כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
טרמינל - TERMINAL
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
את הצוות של הטרמינל אנחנו מכירים עוד מימי "הבאר של סבא", ולכן כבר ידענו שאנחנו מגיעים למקום ברמה אחרת. אבל כשנכנסנו לטרמינל בפעם הראשונה, זה היה מעבר לכל מה שציפינו. הירידה לפרטים הקטנים הייתה הכי מדויקת שראינו (מהדרך שמגישים את כוס הקפה בפגישה הראשונה ועד עיצוב השירותים לפרטי פרטים). כבר אהבנו. הקסם האמיתי קרה כשהתחלנו את הסיבוב במקום. במילה אחת, וואו. פשוט אווירה של הרחוב הכי יפה ורומנטי בפריז.לאורך כל התהליך, ליווה אותנו אורי המקסים, שדאג להפיג אצלנו כל חשש והיה זמין לכל התלבטות. לאחר שחתמנו על החוזה, הצוות המקצועי של הטרמינל המשיך לדאוג לנו ולעזור לנו בכל הנדרש ופשוט היו איתנו בכל צעד.ביום האירוע ליווה אותנו ארבל, שמעבר למקצועיות שהוא הפגין, הוא פשוט היה שם בשבילנו. תמך, עזר, הפיג המון מתחים ובעיקר גרם לנו להבין שאנחנו בידיים הכי טובות שיש.כמות המחמאות שקיבלנו על השירות בשולחנות, הברמנים, האוכל המעולה(!!!) והמקום עצמו הייתה מטורפת, ולמען האמת הרגשנו את זה עוד במהלך האירוע.לסיכום, זאת הייתה החתונה שחלמנו עליה, והטרמינל עזרו לנו להגשים אותה :)
הצג עוד

Omer   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
זה האולם הראשון שהלכנו לראות כי היה קל"ב (אנחנו מפתח תקווה), הלכנו לראות רק שנינו, בלי משפחות, ועפנו עליו ממש, אבל המחירים לחודש מרץ היו נורא גבוהים עבורינו. לאחר סיבוב בעוד 4-5 אולמות חזרנו לטרמינל לחתום על חתונת חורף בדצמבר (שנדחתה בעקבות המלחמה). האולם אמנם יקר אבל לגמרי ליגה אחרת מכל שאר המקומות שראינו מכל בחינה אפשרית. מקום, עיצוב, סגנון, אוכל ושירות – היה ניכר שיש לנו גב מהאולם וזה לא רק עוד יום עוד חתונה. זה גם הוכיח את עצמו עם כל ההזזה של התאריכים, ביטולים, שינויים, ההתחייבות וכל מה שמסביב. האוכל מצוין – יצאנו מפוצצים מהטעימות בקטע אחר, והמחמאות מהאורחים לא מפסיקות להגיע.החיסרונות היחידים שאני יכול לחשוב עליהם הם שהרזרבה היא רק 5%, ושחייבים לעבוד עם המעצבת ועם הבר של המקום. שניהם מצוינים, מקצועיים וברמה גבוהה, אבל מחירי העיצוב גבוהים מאוד לטעמנו (האולם גם ככה מהמם וסופר מעוצב). חבילת הבסיס של הבר מעולה, אבל חסרים בה כמה דברים בסיסיים כמו ואן גוך למשל. מלבד לזה, מנהל הבר שלהם היה ממש סבבה וענה לנו מאוד מהר לשאלות ולבקשות.רועי, מנהל האירוע שהוצמד לנו – היה מקסים והוריד כל שמץ של דאגה מאיתנו. הוא דאג לבצע הכל בצורה הכי טובה שאפשר. בסך הכל חוויה מצויינת, אולם וצוות ברמה הכי גבוהה שאפשר.
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מדהים! מדהים!מדהים! האולם אירועים הכי טוב במדינה. קודם כל, אולם מהמם. הגן בחוץ נראה כמו אירופה והאולם מבפנים עם אווירה מחשמלת. דבר שני, כל הצוות הם חבורה של מקצוענים -שלומית, זאב, ליאור השף, רון המנהל אירוע, המלצרים, כולם מדהימים ומקצוענים. קיבלנו מלא מחמאות על האוכל, ואורחים אמרו לנו שבכיף הם יחתנו את הילדים שלהם בטרמינל 😄מקום מושלם❤️
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני ובעלי התחתנו ממש לפני כמה ימים 30/8 האולם מתפקד כמו קונצרט אחד גדול. לא חושבת שיש עוד מקום שעובד בצורה כזו מקצועית, איכותית, סבלנית. השם שלהם חשוב להם רואים ומרגישים זאת בכל פרט ופרט. האורחים שלנו עפו באוויר. האוכל ברמת שף לא פחות ! בעלי התפקידים ממנהל האירוע האבטחה המלצרים הבר הכל ברמה הכי גבוהה שיש. זו הרמה הכי גבוהה ללא פשרות. מאחלת לכל זוג להתחתן בטרמינל !!!!!!
הצג עוד

Arie   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אדיב, מקצועי שירות מצויין ומדהים, מומלץ מאוד!
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
החוויה הכי מדהימה! החל מהמפגש שבאנו לראות את האולם ועד הרגע שהסתיימה החתונה!
הצג עוד

Orly   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
3.7.23 ארוע בטרמינל חגגנו לבנינו אופק ולליאת ארוע מרגש, האוכל גורמה ומוקפד אוירה מושלמת מלאת סטיל. קיבלנו מאורחים מחמאות שהיה להם מדהיםולהודות שנהנו מאוד מהאוכל גם מהדוכנים מדהימים שנפרסו בחוץ וכמובן מנות מוקפדות.מודים מכל הלב שטוב שהגענו לטרמינל ממליצה בחום לכל מי שמחתן ומתחתן נחת להורים. כמובן יש לציין את ההנהלה מקסימה מנכלית מדהימה ועד המלצרים האדיבים.תודה רבה אורלי וניסן סיניהמלצרים האדיבים.
הצג עוד

Romi   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו באמת באמת מקום מדהים והיה לנו אירוע מושלם בזכותם!! אוכל ברמה כלכך גבוהה, עיצוב מטורף, צוות מקסים ואדיב ברמות! הרגשנו לגמרי חלק מהמשפחה של הטרמינל❤️

Dor   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
מעבר לזה שהמקום יפייפיה ומהרגע הראשון קיבלו אותנו בחיוך ענק, האורחים לא הפסיקו להחמיא על האוכל, העיצוב של המקום ועל השירות! בבוקר החתונה ירד לנו גשם של החיים ולגמרי סמכנו על המנהל אירוע שלנו שהוא ידע מה לעשות. הם ממש חיכו עד הרגע האחרון וברגע שראו שהגשם מפסיק הם השאירו לנו חופת קיץ שהייתה מושלמת !
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
האולם הכי יפה בארץ נקודה! צוות מטורף שירותי ואדיב! תמיד עם חיוך על הפנים! מהרגע הראשון ידעתי שזה האולם בו אני מתחתנת! היה כיף לא נורמלי! אנשים עפו על האוכל על עיצוב ועל כל אנשי הצוות שנכחו באירוע הזה! ❤️ תודה לכם על חתונה מהסרטים! אם אתם רוצים חתונה מטורפת (!!!!) טעימה ובמקום הכי יפה בעולם אז רק טרמינל!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up