כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פולה - צילום פולארויד לאירועים

פולה - צילום פולארויד לאירועים

אטרקציות וגימיקים לאירועים
טלפון:0559705763
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שחר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו כמעט ליום האירוע, ועד לאירוע לא הצלחנו להחליט על צלמי מגנטים והרגשנו שזה כבר קונספט קצת מיושן ושפחות מתאים לנו, לאחר חיפוש נתקלנו בשירות של פולה והתאהבנו ברעיון. לאחר שנזכרנו שהם היו גם באירוע של חברים שהיה זכור לנו לטובה החלטנו שאנחנו מעוניינים בצילומי פולראויד, יצרנו קשר עם נוי המקסימה שעזרה לנו בכל דבר. באירוע נכחה מיקה הצלמת המהממת שדאגה להוציא אותנו ואת כל האורחים עם מזכרות יפיפיות לכל החיים
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
היה לי ולאורחים חוויה ממש מדהימה עם פולה, שונה, יחודי, מזכרת מיוחדת מהחתונה!! ממליצה לכל מי שרוצה משהו קצת יותר מיוחד ומגניב!
הצג עוד

Hayat   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
They are the perfect people to be with on your wedding day! The service, the energy that keeps you going, the quality of the polaroids and the eternal perfect memories you get! All of our guests went crazy for them!!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
הצלמת שהגיע מפולה הייתה תותחית! חתרה למגע ותפסה רגעים מעולה
הצג עוד

Lian   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכי שווים ומקצועיים בפער!!!אין מה להתלבט פשוט,תמונות מדהימות (בתור אחת ששונאת להצטלם ולא פוטוגנית),מזכרת מדהימה בסוף וגם האורחים יוצאים עם תמונות מהאירוע .נתחיל מזה שהזמינות הייתה גבוהה והיו הכי שירותיים בטלפון ,היו נחמדים ואדיבים ,הצלמת שהגיעה הייתה פשוט מדהימה וקיבלנו עליה המון מחמאות מהאורחים.בתור אחת ששונאת להצטלם,היא ידעה בדיוק את הזוויות הנכונות לתפוס אותי כדי שאצא טוב ויפה...מהרגע הראשון ידעתי שאקח אותם כי ראיתי כמה התמונות שלהן יפות ,איכותיות,מקצועיות וזה לא נדוש ..והמזכרת שהזוג מקבל בסוף (אוסף תמונות מהאירוע בתוך קופסת עץ יפה)פשוט ואוואלופים ביותר🫶
הצג עוד

Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אם פולארויד אז רק פולה!!!!!! צוות מקצועי, שירותי, אנושי ובקיצור מושלמים!!!!!אוריה המהממת הגיעה לצלם אותנו באירוע בהתנדבות מלאה!! ולא הסכימה לקחת שקל (בעקבות המלחמה שפרצה).היא עשתה הכל כדי שיהיה מושלם, מעבר לזה שהיא צלמת מקצועית ומקצוענית, היא תפקדה כמו חברה שלי באותו היום ועזרה לי בכל מה שביקשתי.כל האורחים היו מאושרים לקבל את התמונות, היא מצלמת בלי הפסקה והביאה לי בסוף את הקופסה עם כללללל התמונות שלי. כמה חיכיתי להגיע הביתה ולפתוח אותה ☺️☺️☺️ביום המאושר שלכם אתם צריכים להקיף את עצמכם בספקים שאתם סומכים עליהם גם מקצועית וגם אישיתוהם הבחירה המושלמת ללא ספק!!
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
85 מתוך 100
ידענו מראש שאנחנו לא רוצים מגנטים אבל שהאורחים כן יצאו עם מזכרת והיה ברור שתמונות פולראויד יט איז!פולה היו הראשונים שבדקנו וישר היה קליק.
הצג עוד

קטורה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בקשר מושלם עם נוי, שהיתה זמינה ועזרה לנו לפני החתונה בכל מה שהיינו צריכים ❤️ בחתונה ליאור הצלם הגיע לצלם והיה פשוט מהמם!!!! אנרגיות שיא, נחמד, שירותי לאורחים (הרבה אמרו עליו!) ותפס רגעים פשוט ואוו. כל ההמלצות על פולה לא סתם- הם באמת מדהימים ❤️🥰
הצג עוד

michaellac200   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו. אין מה להגיד, אחת הבחירות המעולות! ישענו מלכתחילה שאנחנו לא מעוניינים במגנטים, לדעתי האישית אף פעם לא יוצאים בהם טוב וזה פאסה.. תמונות פולארויד מספקות משהו שמאוד אהבתי, מאוד רטרו ומקורי. פולה היו מקסימים מההתחלה, הסבירו לי בדיוק מה המגבלות של פולארויד וזרמו עם הבקשות שלי. אני קיבלתי את הצלם איתי, וואו, הוא תפס רגעים כלכך יפים עם המצלמה שלו, הוא לגמרי השלים את הצלם סטילס וזה הכי כיף בעולם שקיבלנו קופסה מלאה בתמונות פולרויד שיכולנו לראות ישר אחרי החתונה, בזמן ההמתנה לסטילס!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה מושלמת! איזה צוות ואיזה תמונות מושלמות שיהיו לכל החיים ❤️❤️❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up