כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

איילה- אוכל עם מודעות

איילה- אוכל עם מודעות

כתובת:
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שנינו עבדנו בקייטרינג 'איילה' בעבר אז היה לנו ברור שכשנתחתן, עומר יאכיל אותנו ואת כל האהובים שלנו. ראינו וטעמנו את כל מה שקורה מאחורי הקלעים אז ידענו שאנחנו בידיים מצוינות :) בחתונה הם התעלו על עצמם ברמות שקשה לתאר! כל מי שהיה בחתונה לא מפסיק לדבר על כמה שהאוכל היה טעים והכי מיוחד שטעמו בחתונה, ושהכל מצמחים! 🌾🍇🍒🌽🥕 הצוות כולו היה מדהים וגם חגג איתנו בחתונה 💃🕺 ממליצים מאוד מאוד ואוהבים מאוד מאוד דור וניצן😘
הצג עוד

Shap   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מדהימים מדהימים מדהימים!! חיפשנו קייטרינג שיכין לנו חתונה טבעונית מפנקת וידאג שהמוזמנים יצאו שבעים ומרוצים. קיבלנו הרבה יותר מזה! לא הספקנו לטעום מהאוכל כי הכל חוסל(!) למרות שהזמנו 150 מנות יותר מכמות המוזמנים שאישרו הגעה! ממליצים לבקש לשמור לכם בצד קצת מהקינוחים, כי אין סיכוי שישאר בדרך אחרת☺️ לאורך כל הדרך עומר והצוות כולו גרמו להרגשה מדהימה והיו חלק בלתי נפרד מהדרך שלנו לחתונה... כשהאיש שלי היה במילואים קיבלתי הודעות מתעניינות ודואגות שחיממו את הלב, כשהיינו מוטרדים לגבי פרטים בתפריט מיד דאגו לשנות כדי שיהיה מושלם וכשהתחילו בעיות בירוקרטיות עם המיקום בו החתונה היתה אמורה להתקיים - עזרו לנו למצוא מקום חדש בו היא התקיימה בסוף❤️ והשיא - כשאמרנו לעומר שלא הספקנו לטעום מהאוכל ואנחנו מתבאסים, הוא נתן לנו במתנה סעודת חג לראש השנה😍😍 לא תמצאו דברים כאלה, מומלץ בחום!!!
הצג עוד

Siv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
חיפשנו קייטרינג טבעוני לא פחות ממושלם לאירוע חתונה של כ 100 איש. כך מצאנו את השף עומר טל הבעלים של קייטרינג איילה. עומר היה נחמד וזמין לכל שאלה ובקשה. קבלנו מחמאות על המגוון האיכות וטעם האוכל שהיה ברמה גבוהה.
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
היה לנו חשוב לקחת לחתונה שלנו קייטרינג טבעוני ברמה הכי גבוהה שיש, כי שנינו טבעונים. החלטנו לקחת את קייטרינג איילה של שף עומר טל אחרי שקיבלנו עליו את מירב ההמלצות ובגלל אירוע שבו עבדתי שזכור לי מאד לטובה. זו הייתה בחירה מעולה (:
הצג עוד

Izmargad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כשחיפשנו לעשות אירוע טבעוני ברמה גבוהה עם רכיבים בריאים ומוקפדים נתקלנו באתגר. קייטרינגים לא בהכרח ידעו לעבוד עם חומרי גלם מיוחדים (ובעדיפות אפילו להכין אותם לבד) ובנוסף, רוב הקייטרינגים, פחות מקפידים על נושא הבריאות (מזון טבעי, לא מעובד, ללא חומרי טעם, ריח, משמרים וכו׳...) חוץ מזה, חלמנו על אוכל אלגנטי, אינטיליגנטי, קליל, שיתאים לחתונה באווירה טרופית על הים, יהיה טעים בטירוף ויעשה שירות טוב לטבעונות ולבריאות. כבר בפגישת הטעימות הבנו, אנחנו מדברים באותה השפה, באותו החזון ובנוסף, יש מולנו בנאדם (עומר טל) מוכשר בטירוף שגם זורם עם לדייק את עצמו כדי להגשים את החלומות שלנו. איילה לנו אירוע משגע, מטבחי שף שמבשלים במקום בשואו טבעוני, מגוון ויפייפה. איפשרו לנו לבחור את העיצוב והטעמים בסבלנות מדהימה וקיבלנו אינסוף מחמאות על האוכל. ממליצים בחום ומעריכים את עומר גם ברמה האישית, אחד הספקים הכי זמינים, אמינים, שמוצא דרך להגיד כן לכל משאלה ויצר תוצאה שייצגה מאד את מי שאנחנו והייתה אפילו יותר מופלאה מהחלומות שלנו. 🤍
הצג עוד

Uri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
משיחת הטלפון הראשונה ועד לאחרון הקינוחים באירוע עצמו- לא היה רגע שבו לא הרגשנו מעולה עם עומר ושאר הצוות של איילה. היו כמה שינויים שרצינו לעשות במנות, כמה תוספות שרצינו ואפילו מנה אחת שחשבנו עליה יחד עם עומר בטעימות והכל התקבל אצלו בשמחה ובחיוך. כל ההתנהלות הייתה מאוד נעימה וזורמת והסירה כל חשש שיכול לעלות בתכנון חתונה. כל זה לפני שדיברנו על האוכל.... הכל היה כל כך טעים. אין ספק שבחרנו נכון.
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו קייטרינג טבעוני ברמה הכי גבוהה שיש ומצאנו את קייטרינג איילה. עומר והצוות המקסים שלו היה איתנו לאורך כל הדרך, רגישים לבקשותינו וכל כך נעימים! קיבלנו כל כך הרבה מחמאות על האוכל באירוע ולשמוע מהלא טבעוניים שהיה להם טעים היה שווה הכל!!! ממליצה בחום
הצג עוד

עומר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
95 מתוך 100
הדבר הכי חשוב- האוכל, פשוט מעולה. לא יחסית לטבעוני אלא יחסית לאוכל בכלל. האורחים שלנו לא טבעונים והם עפו על האוכל. גם השירות אדיב וקשוב ואנחנו מאוד מרוצים מהכל.
הצג עוד

Ran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אוכל טבעוני מעולה, ברמה הכי גבוהה שיש! טעים כ"כ, טרי, מגוון, צבעוני ומדויק. גם הלא-טבעוניים, שהיו רוב המוזמנים, אהבו אותו מאוד. לשף עומר טל יש ידי זהב, לב רחב ונדיב, ושלווה מרגיעה. הוא נתן שירות ברמה מקצועית ביותר, וסמכנו עליו בעיניים עצומות. זה השתלם - ובגדול. מומלץ ביותר!!
הצג עוד

barmeiri83   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
משיחת הטלפון הראשונה עם עומר הבנו שמדובר בקייטרינג שונה בנוף החתונות. החל מהיחס החם שקיבלנו מעומר, ניצן ושאר הצוות שלצערנו לא מאפיין את השוק, וכלה באוכל הטעים המיוחד והבריא. עומר תמיד היה זמין אלינו עם חיוך וברגישות וחום. הרגשנו שאנחנו עובדים ביחד, בצורה נעימה, וחושבים יחד איך להפוך את האוכל בחתונה למתאים ביותר עבור האירוע שלנו. האוכל היה טעים בטירוף, הוגש בצורה מאוד אסתטית ומזמינה, ופנה גם לקהל הלא-טבעוניים. צוות המלצרים היה מקצועי ואדיב ועשה אווירה טובה. מי שמחפש קצת לצאת מהמובן-מאליו של קייטרינגים לחתונות, ולעשות אירוע ברמה גבוהה, עם שירות מושלם, ועם אוכל מיוחד וטעים - זו הכתובת.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up