כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דיג'יי חן דקל - Dj Chen Dekel

דיג'יי חן דקל - Dj Chen Dekel

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עדן   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
טוב, אני לא יודעת מאיפה באמת להתחיל. .את חן אני מכירה עוד מימי התיכון. חבר ילדות שאי אפשר באמת לשכוח. אז כמובן שלא היה לי ספק שהוא יהיה הדיג'י שלי בחתונה. האנרגיות הגיעו יחד איתו ועפתי איתו באוויר לאורך כל הערב. רקדתי כמו שלא רקדתי בחיים, הרחבה לא נשארה ריקה לשנייה ( מה שמאוד היה חשוב בשבילי ) וגם, הייתה הרגשה שהוא פשוט קורא אותי ואת הקהל כמו ספר פתוח. הוא פשוט לא הפסיק לתת עוד ועוד בראש ולהשאיר את הרחבה מלאה ומתודלקת כאילו כל שנייה נשפך שמן חדש למדורה. הוא היה קשוב לאורך כל הערב לרחבה, לי וגם בתהליך עצמו לפני, הוא תיאם איתנו את הכל, נתן המלצות מקצועיות בנוגע לרחבה עצמה, לסוג המוזיקה ונתן שם הופעה מהסרטים. בקיצור, המלצה לוהטת עליו, הוא באמת מספר 1 !!
הצג עוד

אביב   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
תקשיבו טוב , זאת הבחירה הכי טובה שעשינו בחיים שלנו, אם אתם רוצים חתונה שתחרט לכם ולאורחים שלכם בזכרון כחתונה הכי טובה שהם היו בה, לא לחשוב פעמיים ולסגור את חן! סגרנו את התאריך שלנו באולם לפי התאריכים שהיו פנויים אצלו, אין סוף אורחים לא מפסיקים להגיד לנו שזאת הייתה חתונה הכי שמחה שהם היו בה, לא משנה באיזה מחיר זה פשוט שווה כל שקל !
הצג עוד

Omri   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
חן דקל המלך !קודם כל מדובר באדם מדהים שכל מי שמכיר אותו זוכה !ישר אחרי האירוסין ושהחלטנו על האולם סגרנו את התאריך לפי מה שחן היה פנוי כי ידענו שבלעדיו אין חתונה.העיף לנו את כל הצעירים והמבוגרים באוויר מההתחלה ועד הסוף קורא את הרחבה של ו בצורה מושלמת.
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אז חן היה הדיגי הראשון שפגשנו וישר ידענו שזה הוא, אפילו לא המשכנו לראות עוד כי פשוט הרגשנו שזה ההתאמה. מלבד המקצועיות המטורפת שלו חן מקסים ברמות קשוב, מרגיע יודע בדיוק מה מתאים ונותן הרגשה של ביטחון.הגיע החתונה והבנו למה הרגשנו ככה בפגישה, חן עשה טירוף ברחבה אנשים פשוט לא רצו ללכת, גם היום חודשיים אחרי החתונה אנשים לא מפסיקים להגיד לי איזה מטורף היה הדיגי שלכם ולוקחים ממני את השם. אז עצה מכלה שעברה את החתונה שני הדברים הכי חשובים בחתונה שעד היום מדברים איתנו עליהם זה המוזיקה והאוכל אז בשבילכם אל תתפשרו ותחסכו על זה כי המוזיקה היא השמח שבחתונה.חן הוא לגמרי הבחירה הכי טובה שתוכלו לעשות לעצמכם כדי לישון בשקט עד החתונה ותהיו בטוחים שיהיה מטורף ברחבה!!!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
היינו בחתונה שחן היה הדייג'י וישאר התאהבנו בו! ידענו שהוא יהיה הדייג'י שלנו בחתונה שלנו - ישר אחרי ההצעה התקשרנו לחן לבדוק את הזמינות שלו ולפי זה סגרנו את התאריך! הבחירה הכי טוב שעשינוו!!!!
הצג עוד

ענבל   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
ברגע שסגרנו אולם הספק הראשון שהיה לנו חשוב לסגור זה דיגי והראשון והאחרון שראינו זה חן דקל האלוף! האנרגיה, הוויב , המקצועיות , השמחה שלו וההתרגשות לשמח אותנו אמרו הכל! חן הרים לנו את האורחים שלא הפסיקו לרקוד אין ספק טוב ממנו!!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
חן דקל תקשיב טוב אתה משוגע!אתה לא מבין איך כולם נהנו אתמול אתה פשוט מקצועי בטירוף,תודה על הכל אח יקר אין עלייך תודה שעשית לנו את האירוע הכי שמח בעולם ושתמיד נזכור אותו בזכותך ❤️

Dan   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון ידעתי שחן הבן היחיד שיכול להרים את החתונה שלי מ0 ל100 בשניות.אחרי כל כך הרבה שנים של הכרות ידעתי שיש על מי לסמוך ואת האמת הוא לא פישל אומרים שמה שזוכרים בחתונות זה את האוכל והדיגי.. משום מה אצלי כולם זוכרים שהיה "מסיבה מטורפת" 🔥🥳 הכל בזכותך אח יקר!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
חן האהוב שלנו והאלוףףףף!❤️❤️מהרגע הראשון שראינו אותך דרך האינסטגרם ידענו שאותך אנחנו רוצים בחתונה שלנו!ואחרי פגישה איתך? זה היהההה בכללללל ברור!!!!כמה יחסי אנוש , סבלנות , לב , אכפתיות ואוזן קשבת יש בך!כבר בפגישות שלנו הכנסת אותנו לאווירה ורצינו כל כך שהחתונה תגיע😍אתה ללא ספק ההחלטה הכייי הכי נכונה שלנו !ידענו מהרגע הראשון שאנחנו בידיים הכי בטוחות שיש !עבר שבוע מהחתונה שלנו איןן לנו מילים שיצליחו לתאר את הטירוףףף שעשית לנו!! כל יום אנחנו מקבלים פרגוניםםםםם עלייךךךך על כמה שעשית מסיבה מטורפתת ושברתת את הרחבהה!!! 💃🏻💃🏻 כולם היו בשגעוןןן ולא הפסיקו לרקודדד!אמרו לנו שהצבנו רף מאוד מאודד גבוהה!ואנחנווו? נהננו מכלללל שנייה ושנייה!!!! בא לנו לחזורררר לחתונה😍🔥🔥 לגמרי חתונת החלומות שלנו!אתה מספר אחד !!!!1️⃣🏆🏆🏆תודה תודה תודהההההה🙏🏻תמשיך להיות *ב ד י ו ק* כמו שאתה❤️אוהבים אותךךךך ומעריכים מלאאאאאגל ודוד לוי❤️
הצג עוד

תכלת   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הדיי גיי הכי תותח בעולם כולואין אורח אחד שלא אמר לי ואווו איזה דיי גייהיה מטורף ברמות ואתה עשית את הערב פשוט הכי טוב שיש אוהבים אותך אין עלייך בעולם!!!!!

להמשך גלישה באתר
up