כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אסנת קדמי עיצוב גרפי - Kinspirit Designs

אסנת קדמי עיצוב גרפי - Kinspirit Designs

אלבום חתונה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אוסנת עיצבה לנו אלבום חתונה, היתה עניינית ומהירת תגובה והתוצאה וואו!!
הצג עוד

Sterna   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
האלבום שלנו יצא מהממם והאיכות גבוהה מאוד שמחים מכל התוצאה❤️
הצג עוד

חנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הגענו לאסנת לעיצוב אלבום חתונה אחרי שנתיים נישואים. היינו כבר מיואשים מהסחבת של עצמינו ובתחושה כללית שהכל עוד ימרח מלא זמן. אבל לא! מהרגע שיצרנו קשר עם אסנת, העניינים התחילו לזוז והאווירה התחממה:) היה כיף לתקשר עם אסנת.. כל בקשה היא ישר הבינה מה אנחנו רוצים ושינתה בטוב טעם. העיצוב עצמו פשוט זרם, ממש אהבנו!והכי חשוב, כשקיבלנו את העיצוב הייתה לנו תחושה שאסנת פשוט ביקרה בחתונה שלנו וקלטה את האווירה!!! תודה אסנת!
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אנחנו ממליצים בחום ובאהבה על הגרפיקאית אסנת קדמי!! אסנת עיצבה לנו אלבומים יפים ומוקפדים ומדוקדקים ביותר! ניכרת נשמה בכל עיצוב! אסנת הבינה את הראש שלנו וממש סיפרה באלבומים את סיפור החתונה שלנו ולא רק זרקה תמונות באופן אקראי. ביקשנו מאסנת 4 גרפיקות שונות והיא הבינה מיד עבור מי האלבום, ועל אלו תמונות לתת דגש גם בלי שנאלצנו להסביר. היא ממש עיצבה עם הלב והנשמה! כשהבטנו לראשונה בעיצובים שלה התרגשנו והרגשנו כאילו אנחנו חווים את כל החתונה מחדש. ממליצה בחום ובאהבה על ענת, שניכר כי מעבר לעבודה המקצועית והמדוקדת קיימת גם הרבה אהבה, נשמה ואכפתיות.
הצג עוד

נעם   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
הי אלופה, סבלנית . חשוב לה מאוד שיצא טוב! משקיעה ממש . ויצא מהמםם
הצג עוד

Tidhar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
ההתנהלות עם אסנת מאוד נוחה במיילים מאוד מפורטים ומסודרים כך שלא נותר מקום לשאלות. בהשוואה למחירים שהצלם שלנו מהחתונה ביקש על אלבום לזוג + שניים להורים - המחירים של אסנת אטרקטיבים הרבה יותר! העבודה שלה מאוד איכותית, היא קלעה בדיוק לטעם שלנו בעיצוב האלבום ויצאנו מאוד מרוצים, יצא אלבום מקסים!! מרגע סיום העבודה האלבומים הגיעו אלינו עד הבית עם שליח תוך יומיים- נוח מאוד. מומלץ מומלץ מומלץ!
הצג עוד

ליאורה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
אוסנת הייתה זמינה אלינו הגיעה בשבילנו את כל היחס כדי שנהיה מרוצים ומסופקים!! תודה לך ממש !! במיוחד שלא היינו זמינים כל כך
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
פנינו לאסנת המדהימה אחרי שקיבלנו 2 הצעות מחיר ודוגמאות מגרפיקאים אחרים, ופחות התחברנו. מצאנו את אסנת דרך המלצות באתר, וזאת הייתה בחירה יותר ממצויינת!! אסנת אלופה, מסודרת, סבלנית בטירוף וגם עושה הכל מהר ובחיוך! ישר אחרי שדיברנו אסנת שלחה לנו פירוט על העבודה ומחירים, תוך כמה ימים מאז ששלחנו את התמונות אסנת כבר שלחה לנו דפים ראשונים לדוגמה לאישור, ושבוע אחרי האלבום שלנו כבר היה מוכן! מעבר לזה שאסנת הבינה מהר מאוד בדיוק מה אנחנו רוצים, היא הייתה מאוד גמישה וזמינה לכל הערה שלנו (והיו מעט מאוד, למרות שאנחנו לא פשוטים בכלל). עשתה עבודה מדהימה, במחיר מאוד משתלם.
הצג עוד

Batya   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
הצלם קישר בינינו לבין אסנת לעיצוב אלבום החתונה. אסנת שלחה מייל מפורט ומסביר וגם שלחה הודעה לטלפון לוודא שהתקבל שהכל היה ברור. החזירה טיוטה תוך שבועיים, אחרי מייל עם מעט תיקונים החזירה תוך יום את הכל מסודר על פי הדרישה! עבודה טובה, מהירה ומדויקת! מומלצת מאוד: -)
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אסנת עיצבה לנו אלבום חתונה מושלם! כמעט ולא היו לנו הערות או תיקונים. וגם כשהיו אסנת הייתה קשובה ונעימה ותיקנה אותם במהירות. ממליצים בחום❤

להמשך גלישה באתר
up