כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בנות הכפר - מעצבות אירועים באהבה

בנות הכפר - מעצבות אירועים באהבה

עיצוב אירועים
כתובת:ישראל
טלפון:0000000000
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
עמדת השזירה של בנות הכפר הייתה תוספת מהממת לקבלת הפנים ולאירוע כולו! הבנות התאימו את העמדה למראה הכללי של האירוע והאורחים נהנו מהוויב של הבנות והתלהבו מקישוטי הפרחים! לגמרי ממליצה!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בנות מדהימות וכישרוניות ברמות ! שירות מדהים, זמינות תמיד ועבודה יוצאת מן הכלל ומעל המצופה! ממליצה בחום !!!!!
הצג עוד

hofitrock   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הבנות עיצבו לנו חופה יפיפיה וזר כלה מקסים, עדין, טבעי ומשמח בדיוק כמו שחלמנו. מדהים איך בלי הרבה הסברים בנות הכפר הצליחו לקלוע בול! ולעצב לנו חופה וזר שהתאימו במדויק לאוירת המקום, בחורש טבעי, ולסגנון שלנו. השירות שלהן מקצועי והן פשוט מקסימות, בדיוק מי שרוצים לפגוש לפני חתונה- סבלניות, קשובות לכל בקשה ועושות הכל מהלב. מאז ממליצה עליהן לכל מי שמתחתן.
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בסוף אוגוסט בשישי בצהריים בגן הורדים. לא היה לי ספק שארצה פרחים באירוע, ובנות הכפר הציעו לי את החבילה הכי אטרקטיבית שכללה מרכזי שולחן וזר כלה. לקח זמן לקונספט להתגבש, לא ידעתי במה לבחור והאפשרויות היו אינסופיות! לבסוף הוחלט על אווירה טרופית, ואין מאושרת ממני שבחרתי בבנות הכפר לאירוע שלי! מרכזי השולחן היו פשוט עוצרי נשימה ובסוף האירוע האורחים שעוד נותרו רבו מי יקח אותם הביתה D: זר הכלה היה מושלם ובדיוק בצבעים שבחרתי, לא יכולתי יותר טוב מזה. בקיצור, השירות היה מעל ומעבר, הן חביבות ונכונות לזרום לכל כיוון שהדימיון מאפשר, הפרחים היו איכותיים והסידורים יפים בצורה יוצאת דופן שלא ראיתי באף אירוע אחר :) :)
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בנות הכפר בנות הכפר... :) איזה אושר צרוףףףף הבנות בנו עמדה מושלמת, יפייפיה, מזמינה האורחים כל כך התרגשו מקבלת פניהם בכניסה למטע שבו התחתנו ולא הפסיקו להחמיא ולהתלהב מהתכשיטים היפים והפרחוניים אותם ענדו כל האירוע אורחת אחת עדיין שמרה את הסיכה ויבשה אותה בבית :))))) צוות כיפי ומדהים .. התלבטנו וחיפשנו ואני מאושרת שבסוף לא ויתרנו על זה ומצאנו את בנות הכפר לחגוג איתנו את האירוע המרגש והאדיר שהיה הן באו מלאות אהבה ונתינה והתוצרים שלהן היו ממש מלאים גם הם באותה אהבה מומלץ! אני מרוגשת לרשום כאן את ההמלצה אוהבת אתכן תודה על אירוע מושלם ומקושט באור בזכותכן
הצג עוד

שירן ואורי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
ממליצה בחום על בנות הכפר המקסימות שעיצבו לנו את השולחנות בדיוק בוייב שלנו עדין טבעי וקלעו בול! וגם במחיר הוגן... מעבר לזה שהן מוכשרות, הן מקסימות קשובות ועשו הכל באווירה טובה וחיוך. בקיצור בכל הנוגע לעיצוב זאת הכתובת! תודה רבה לכן
הצג עוד

Nitsan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אלדד ואני התחתנו בספטמבר בארוע בשטח במדבר, בנות הכפר עיצבו לנו את האירוע והקימו עמדת פרחים- אין לי מילים לתאר בכלל כמה מושלמות הן היו!!! מהרגע שדיברנו איתן על האירוע הן מיד קלטו את הוייב והרצונות שלנו והיו מדוייקות להפליא- החל מהעיצוב המושלם שממש לא קל לעשות בשטח פתוח ועם זאת לשמור על האותנטיות של המקום ושעדיין יהיה בולט לעין ומהמם, ועד עמדת הפרחים שהאורחים פשוט ע-פ-ו עליה ולא זזו ממנה כל החתונה!! לא הפסקתי לקבל פידבקים חיוביים מכולם על כמה שהבנות מקסימות ומקצועיות וכמה שהזרים יפים והמקום נראה מושלם. והעיקר העיקר- ההתנהלות מולן היא הדבר הכי נעים, נוח ופשוט שיש! מבינות עניין, אדיבות, נדיבות ונותנות הרגשה שיתנו הכל ועוד קצת בשביל שתהיו ממש מבסוטים ותקבלו בדיוק את מה שביקשתם. בקיצור, המון המון תודה! עשיתן לנו את האירוע יפה, שמח וייחודי!
הצג עוד

Omer   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הייתי אורח בחתונה מדהימה באזור מעלה אדומים קיבלו אותי בחיוך ענק בעמדה ענקית של כל סוגי הפרחים היפים שראיתי אי פעם ישר עטו אלי וקישטו אותי בפרח לחולצה לכבוד החתן והכלה :) נתנו הרגשה טובה וכיפית לצד עמדה מדהימה של פרחים מהממים! ממש חוויה מוצלחת ממליץ !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up