כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אור גליקמן

אור גליקמן

צלמי סטילס
טלפון:0529593394
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
leeav.sh   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
איזה בן אדם, איזה אנרגיה ואיזה כישרון!הבחירה באור הרגישה לנו נכונה ומדויקת כבר בפגישת ההיכרות שבה ראינו איזה בן אדם מהמם הוא ואיזה תיק עבודות מטורף יש לו. היה לנו חשוב לבחור בצלם שמעבר לזה שיהיה מוכשר ומקצועי, שיהיה גם אדם שיהיה לנו נעים להעביר איתו את היום המיוחד הזה. אור הרגיש כמו חבר טוב שנמצא איתנו כל היום, שמצליח לשחרר אותנו ולהצחיק אותנו (ואנחנו לא הטיפוס המצטלם אז היה בדיוק מה שהיינו צריכים), שמזהה לוקיישנים וספוטים מיוחדים ומוציא תמונות שהן וואו. מעבר לכך, תמיד הרגיש שהוא שם ברגע הנכון, מזהה כל מיני רגעים מיוחדים בחתונה ומתעד אותם בצורה טבעית וספונטנית. משריינים את אור כבר מעכשיו לחתונת הכסף!
הצג עוד

Masha   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
אור הוא ההגדרה למשפט סוס מנצח לא מחליפים. גילוי נאות- אור צילם 3(!) חתונות של חברים של בעלי, אחת מהן של החבר הכי טוב שלו שבה הוא היה מלווה. מלבד זה שהוא צלם מוכשר, כשרוני ויצירתי, הוא אדם מדהים, חברותי, כיפי ומצחיק. הוא באמת עשה אווירה מדהימה, החל מההתארגנות ועד שהוא סיים. אור עובד עם צלם נוסף שמצטרף בזמן צילומי המשפחות ונשאר עד סוף החתונה. האלבום הסופי מגיע אצלו בצורה דיגיטלית עם אופציה להוריד הכל למחשב. אפשר לעשות דרכו גם אלבומים פיסיים.
הצג עוד

tal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
כבר בחתונה הבנו שהבחירה באור הייתה הבחירה הנכונה, מעבר לזה שהוא מצחיק, זורם ומשרה אווירה קלילה (חשוב לאנשים שפחות אוהבים ורגילים להצטלם), אור מקצועי בטירוף וגאון צילום, הוא מצליח להוציא תמונות מטורפות מדברים שאי אפשר לדמיין. ועכשיו אחריי שקיבלנו את התמונות אפשר להגיד שהתמונות יצאו מדהימות- כל תמונה יותר יפה מהשנייה!
הצג עוד

Hanny   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
את אור אנחנו מכירים כבר תקופה, וכשהחלטנו להתחתן הוא היה הטלפון הראשון שעשינו. ככה פשוט וההחלטה הכי טובה שעשינו בכל היום הזה.אור הוא קסם שנון, משרה רוגע, מצחיק, חבר, מתפעל נעלי כלה לעת מצוא, יד ימינן של המלוות, המלווים, החתנים, הספקים- ידו בכל ויד כל בו.ווואווו, באמת מילים לא יתארו את השהות במחיצתו ביום הזה. במיוחד לנו, שונאי המצלמות. כל קליק בצבע. כל חיוך מואר. אור אתה חבר של הלב ואח על מלא ואנחנו לנצח מוקירי תודה על היום איתך.כזה!
הצג עוד

Amber   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז התחתנו לפני קצת יותר מחודש, וידענו מראש שאנחנו לא רוצים צלם וידאו, גם כי לא הרגשנו מדי בנוח אבל באמת מתוך ידיעה שזה לא ישמש אותנו כמעט בכלל.רצינו לסגור צלם סטילס שיתפוס את האירוע ואת היום עצמו בצורה הכי טובה שאפשר. איזה מזל היה לנו שהחברה הכי טובה שלי התחתנה כמה חודשים לפני ויכלתי לגנוב לה את הצלם.Or Glickmanאור הוא איש מדהים וצלם מוכשר כלכך, ליווה את חברות החברים הקרובה שלי כבר בשלוש חתונות, עתיד להמשיך לעוד אחת בספטמבר ומי יודע עוד מה בהמשך 🙂
הצג עוד

אריה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אור היה מדהים כבר מההתחלה, הוא לא מביים את רגעים אלא מצליח ללכוד אותם באופן הכי טבעי שיש, לא מאולץ ולא מתאמץ. החיבור שלנו עם עם אור היה כל כך טבעי שהאורחים היו בטוחים שהוא חבר ותיק. ומבחינה מקצועית אין מה לדבר, הכל ברמה הכי גבוהה שיש, איכות הצילום, המיקום, הצבעים, הכל היה פשוט ברמה הגבוהה ביותר.
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נתחיל בזה שאור היה חבר לאורך כל היום, דאג לנו כמו אחד המלווים שלנו ואזכרה תפעל אותנו🌸 מבחינה מקצועית הוא היה וואוו, שלח לנו כבר בערב החתונה טיזר של תמונות צילומי החוץ כי הוא לא עמד בזה 😄החלטנו יחד על לוקיישן מושלם ויצאו תמונות מהממות וכיפיות והוציא מאיתנו את המיטב.בשורה התחתונה בחרנו באור בגלל איכות הפרוטפוליו שלו וקיבלנו שירות מושלם ותוצר מהמם. אוהבים וממליצים בחום🫶🏼
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אור פשוט אלוף, מההתחלה הייתה לנו תחושה טובה לגביו. אור מקצועי ברמות, רגוע, כיפי, מצחיק בטירוף, רגיש לסביבה שלו ומלא בקסם אישי! בילינו יחד הרבה מאד זמן והיה לנו כל כך כיף ונעים איתו, פשוט הרגשנו שאנחנו בידיים טובות והיינו הכי נינוחים בעולם! הוא היה כל כך קשוב וקלט אותנו לגמרי, אפילו לרמה שלא היינו צריכים להגיד משהו, הספיק מבט אחד והוא קלט הכל. אור הביא איתו לאולם צלם נוסף שהיה מקסים ועשה עבודה נהדרת גם כן! ולהוסיף על כל זה - שלח טיזרים ראשונים ומושלמים עוד באותו לילה.
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אור היה הבחירה הברורה שלנו לצלם לחתונה. ברגע שהיה תאריך הרמנו אליו טלפון וקיווינו שהוא פנוי - ולמזלנו הוא אכן היה. העברנו איתו יום של כיף וצחוקים, הוא ידע איך לביים כשצריך אבל בעיקר בעיקר נתן לנו להיות אנחנו. אנחנו לא זוג מצטלם במיוחד - ואור ידע לעזור לנו להרגיש בנוח מול המצלמה. המשפחות שלנו התלהבו ממנו והתמונות? וואו! הצלם הנוסף שחבר אליו בקבלת פנים היה מקסים ממש
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
בקצרה, צלם מקצועי ובן אדם מדהים! חיפשנו צלם המון זמן, היו לנו דרישות גבוהות ואור עמד מעל ומעבר בכולן! החל מהזמינות עוד לפני האירוע, דאג לייעץ ולהרגיע גם בדברים מסביב ששיגעתי אותו. ביום האירוע היה רגוע, מצחיק, כיפי עם המון אנרגיות טובות, הקליל מאוד את כל האווירה ופשוט הפך הכל לכיף יותר! התוצרים מהממים, מקצועי מאוד, ללא ספק ממליצה בחום מכל הלב!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up