כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אוריום - מפיקה ומנהלת חתונות

אוריום - מפיקה ומנהלת חתונות

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0526626244
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
סתיו   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו הזוג השלישי במשפחה שמתחתנים עם אוריום, ופייר - אין לנו מושג איך אפשר לעשות את זה בלעדיה. המפיקה הכי מקצועית, יצירתית, רגישה ומהממת שיש. כל הספקים שלנו אמרו לנו שגם מבחינתם האירועים שמתנהלים תחתיה הם האירועים ברמה הכי גבוהה שיש. מדהימה מדהימה מדהימה
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו אל אוריום דרך המלצה וכל כך נהננו מהחוויה. בתור זוג שחי לא בארץ, כל החוויה של ארגון החתונה היותה דבר מאד מפחיד עבורנו ואין ספק שאוריום הייתה האוצר שגרם לכל הדבר הזה לקרות, ולהיות מרגש וכיף על הדרך. אוריום עובדת במקצועיות ,רגישות ואהבה שאין כמותה. היא הייתה שם לאורך כל הדרך, ליוותה את הכל בסופר רגישות . ביום האירוע היא הייתה חלק כל כך חשוב שעד שהגענו ליום עצמו לא הבנו עד כמה. יש לה עין של אמן שדואגת לכל הפרטים הקטנים- כאלה שלא דמיינו בכלל. אנחנו מודים לך מכל הלב- לא היינו מצליחים לעשות את זה בלעדייך!
הצג עוד

boaz.abramson   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
בתור זוג שגר בחו״ל והתחתן בארץ, היה לנו ברור שאנחנו צריכים מפיקה תותחית שתהיה העיניים והידיים שלנו בארץ. לא יכלנו לבקש מישהי תותחית יותר מאוריום!
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחלתי לכתוב את זה שבוע לפני החתונה המדברית שלנו, ונדמה לי שזה כבר מדד לא רע למי זו אוריום כמפיקה. אין מה לעשות, עם אוריום מההתחלה פשוט מרגישים ויודעים- אנחנו בידיים הכי טובות שיש. התחתנו במצדה בהפקת שטח מטורפת, ולראות איך אוריום ניהלה את תכנון החתונה (הלא פשוטה) ביעילות, בנעימות, בקסם כזה שאי אפשר להסביר במילים. מהספקים המדהימים ששידכה לנו ועד לתכנון והפקה יסודית ומדויקת, היא לא פספסה אף פרט והכל בענווה, בשקט וברוגע תוך תשומת לב מדויקת ורגישה לפרטים הכי קטנים. אי אפשר שלא לסמוך עליה בעיניים עצומות.והנה, המשכתי את הכתיבה שלושה ימים אחרי אירוע החלומות שלנו, וברור שהמוטיב נשאר זהה. זו הייתה חתונה שקשה להתעורר ממנה. עבורנו זה היה ערב חד פעמי בחיים, ערב קסום, מרגש, מצחיק, נוגע, משמח ומלא בהרמות. הרגשנו שמחים ועטופים באהבה של כל הסובבים אותנו וזה לא היה מצליח ככה והופך לחוויה כל כך שלמה ונכונה ללא האירוע שתקתק מהדקה הראשונה ועד לסופו. כל זה בזכות אוריום שניהלה את הלוגיסטיקה המטורפת בצורה מעוררת השתאות.
הצג עוד

yael   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה לנו ברור שמפיקה זאת ההחלטה הכי חשובה שלנו בתכנון חתונה ואנחנו ככ שמחים שבחרנו באוריום!! היא הייתה מקצועית מהרגע הראשון, נעימה וגרמה לנו להרגיש בטוחים לגמרי. היא הנחתה אותנו בכל הבחירות שהיה צריך לעשות, הציגה אלטרנטיבות מדהימות ואמרה לנו בכנות את היתרונות והחסרונות של כל אחת
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
את אוריום הכרנו דרך חברה שהמליצה לנו לפנות אליה. בהתחלה לא הסתדרו לנו התאריכים אבל מהרגע הראשון הייתה לנו אינטואיציה טובה ולכן שינינו את התאריך שחשבנו עליו ודחינו כדי להצליח לעבוד עם אוריום.אם יש משהו חזק שאפשר להגיד שנכח לאורך כל הדרך עם אוריום זה שהיא נוכחת - היא כאן, היא זמינה, ועונה כמעט בכל שעה, גם כשחשבנו ש-"היא בטח תענה מחר כי כבר מאוחר" היא הייתה שם ונתנה מענה להכל. בצורה מקצועית, מסודרת, נעימה, אנושית ומכילה, אוריום ניהלה את הדבר הענק הזה שנקרא חתונת שטח. אפשר להגיד שהיא לוח-האם של החתונה הזו - אמנם שאפנו שכל הספקים יהיו מעולים וכאלה שאפשר לסמוך עליהם, אבל בלי לוח-אם מדהים שום דבר לא היה מתחבר טוב כמו שהוא התחבר.לאורך האירוע היא הייתה שם, דאגה שנשתה ונאכל, ניצחה על התזמורת הענקית הזו בצורה שגרמה לאירוע להיות פשוט נעים ונינוח וגם על זה קיבלנו פידבק! היא הייתה סבלנית לכל מי שרק פנה אליה, המשפחות שלנו החמיאו לה מלא, וגם בתור חתן וכלה הצלחנו תוך כדי האירוע להרגיש את הדאגה שלה. בטוחים שהכל היה נראה אחרת בלי אוריום ושמחים על ההחלטה הזו שהייתה אחת ההחלטות הכי טובות שלקחנו בהרפתקאה המטורפת של חתונה בטבע. בחירת מפיק זו בוודאות הבחירה הכי חשובה בתכנון האירוע!תודה על הכלאוהבים ❤️
הצג עוד

Danya   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
Working with Oryom was amazing! She was patient, kind, super responsive, helped us work out every last detail and made sure we were never stressed. She was also incredibly organised and everything ran smoothly.
הצג עוד

פורשור   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני מנהל חברת פורשור מומחים לשירותים ניידים מפוארים. נרתמנו למשימת ארגון חתונה לזוג מקסים סנאלך עקב הרקטות לנייד את חתונתם בתוך ימיים לצפון. כשהגענו, פגשנו אותך , מפיקה חיננית ונעימה. הופתענו לגלות גם אשת ניהול וביצוע מתקתקת ויעילה. אציין כי ניסיונו עם מפקים וחברות הפקה רב אך התרשמנו שיכולים ללמוד ממל לא מעט. כלכך שמח ו עבור הזוג והאורחם שסכו בך. יישר כוח.
הצג עוד

אביגיל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אוריום הרימה לנו אירוע מושלם. כל מה שרצינו, בלי שאנחנו נצטרך לשבור את הראש או להרים אצבע. היא עובדת בסבלנות וביסודיות, מקפידה גם על הפרטים הקטנים (כולל פרטים חשובים שאנחנו בכלל לא חשבנו עליהם) ולא מוותרת עד שהיא משיגה בדיוק את התוצאה הרצויה.אוריום מכירה מגוון רחב של ספקים בכל התחומים הרלוונטיים, יודעת מי אמין, מי נותן שירות איכותי ואצל מי אפשר לסדר הנחה.
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל אוריום הגענו דרך חברים ואנחנו כל כך שמחים שלקחנו את ההמלצה שלהם. אין ספק שהחתונה שלנו יצאה איך שיצאה בזכותה! אוריום תקתקנית, מגדילת ראש, עם ניסיון משמעותי גם במקרה של חתונה עם אתגרים כמו שלנו. היא הצליחה להרכיב לנו רשימת ספקים מדהימים וביום האירוע הצלחנו להיות נוכחים ורגועים כי ידענו שאוריום מתפעלת הכל :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up