כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מרווה שחף

מרווה שחף

איפור כלות
טלפון:0523862980
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Raz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מרווה המושלמת, הייתה הכי מקצועית ותותחית שיש. התאהבתי באיפור ובשיער שעשתה לי, לא האמנתי שאני יכולה להראות כל כך טוב. בנוסף, הייתי בחתונת שישי צהריים, עם מסיבת בריכה, נכנסתי לבריכה והכל נשאר! הכל שרד!!! הייתי המומה! לפני האירוע הרגיעה ועשתה אווירה הכי מושלמת שיש! איפרה ועשתה שיער גם לאחותי ושנינו יצאנו הכי מרוצות בעולם, יודעת לעשות הכל!
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
רציתי איפור עדין עדין אני לא מתאפרת בדרך כלל ביום יום
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי למרווה דרך סטודנטים נישאים, נפגשנו לניסיון וסגרנו על קו מסוים ביום החתונה, מאוד אהבתי את הכיוון. ביום החתונה היא הגיעה בזמן והייתה אווירה טובה והתוצאה הייתה יותר יפה ממה שדמיינתי!!
הצג עוד

Idit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ו א ו ו. לכלות שמבינות - רק מרווה!! עשתה לי איפור ושיער ביד אמן. האיפור היה יפייפה שהשאיר אותי אני, אבל עדיין היה גלאם. גם השיער, שהחזיק מצויין עד סוף היום בחום ובלחות של תל אביב בסוף אוגוסט :) תודה רבה מרווה, מחכה להיפגש שוב באירועים הבאים!!
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יש לה ניסיון בשיער קצת הרבה יותר מתסרוקות:) עשתה לי ולמלוות שלי ולאמא שלי תוספות וגזרה לפי אורך השיער שלנו!(שוב, כדי שלא נראה בתחפושת).מומלצת בחום מקסימה ממש !
הצג עוד

Elia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר בפגישת הניסיון הבנתי שמרווה מוכשרת ומקצוענית. היא קלעה בול לטעמי, עם לוק טבעי ומפרגן. ביום החתונה מרווה הגיע לאזור ירושלים מהמרכז ואף הקדימה על מנת שתוכל להתארגן ושנתחיל בשעה שקבענו. בשעות ספורות היא עשתה לי איפור ושיער ואיפרה בנוסף את שתי המלוות שלי. כל ההתנהלות הייתה מקצועית מאוד, בסדר וארגון מופתיים. כמובן ששלושתינו יצאנו מרוצות מאוד :) חשוב לי לציין שמרווה גם השרתה אווירה נעימה וכיפית שהפכה את היום למושלם. בהמשך היא גם שיתפה פעולה עם כל בקשות הצלמים, דבר שאינו מובן מאליו....
הצג עוד

noariven   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל מרווה דרך סטודנטים נישאים, היא איפרה וסירקה אותי + תסרוקת לאחותי. בפגישת הניסיון ידעתי שמרווה היא הבחירה המושלמת - היא סופר מקצועית ומשרה אווירה מאוד נעימה. ביום האירוע היא הגיעה מוקדם והייתה מאוד סבלנית ומרגיעה. האיפור והשיער יצאו פשוט מושלם! למרות שהאיפור עדין, הוא החזיק מעולה לאורך כל הערב ולא נמרח (לא היה צורך בתיקונים). תודה רבה על הכל!
הצג עוד

ofir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מרווה איפרה אותי ואת שתי המלוות שלי (אמא שלי ואחותי) מהרגע הראשון שעוד הגענו לפגישת ניסיון ניתן היה לראות את המקצועיות ואת האנרגיה הנינוחה והקלילה שתרמה לאורך כל הדרך ובמיוחד להתארגנות. האיפור העדין והשיער יצאו מושלם!! גרפו מלא מחמאות והחזיקו לכל אורך החתונה . ממליצה בחום.
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מרווה היתה מאד נעימה מהשיחה הראשונה, עשתה איתי תיאום ציפיות וגם פגישת ייעוץ וניסיון. האיפור והשיער שסידרה לי ולמלווה שלי ענו על כל הציפיות שהיו לי ויותר והכל באווירה כיפית וקלילה 🙂
הצג עוד

Ruth   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אני לא רגילה להתאפר ולעשות תסרוקות... בניסיון שעשינו מרווה עזרה לי למצוא בדיוק את התסרוקת הכי נכונה כשהיא קשובה לרצון שלי וגם מכוונת אותי מתוף הידע והניסיון שלה. מרווה מאפרת בשיטה שהאיפור נראה טבעי ועדין- כך שמצד אחד הרגשתי בגרסא זוהרת של עצמי, אבל עדיין הרגשתי מאוד אני ולא "מחופשת" או מהודרת מידי. ביום ההתארגנות מרווה היתה רגועה, זורמת ובטוחה. בחתונה הכול החזיק ורק נהיה יפה יותר ויותר לאורך האירוע. רקדתי והשתוללתי והזעתי וקבלתי המון חיבוקים ונשיקות והשיער והאיפור החזיקו בלי שום שינוי... אמרו לי שאני הכלה הכי יפה שאי פעם ראו, הרגשתי כל כך יפה עם התסרוקת שמרווה עשתה לי שפשוט זהרתי במרכז מבלי להצטמצם. אני ממליצה על מרווה מכל הלב למי שמחפשת מאפרת מנוסה, עם טוב טעם, ידיים טובות , עין מדוייקת ולב רחב כבונוס:)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up