקסים אותנו מהרגע הראשון❤️היחס והמקצועיות שלו היו מדהימים!היה קליק מהרגע הראשון וכמובן שאחרי האירוע לא הפסיקו להחמיא לנו על הדיג׳י הכי טוב בעולם😊מה שהכי אהבנו זה שהוא לא ניסה לכפות מוזיקה לפי מה שהכי מתנגן או מודרני, אלא זרם איתנו בקו מחשבה וגרם לערב מטורף ובלתי נשכח!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up