כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אהובת הספן
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
stas   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
מצאנו אולם מצוין, מזון מדהים, מבחר, נקיון, שרותיות. מצוינים
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כיף שבחרנו לקיים את האירוע שלנו באהובת הספן. התחתנו חתונת שישי צהריים, 160 אורחים. כל התהליך עם החבר'ה של אהובת הספן היה נעים, שירותי ומקצועי. התחלנו את התהליך עם דריה המקסימה. מלאה באנרגיות חיוביות, זמינה, קשובה ונגישה לאורך כל הדרך. הדס מעצבת הבית תותחית בתחומה. הצגנו לה את ההזמנה ואת המיתוגים שהכנו לאירוע (אביבי עם פרחים בצבע פסטל), והיא פשוט זרמה בעיצוב ויצרה המשך לקונספט. פשוט סמכו עליה. שי מנהל האירוע (והבעלים של המקום) ליווה אותנו ביום האירוע. הוא מקצועי, מבין בדיוק מה צריך לעשות ואיך, צמוד ללו"ז, תקתקן. לא צריך מנהל אירוע חיצוני כשיש אותו בשטח.
הצג עוד

Evelina   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשנו אולם יחסית קטן, לחתונה של כ 140 איש אך כזה שאינו מרגיש כפשרה. הגענו לערב פתוח לזוגות והתאהבנו מהרגע הראשון. האולם כל כך אלגנטי, ולמרות שהוא מתאים לאירועים בגודל כפול, החלל הדינמי המאפשר להקטין/להגדיל את השטח בהתאם לבקשות החוגגים הותאם בדיוק לצרכים שלנו. המקום מנוהל ומתופעל על ידי צוות מקצוען עם המון גמישות מחשבתית וים כישרון ואהבה למה שהוא עושה. החתונה שלנו הייתה לא סטנדרטית - הפוכה (דינר ואחריו מסיבה) וב"אהובת הספן" עפו על הרעיון. גם חופת חברים ברחבה במקום חופה סטטית התקבלה בברכה. עיצוב האולם וניהול האירוע היו דרך אהובת הספן גם כן. על הדס מעצבת המופלאה אכתוב בנפרד. אמה, מנהלת האירוע, ליוותה אותנו מהרגע הראשון, מהמפגש בערב הפתוח, דרך ההכנות לאירוע ועד היום נשארנו בקשר חברי. קיבלנו מענה מיידי לכל השאלות והחששות וליווי מושלם, שלגמרי הוריד צורך במארגן חיצוני. אמה דאגה לנו לכל פרט הכי קטן, ולא נשארה מקובעת מחשבתית! עד לרגע האחרון, היא נתנה לנו טיפים קטנים אך כאלה ששווים זהב. שי, שהיה מעורב בניהול הערב עצמו כל כך תקתק את הדברים בכל שלב. התדרוך על ההינומה, מי נכנס מתי, החופה שנעלמה מהר כדי לפנות את רחבת הריקודים, הצוות שעבד נהדר. ניהול הבר היה ברמה הגבוהה ביותר. היו לנו מספר בקשות לא טריוויאליות וכולן נענו בשמחה. עדי מנהלת הבר דאגה באופן אישי שהכלה לא תשתכר יותר מדי ותשתה רק סוג אחד של אלכוהול, וזאת בלי לגרוע מהיחס המעולה לאורחים, ששיבחו את קצב יציאת הדרינקים ואיכות הקוקטיילים! האוכל, וואו, האוכל! אליהו השף פשוט כשרון, יצירתי, נותן חוויה של מסעדת עילית ולא של אולם אירועים. אני לא שומרת כשרות ויש להם את הפירה הלא-חלבי הכשר הטעים ביותר בארץ! חודשים אחרי האירוע המשכתי לקבל שבחים מהחברים והמשפחה על הסטייקים, התוספות, הקינוחים והמנות הצמחוניות, הראשונות ומה לא. המלצה קטנה, למי שלא שומר כשרות, יש לבעלים של אהובת הספן גם פאב מושלם בשם "פבלה" - חוויה קולינרית עילאית, מומלץ בחום. שימו לב שיש גם סוויטה להתארגנות! באשדוד אין מגוון גדול של מלונות ולי היה חשוב שמקום ההתארגנות וגם המקום בו נבלה את ליל הכלולות יהיה קרוב לאולם. הבעלים של אהובת הספן נחלו הצלחה גם בתחום הזה, משכירים סוויטה מהממת במרחק כמה צעדים מהאולם! מאובזרת בצורה מושלמת להתארגנות, עיצוב מקסים, תענוג אמיתי!
הצג עוד

שלומציון ויונה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רצינו חתונה על החוף וברגע שהגענו לאהובת הספן התאהבנו, מקום מושלם עם אווירה רגועה, צוות מקסים, מקצועי וזמין. פשוט נהנינו!
הצג עוד

Yohai   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
לצערי הרב מה שהתחיל כפגישת היכרות נחמדה באולם, נגמר בבית משפט לתביעות קטנות אחרי בערך חצי שנה. יש לציין שנציג המכירות אמיר (שלמיטב ידיעתי עבר הליך לשינוי מין וכעת קרוי בשם שונה) היה מקסים ומהמם בפאן השירותי לאורך כל התקופה. לצערי יום החתונה שלנו לא יכל להתקיים עקב מגיפת הקורונה, ונמסר לי טלפונית כי אקבל את כספי המקדמה בחזרה. הזמן חלף ולא קיבלתי שום דבר, ואז נאמר לי כי מבחינת החוק לא מגיע לי שום החזר (למרות שלא קיבלתי שום תמורה מאולם, גם לא ארוחת טעימות, ולמרות שהובטח לי אחרת טלפונית). הובהר לאולם כי ברצוני לקבל את המקדמה ואם לא אפנה לערכאות משפטיות, ואילו מטעם האולם נמסרה לי דרך צלחה, ושהם עומדים על שלהם. לצערי העניין נסגר בבית המשפט, וגם שם קבע בית המשפט כי עקב ס' טכני בחוק שמלמד שאם אירוע נסגר לאחר תאריך מסוים אין שום החזר שהחוק נותן ונשארתי לצערי עם עוגמת נפש, אכזבה מכל התהליך, ופחות סכום של כסף ששולם לכלום ושום דבר. יש לציין למען ההגינות שמדובר יחסית בסכום קטן ולא בעשרות אלפי שקלים, ודווקא מהעובדה הזו ציפיתי מבעל האולם לבוא לקראת ולמנוע גם את בזבוז הזמן של כל הנוגעים בדבר, וגם את התחושות השליליות שאני חש כלפי אולם האירועים. לסיכום ייתכן שאהובת הספן זהו המקום המושלם עבורכם, אבל תישמרו בצורה מירבית מבחינת החוזה, ותנאיו, ואל תפחדו להוסיף סעיפים משלכם או להימנע מתשלום מקדמות כדי שלא תחוו חוויה דומה.
הצג עוד

Avigail   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
האירוע היה יוצא מן הכלל ומעבר לכל דימיון שהיה לי. זה המקום הראשון והאחרון שראינו כי ישר התאהבנו!! החל מהמקום, הבעלים, השירות והאוכל... הבעלים שי וגל מדהימים ואמיר מנהל האירוע הוא לגמרי גולת הכותרת!! מעצבת הבית שלהם הדס מושלמת ולגמרי הפיחה חיים נוספים בשולחנות. האוכל היה מושלם והשירות היה מעל לכל רמה פשוט מושלם. יש לי רק מחמאות לחלק למקום... עד היום שנה וחצי אחרי האירועים החברים והמשפחה נזכרים כמה האוכל היה מושלם וטעים וכמה המקום יפה ומיוחד! מתה כבר לחזור לאירוע/חתונה של מישהו אחר😊😊😊 ממליצה!!!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשדיברתי עם נציגי האולם (אופק תותחית על!!) ומהרגע הראשון התחלתי לקבל תחושות טובות לגבי המקום. חשוב לציין שאנחנו מתגוררים בחו"ל וכל החתונה תוכננה מרחוק, למרות המרחק ופערי השעות קיבלנו בדיוק מה שתכננון ואף מעבר. כל שאלה נענתה במהירות, כל מה שרצינו לשנות ולהתאים לטעם שלנו התקבל. כל ההתנהלות הייתה מקצועית, מהירה וםשוט ברמה הכי גבוהה בארץ. התפריטים שקיבלנו גם אלכוהול וגם האוכל פשוט 10 רמות מעל שאר אולמי אירועים בארץ..
הצג עוד

Yulia   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עשינו חתונה קטנה של 150 איש והאהובת הספן המקום הראשון ואחרון שראינו וישר התאהבנו במקום וביחס מהצוות שקיבלנו. הקשיבו לכל בקשתינו. אבל האוכל אין לו מתחרים. לא מפסיקים לקבל מחאמות עד כמה הכל היה טעים ומושלם. הצוות ומלצרים נתנו שירות מעל למצופה. עשו לנו חתונה מושלמת ולכן מאוד מאוד ממליצה על המקום, לעומת שהמקום יחסית יקר לאולם רגיל, שווה כל שקל ואנו מאוד שמחים שלא התפשרנו!
הצג עוד

Ruslana   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אז אחרי חצי שנה של חיפושים אחר האולם שבו נתחתן, ואחרי הייאוש מהבינוניות של האולמות האחרים, הגענו לאהובת הספן והתאהבנו. מהרגע שנכנסנו ופגשנו את אמיר ידענו שזה זה - מצאנו את שאהבה נפשנו! הים, הבריזה, המראה הלא מתאמץ של המקום, האוכל שלא נופל ממסעדת גורמה יוקרתית, החופה בשקיעה על הדק בים, ואיך לא - הצוות המקצועי בצורה בלתי רגילה והיחס האישי באמת שקיבלנו הפכו את היום המאושר בחיינו - גם ליום מדהים, כייפי, טעים, קליל וזורם עבורנו ועבור האורחים. עם היד על הלב, אין מקום כמו אהובת הספן. גם הדס המעצבת, מתוקה וכשרונית שאין מילים לתאר, שפכה צבע ואור בדיוק בכמות והמינון הנכונים כדי שנרגיש הכי בבית, והכי אנחנו. כי בכל זאת - זהו סיפור של מקום 3>
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up