כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יפתח ברד- Dj Ifty

יפתח ברד- Dj Ifty

תקליטנים
כתובת:
טלפון:0524572343
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
בר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
יפתח ברד - פשוט יפתח הדיג'י שהוא הבחירה הכי טובה שאתם יכולים לעשות בכל העסק הזה שנקרא חתונה!! כמובן שהגענו ליפתח דרך המלצה חמה ולגמרי לא טועה מחברים טובים. הפגישה הראשונה עם יפתח הייתה פגישה כפית ומצחיקה ברמות! עם ים של הרמות כמובן- הכניס אותנו לאווירה של האירוע עם מוזיקה טובה וכיפית !! הוא קלט אותנו בשנייה, ברמה של כמה שירים בודדים שאמרנו לו שאנחנו אוהבים וכבר הבין את כל הסגנון שלנו - הבנאדם אומן!!!ו..ואווווו האירוע היה מטורףף כל הערב הרחבה היתה מפוצצת באנשים שרקדו ושמחו בטירוף, אנשים פירגנו על המוזיקה ועל יפתח שידע פשוט להתאים את עצמו לרחבה ולאנשים בצורה לא הגיונית! פשוט קלט ברגע לאיזה מוזיקה יש יותר קהל וכיוון את עצמו לזה (כמובן שבתיאום לדרישות שלנו) מה שיצר שאנשים פשוט לא שיחררו את הרחבה עד הסוף!ממליצים בחום ואהבה ענקית על יפתח הוא באמת מקצועןן ומרים את האירועע - אם לא תבחרו אותו לא תבינו מזה איכות לעולם!!אין עלייך יפתח אוהבים ומעריכים מאוד!!!ניב ובר
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
יפתי בנאדם מקסים ברמות! היה כל כך כיף לעבור איתו כל התהליך, הוא נעים ברמות וקשוב. ידע לקרוא אותנו בול!!!! והכי הכי הכי חשוב ידע לקרוא את הקהל ברמות! הרים לנו את הערב בצורה הכי מושלמת מדויקת, אנשים ברחבה עצרו אותי לשאול מי זה הדיגיי ולהגיד שהוא מטורף! מעבר לבנאדם שהוא הוא גם כל כך טוב במה שהוא עושה והוא הפך את האירוע שלנו למושלם בדיוק כמו שחלמנו
הצג עוד

Uriel   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
פגשנו את די ג'יי יפתח וישר החוויה היתה טובה הוא נתן לנו הרגשה של בית זרם איתנו בהכל וגם ייעץ לנו איך ומה כדאי. אנחנו ממליצים מאוד למי שרוצה די ג'יי באמת איכותי. לאחר האירוע קיבלנו מכולם תגובות מעולות עליו, הוא יודע לקרוא את הקהל שזה הכי חשוב. בנוסף אנחנו אישית מאוד נהננו. תודה רבה ושווה כל שקל.
הצג עוד

Haim   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
החל מהפגישה הראשונה הרגשנו שיפתח היה מאוד נעים, קשוב, מקצועי.היה לנו מאוד חשוב ללכת עם דיג׳יי שאכפת לו באמת מהסגנונות שאנחנו אוהבים, וגם יכול לקלוט את הקהל והרחבה - ויפתח לגמרי כזה.הוא עזר לנו ממש, ביחוד עם כל מיני בקשות מיוחדות שהיו לנו כמו חתן שמתעקש לשיר לכלה וצריך עכשיו לייצר לו גרסת אינסטרומנטל לשיר מוכר, או שירים מיוחדים לאורך החופה ועוד.המון אורחים לאחר החתונה נתנו לנו ביקורות טובות עליו וזוג אחד אפילו התבאס שהם כבר סגרו לחתונה שלהם מישהו אחר...ממליצים עליו בחום, ממה שבדקנו והכרנו - לא תמצאו דיג'יי יותר טוב!!!! אם מישהו רוצה לשמוע עוד עליו - תמיד נשמח להמליץ בפרטי.
הצג עוד

Alon   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
הגענו דרך המלצות ליפתח ומהשיחה הראשונה הרגשנו חיבור מדהים. נתן לנו להרגיש בנוח עם כל בקשה ופשוט היה עם אווירה מעולה ומרימה!!🔥🔥די ג׳יי מטורף שאפשר לסמוך עליו שירים את הרחבה וידע לקרוא את הקהל!!לא מפסיקים לקבל עליו מחמאות מכולםאוהבים מאוד יפתח ❤️❤️
הצג עוד

ויקטוריה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהפגישות הראשונות התחיל החגיגה, היה חיבור טוב, יפתח דיג'יי אשש הרים לנו את הרחבה עד שלא נשארו כוחו!!!
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
לגענו ליפתח כשלושה שבועות לפני החתונה קצת חוששים וגילינו אדם ממש נחמד חייכן שהפך את כל חווית החיפוש אחר דיגי לפשוטה נעימה וכפית ולכן בחרנו בו חד משמעית אין עליותמיד זמין! הזכיר לנו שלא בחרנו שיר לשבירת כוס חד משמעית יודע את העבודה ולא מחכה שתפנו אליו בשביל לעדות את העבודה אלא יוזם שיחות מראה אכפתיות ופשוט דם לכל דבר!
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
תעשו לכם טובה ותסגרו עם יפתח ! בזכותו הרחבה היתה מלאה לאורך כל החתונה, יפתח היה קשוב לאורחים למהלך כל האירוע ועד שלא ביקשנו ממנו לסגור את הערב הוא המשיך לתקלט. מהפגישה הראשונית איתו הרגשנו שהוא מבין אותנו וכל דבר שהיה חשוב לנו הוא התעכב עליו וציין בפניו שיהיה לו כתוב ביום האירוע. לא ראיתי מקצועיות כזו !! המצלה חמה חמה מכל הלב !!
הצג עוד

נטע מלך   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לפגישה עם יפתח ולא ידענו כלכך למה לצפות.. מהשניה של הפגישה הרגשנו בבית! המקצוענות, האופי הכיפי והנינוח- ידענו שאנחנו חייבים להיות איתו בחתונה! בחתונה עצמה היה מטורף!! החמיאו ברמות כולםםםם היו על הרגליים צעירים מבוגרים וכולם פשוט עפו ברחבה, חברים שלנו התחילו לרשום את המיקסים שהוא עשה לשירים מרוב התלהבות! תסגרו את יפתח ומבטיחים שתעופו באוויר!!
הצג עוד

דור רביבו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
יפתח הוא פשוט ה DJ הכי טוב שאפשר לבקש! צעיר, יודע לקרוא קהל, יודע איך להרים את כולם במוזיקה חדשה עדכנית ופשוט גרסאות מפוצצות! לא היה מישהו אחד במהלך האירוע שאמר ״מה זה המוזיקה הזאת״ כולם פשוט עפו עליו מהצעירים ועד המבוגרים, התגובות והמחמאות ממשיכות להגיע ולא מפסיקות לרגע על כמה דהוא היה מדהים! הוא ממש קשוב לכל דרישה או בקשה מיוחדת, לא יכולתי לבקש DJ יותר טוב ממנו!!! וואו וואו ושוב פעם וואו!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up