כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
בית הקנבס - עמדת בלוקי עץ לאירועים

בית הקנבס - עמדת בלוקי עץ לאירועים

אטרקציות וגימיקים לאירועים
טלפון:0508090172
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
זמר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
צוות של אלופים!!!!!! הכל היה מושלם האורחים עפו וכולם יצאו עם כמויות העמדה היתה פשוט מהממת ושלא נדבר על האיכות!!🙌🏼 כמה מחמאות ופרגונים קיבלנו ! אחרי דחיית קורונה, לחץ והמון שאלות.. היחס וההשקעה של אלמוג, מענה מיידי ותשובות מפורטות ומרגיעות לכל השאלות בשיא הסבלנות ממש לא מובן מאליו!!!! תותחים אין עליכם שווה כל שקל , לא היינו מוותרים עליכם בחיים! תודה רבה רבה רבה על הכל♥️!!!
הצג עוד

liraz   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ללא ספק הבחירה הכי טובה שלי!!!! האורחים לא עזבו את הרחבה ! הצלם היה מדהים חייכן סבלני ! לא היה צריך לחפש אותם בשביל להצטלם הם פשוט היו שם!!! תודה לצוות המושלם!
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
85 מתוך 100
לקחנו את בית הקנבס במתנה עיקרית לאורחים בסוף האירוע(בלוקים). ירדן הצלם הגיע מוקדם והתחיל צילומים והפגין דנימקה מאוד טובה עם הצלם סטילס שהנעים והוסיף המון לצילומים. האורחים יצאו עם מספר רב של בלוקים באיכות גבוהה מה שמאפשר לקחת מזכרת מהאירוע כבר באותו יום.
הצג עוד

נתנאל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
תודה רבה על אטרקציה שפשוט העיפה את כל האורחים שלנו!! תודה רבה על השירות המקצועי ביותר ועל איכות תמונות ברמה הכי גבוהה שיש ! ממליץ בחום

Lin   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
החוויה מדהימה, יחס חם ומכבד, שדרוג שהוסיף בטירוף לאירוע! אנשים נשארו ללא מילים מקבלת הבלוקים עם התמונות, זה היה סופר מיוחד ומקורי.
הצג עוד

noadimrrii874   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שמענו על האטרקציה של בלוקי העץ מאוד רצינו שזה יהיה באירוע שלנו , דיברנו עם אלמוג מבית הקנבס וסגרנו איתו . חודש לפני האירוע שלנו הייתי באירוע של חברה מהעבודה שחברה אחרת של בלוקי עץ היו בה שהיה מזעזע מעט מאוד בלוקי עץ יצאו לאורחים , צלופן וסרט שהבטיחו לקראת סוף האירוע יצא ללא הכל היה כל כך מוזר שגרם לי לחשוש לקראת האירוע למרות שידעתי שסגרתי את הטוב ביותר . עדיין היו חששות שיצא מעט מאוד מתנות . התקשרתי לאלמוג ואלמוג הרגיע אותי ואפילו כדי להירגע הזמין אותי לאירוע ובאמת הגענו אני ובעלי הגענו ביחד ישבנו וממש החלטנו להסתכל מההתחלה ועד הסוף , יצאו מלא בלוקי עץ לאורחים האורחים היו כל כך מאושרים והאמת איפה האירוע הזה ואיפה מה שהיה באירוע של האחר - אם יש לי המלצה אחת זה או שתבחרו בית הקנבס או שתעשו מגנטים . אם אתם סוגרים בלוקי עץ אז רק אבל רק בית הקנבס ההבדל מורגש ברמות שאתם לא מבינים . זהו אז חודש אחרי האירוע אני רושמת פה המלצה שהאמת ידעתי שאני ירשום כי בחרתי בטוב ביותר עבור האורחים והאירוע שלי .
הצג עוד

Ernest   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
זה מדהים! בית בקנבס פשוט עשו לנו את האירוע! עד היום מזכירים לי האורחים על הבלוקים המדהימים! צוות מקצועי ואדיב, והצלם פשוט מלך!
הצג עוד

dorinalevi654   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לקבל שירות טוב בימינו זה נדיר ושמקבלים יחס ואיכות חייב לעצור ולהגיד תודה. אלמוג , מיתר , אריק הצלם המקסים וכל הצוות. תודה רבה לכם על אירוע מושלם! הפכתם אותנו למאושרים וגרמתם שמחה לאורחים שלנו.
הצג עוד

hanimimut90   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קשה לעשות אותנו מרוצים . אך בית הקנבס לגמרי עשה זאת ! כל מה שהבטחתם קיימתם . 2 דיילות בקבלת הפנים , לבוש אחיד לכל העובדים , כל בלוקי העץ היו עטופים בצלופן וסרט , כמויות אדירות של בלוקי עץ יצאו לרחבת הריקודים . אין מילה אחת רעה להגיד עליכם !!!!!! ה-צ-ג-ה רק עם בית הקנבס
הצג עוד

Osher   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קודם כל תודה רבה רבה לבית הקנבס על אירוע חלום.. ללא ספק הכי תותחים ומיקצועים באולם האירועים האיכות והיופי של הבלוקים השירות והזמינות של העובדים הקפיצה את האירוע ב30 רמות.. בית הקנבס מספר 1 !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up