כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טרהלהלה- עיצוב ומיתוג אירועים

טרהלהלה- עיצוב ומיתוג אירועים

עיצוב אירועים
טלפון:0547431002
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
הדר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שיר ומאי במקצועיות ובצניעות רבה קלעו בול לרצונות ולציפיות שלנו. כבר בפגישה איתן לא היה צריך להרחיב במילים על מנת שיבינו בדיוק מה הכיוון ומה הוויב. כל התקשורת מולן הייתה נעימה ויעילה וכמובן שהתוצר הסופי היה לא פחות ממושלם!!! אנחנו התחתנו בל"ג בעומר ולכבוד זה שיר ומאי הקימו דוכן סמורס מגניב בטירוף! בקיצור הן הבחירה הנכונה:)
הצג עוד

Orit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה ולאורך כל הדרך, בסבלנות, במקצועיות ועם המון יצירתיות, הן הצליחו לעצב לנו חתונה וגם לעצב לנו את האווירה מעבר למה שיכולנו לצפות. ממליצים בחום!
הצג עוד

Sivan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
שיר המקסימה היתה קשובה לכל אורך הדרך לכל גחמה ובקשה, היתה פתוחה לרעיונות שלי ונכונה לעזור גם עם יתר פריטי העיצוב שהבאנו מהבית. תודה על עיצוב מהמם:)
הצג עוד

Shaked   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
החוויה שלנו עם עיצוב טרהלהלה הייתה לא פחות ממושלמת. הן עיצבו לנו את החתונה וכבר מפגישת העיצוב הבנתי שמדובר בבנות סופר כשרוניות שקולעות וקולטות בדיוק את הטעם שלנו! לכן, אפילו ביקשתי שיכינו לנו את ההזמנות שיצאו מעלפות!! אין אחד שלא קיבל הזמנה ולא אמר לי כמה ההזמנה מהממת (ואני לא מגזימה). איך שהגענו לגן אירועים ביום החתונה, הדבר הראשון שקלטתי זה את העיצוב המהמם בכניסה, ברחבה, בשולחנות קבלת פנים וכמובן שבשולחנות של האוכל. מאי הייתה פשוט מדהימה! ואני ממליצה על טרהלהלה לעיצוב בחום חום חום רב!!!
הצג עוד

Aya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בצל החורש ורצינו ללכת על עיצוב קצת פחות בנאלי- בחרנו להשקיע בעיצוב עמדות האוכל ובפינת ישיבה לחברים, וגם היינו צריכים מישהו שיסדר את כל העיצוב שהכנו בעצמנו. שיר ומאי המקסימות דאגו להכל בצורה הכי הכי טובה שיש, סידרו לנו עיצוב פי אלף יותר טוב ממה שהיה לנו בראש, עדיין לא מפסיקים לקבל מחמאות!!! ההתנהלות מולן הייתה ממש נוחה ונעימה, אין ספק שמדובר בשתי מקצועניות ומוכשרות ❤ תודה על הכל, עשיתן עבודה נהדרת ואנחנו מרוצים בטירוף!
הצג עוד

אסף   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ואוו ואוו ואוו, חשבנו שבאנו להיפגש עם מעצבות ומסתבר שנפגשנו עם מגשימות חלום. אחרי פגישה קצרה ומדהימה, קלעתם בול למה שרצינו. בתשומת לב לפרטים הכי קטנים, תוך סבלנות רבה לשגעונות שלנו ולשעות לא קלות, יצרתן לנו את חתונת חלומותינו. המחמאות על העיצוב המדהים לא מפסיקות להגיע - ובצדק. תודה רבה על הכל, אתן מדהימות!
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שיר המקסימה!! קלטה אותנו בשניה.. עשתה באהבה וכל כך יפה 🌺
הצג עוד

ענבל ועידן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בצל החורש בשישי 15.3.19. בפגישה הראשונה עם שיר ומאי המקסימות לא ידענו בכלל מה הכיוון שלנו, שתיהן היו סבלניות וקשובות ויחד מצאנו את הסגנון המתאים לנו. מאותו הרגע ההתנהלות שלנו הייתה מול שיר. משיקולי תקציב נאלצנו לשנות כמה פעמים את העיצוב שבו בחרנו ושיר הגיבה כרגיל בסבלנות ובצורה נעימה, כך שלא הרגשנו מעיקים. בסופו של דבר בחרנו בעיצוב חופה ושולחנות וביום האירוע הופתענו מכמה שהכל היה מתוקתק ומושלם!!! העיצוב היה פשוט מקסים, האורחים לא הפסיקו להחמיא ובסוף האירוע אפילו לקחו זרי פרחים מרוב התלהבות. שיר ומאי, אתן מקסימות, מוכשרות ויצירתיות בטירוף! תודה לכן על חוויה מדהימה!
הצג עוד

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בצל החורש ב 28.2.19 משיקולים כלכלים בחרנו לא להשקיע הרבה בעיצוב. השקענו בחופה, הוספנו עמדת שיזרה ששיר ומאי עשו ושחררנו. ביום האירוע האולם היה פשוט יפיפה, וקסום, בדיוק כמו שרציתי. שיר לקחה את המקום, ועשה אותו למקום קסום, בתקציב קטן. עמדת השזירה הייתה הצלחה, וראיתי עוד ועוד אנשים שמסתובבים אם פרחים עליהם. תודה לכם שיר ומאי
הצג עוד

ms   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
היה מושלם! כמעצבת בעצמי כל פרט היה חשוב לי בעיצוב ושיר ומאי שתפו פעולה איתי בנועם ומקצועיות והתוצאה היתה נהדרת. תודה רבה בנות!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up