כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

 DJ OSKA | דיגיי אוסקה

DJ OSKA | דיגיי אוסקה

תקליטנים
טלפון:0524386910
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shirhen   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
לי הייתה הדיג'י הראשונה שדיברנו איתה וישר סגרנו איתה! היה חיבור מיידי וגם אנשים ששמעו את השם שלה ישר אמרנו לנו איזה מעולה היא ושאנחנו חייבים לסגור איתה. והיא לא אכזבה! כולם ממש נהנו, היא הקשיבה לכל מה שרצינו ושמה גם שירים ספציפים שביקשנו, אחרי החתונה כולם אמרו שהייתה מוזיקה מעולה!
הצג עוד

Din   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
אוסקה עשתה לנו את החתונה!! הכרנו אותה מחברים קרובים שניגנה אצלם בעבר, ובאמת היא עלתה על כל הציפיות שלנו. כל החברים לא הפסיקו להגיד לנו כמה המוזיקה אווירה ובאמת שהיא הבינה את הקהל שלנו בצורה מדהימה! עשינו חתונת צהריים ואפילו רק האפטר עצמו נמשך 5 שעות!!! הרבה הרבה מעל כל מה שציפינו ❤️ מפרגנים מכל הלב
הצג עוד

dear   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אין על אוסקה בעולם, באמת מקצוענית אמיתית מא׳ עד ת׳הבינה אותנו לגמרי ונכנסה לראש, צלחה כל חלק וחלק בערב החל מהקבלת פנים, חופה, וקרחנה של מסיבה באופן הכי מדויק שיש מומלצת הכי בעולם! לא היינו משנים דבר, כל החברים החמיאו בטירוף על המוזיקה בקיצור אתם הולכים כאן על בטוח
הצג עוד

אפרת ויובל   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שדיברנו עם לי הרגשנו שהיא מבינה אותנו ואת הסגנון שאליו אנחנו מכוונים, וזה לא היה קל כי לא היה לנו ממש כיוון ספציפי. היא הציעה המון הצעות וכל הצעה שלה התאימה בול.באירוע עצמו המוזיקה החמיאה והשתלבה בכל שלב בחתונה, כל הבקשות המיוחדות שהיו לנו נוגנו, האווירה ברחבה הייתה מטורפת לכל אורך החתונה והכל בזכות לי. היא התעלתה על כל הציפיות שלנו שהיו גבוהות מראש.
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אוסקה מדהימה!!!!מקצועית לאללה, יודעת להתאים את המוזיקה לקהל והרימה את כל הקהל באוויר!!!לא יכלנו לבקש טוב יותר…תודה תודה ושוב תודההה!
הצג עוד

keren   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
היה לנו חיבור מדהים עם לי מההתחלה והרגשנו ממש בידים בטוחות! הייתי בחודש חמישי בחתונה ואוסקה הצליחה להרקיד אותי כשהגוף כבר היה שבור ועייף אבל היא שמרה על אנרגיות שיא! לא הפסקנו לקבל מחמאות על המוסיקה
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
את אוסקה עילי מכיר הרבה שנים עוד מהתקופה שהיא רק התחילה לתקלט , ברגע שאוסקה התחילה לתקלט בחתונות מיד ידענו שהיא תהיה הבחירה הראשונה שלנו.
הצג עוד

Nir   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אוסי הייתה הספקית הכי טובה שהייתה לנו ללא ספקגם היה לנו בלאגן במלחמה והיא הייתה שם עבורנו בכל מה שהיינו צריכים.ואין שום ספק שהיא מרימה את הרחבות בקטע הכי חזק שיש!!אנשים עפו באוויר ועד עכשיו שואלים אותי מי זאת.
הצג עוד

Shirly   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אוסקה מדהימה מרימה וקשובה. עשינו חתונת צהריים, עם מוזיקה לא סטנדרטית. אוסי לקחה אותנו למסע מוזיקלי של נוסטלגיה, מחזות זמר, רוק ופאנק ישראלי. היא סחפה לרחבה צעירים ומבוגרים וכולם נהנו מהמוזיקה.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הגשמת לנו את החלום ברחבה, יש לך אנרגיות חשמל על חללל אנחנו מודים לך מקרב לב על הכל. היה לנו ערב בלתי נשכח , מרגש , שמח, מלא במוזיקה מצויינת וכמובן אנרגיות מטריפות.אני יותר מאמשח שנהיה חברותתתתתתתאנחנו אוהבים אותך , וידענו של בחור בך יהיה להיטטטטטטטטט
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up