כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שחר וין - צלם

שחר וין - צלם

צלמי סטילס
טלפון:0509599103
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
לשחר הגעתי מהמלצות בכלות אורבניות ואז ראיתי את סגנון הצילום שלו, וקבענו פגישת זום, שזרמה בכיף וסגרנו. האינטואיציה שלי לא הטעתה אותי. שחר הצליח להפוך את יום החתונה לנינוח וכיפי, והמשפחה והאורחים עפו עליו.
הצג עוד

eden.malka10   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
לשחר הגענו דרך המלצה בכלות אורבניות, עפתי על סגנון העיצוב והעריכה המדהימה של התמונות כבר מהצצה בעמוד האינסטגרם שלו.אחרי פגישת הזום שקיימנו כבר הבנו שזה זה.הוא מקסים, גורם להרגיש הכי בנוח ויש לו עין מטורפת, הוציא תמונות מיוחדות ויצירתיות שלא האמנו שנקבל.קיבלנו רק טעימה כרגע אבל התמונות פשוט וואו אחת אחת.ממליצה מכל הלב! באמת הבחירה הכי טובה שלנו❤️
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
שחר מקסים, היה לנו כל כך כיף איתו ביום החתונה, ועוד יותר כיף לקבל את התמונות המדהימות!אומנות ייחודית שרק שחר יודע להוציא...
הצג עוד

פז   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו, אין לנו מילים לתאר כמה אנחנו ממליצים על שחר. אני ודורון התחתנו במלחמת חרבות ברזל ב1.11את החתונה המקורית היינו צריכיםך לעשות באולם, חתונה גדולה של מעל 400 אנשים. עם פרוץ המלחמה, דורון גויס בצו 8 ואז כבר הבנו שהתוכניות הולכות להשתנות.. בסוף החתונה התקיימה בבסיס של דורון, במהלך המלחמה. שחר, התגייס לעזור לנו להוציא את היום הזה לפועל והגיע לצלם אותנו בהתנדבות. (מה שמעיד עליו כאדם ערכי)שחר הוא אחד הדברים הכי טובים שקרו לנו ביום הזה, הוא מצחיק, סבלני, אדיב ונותן תחושה של רוגע. מעבר לאישיות המדהימה שלו, שחר הוא צלם מדהים! התמונות שיצאו לנו פשוט מטורפות. שחר הגיע לצלם אותנו בתור זוג שהוא פוגש פעם ראשונה, באזור שהוא מצלם בו בפעם הראשונה והצליח להוציא תמונות מדהימות!בחתונה עצמה שחר הצליח להוציא תמונות מדהימות בתוך בסיס צבאי, הצליח לתפוס רגעים בצורה כל כך מדויקת.אנחנו ממליצים ממש ממש, כל מי שכבר סגר איתו זכה וכל מי שיסגור איתו יזכה :)
הצג עוד

לירון   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
בנוסף להיותו צלם מוכשר, שחר פשוט אדם מדהים - סבלני, אדיב, אכפתי וחם. לאורך כל היום הוא השרה רוגע, הקרין אנרגיות טובות ואין ספק שהוא הפך את הצילומים לחוויה מטורפת שנזכור כל החיים. הצילומים שלו שונים בנוף - פרספקטיבות מעניינות, חשיבה על צבעוניות וירידה לפרטי פרטים. ללא ספק הבחירה הכי טובה שעשינו!
הצג עוד

בר ועמרי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
בן אדם אגדה!אל שחר הגענו דרך המאפרת (רעות האחת והיחידה)לפני שדיברנו עם שחר עברנו על האינסטגרם שלו והתפאלנו בטירוף! הבן אדם מוכשר בצורה לא רגילה!מעבר לכישרון ולתמונות הלא נורמאליות שהוא מצלם, הוא מצחיק, מקליל את האווירה וגורם לכל היום הזה לעבור באווירה טובה וכייף לא נורמאלי. שחר גרם לנו להרגיש הכי טבעיים בעולם ומהתמונות שראינו עד כה, תפס את הרגעים המיוחדים שלנו בלי שנרגיש אפילו.במילה אחת - אלוף!!!
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שחר איש מקסים! צלם מקצועי בטירוף, אחת הבחירות הכי טובות שהיו לנו ♥️
הצג עוד

Sasha   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סגרנו עם שחר צילומי סטילס לחתונה שלנו, וזאת חד משמעית הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות! קיבלנו שירות אדיב, מקצועי, עם המון סבלנות ומצב רוח טוב שהפך את האירוע שלנו לחוויה מושלמת. והתמונות מיוחדות ומרגשות פשוט וואו!
הצג עוד

Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שחר וין האחד והיחיד! מהפגישה הראשונה, ותוך כדי סשן של צילומי זוגיות, ועד האירוע עצמו - ידענו בחרנו נכון. המקצועיות, הזמינות, ההקשבה, הטיפים - לא נתקלנו עוד באדם שמביא הכל מהכל ברמה כל כך גבוהה, ושכל כך אוהב גם את מה שהוא עושה! רצינו לומר לך תודה על המקצועיות וההקשבה לאורך כל יום החתונה, היום שלנו עבר באווירה רגועה טובה ומצחיקה, והרבה מזה בזכותך! באירוע עצמנו עפנו באוויר ואנחנו שמחים שהיית חלק מזה ❤️ והתמונות - וואו, אין מילים. הניסיון והיצירתיות שלך לגמרי משתקפים בתוצר הסופי, ואנחנו פשוט עפנו. אז שוב תודה לך, זכינו בך שהיית הצלם שלנו! טל ותומר 23.05.2022
הצג עוד

שי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שחר היה מדהים, הייתה איתו אווירה מהממת והתמונות שלו ידבר בעד עצמן
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up