כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אור ביטון שירותי מוסיקה

אור ביטון שירותי מוסיקה

תקליטנים
טלפון:0503502008
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
mayshefer1   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
רצינו לכתוב "מהפגישה הראשונה" אבל כבר בשיחת טלפון הרגשנו את האנרגיות הטובות שיש לו. אחרי המפגש הראשון ששמענו בו מוזיקה בכיף ודיברנו מלא ידענו שאנחנו סומכים עליו בעיניים עצומות. מעבר לרמה המקצועית הגבוהה אור פשוט אדם טוב וחשוב לו קודם כל להכיר את האנשים עצמם מה שמתבטא בכל אינטראקציה איתו!בחתונה עצמה הוא העיף אותנו ואת הקהל באוויר ללא הפסקה, ידע תמיד לשלב את כל מה שרצינו והכי חשוב את מה שהקהל רצה, הוא פשוט קרא את הוייבים של כולם, הרחבה תמיד הייתה מלאה והוא עשה לנו ערב הכי שמח שיש! אין מה להתלבט פשוט לשריין בהקדם, מלך!
הצג עוד

YuvalMalca   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אור היה הספק הראשון שסגרנו. התאהבנו בו כבר בפגישה הראשונה. יודע לשלב סגנונות מדהים, ידע בדיוק למה התכוונו וידע להכווין אותנו. יצאנו מהפגישה איתו באווירה מדהימה, שהכרנו חבר חדש ולא רק ספק מעולה שרוצים לסגור לחתונה.בחתונה עצמה הוא היה מדהים! הרים ברמות, הרחבה הייתה מלאה כל הזמןןןההמלצה הכי חמה שאנחנו יכולים לתת!
הצג עוד

Liel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל אור הגענו דרך המלצה של חברים, לא היינו באירוע שהוא ניגן אבל ההמלצה הייתה כל כך נלהבת שאמרנו שכדאי שנתאם איתו פגישה, כבר בפגישת ההיכרות התאהבנו באור, הפגישה הייתה סופר כיפית, ואפילו שהפגישה הייתה בZOOM הרגשנו שזה הדיג'י שלנו! כמובן שבאותו יום כבר סגרנו איתו וביטלנו את הפגישות עם הדיג'אים הנוספים שקבענו איתם. אור היה זמין לכל שאלה שלנו במהלך הדרך, ייעץ לנו את העצות הכי כנות (התלבטנו איתו באיזה איזור של האולם כדי לקיים את האירוע והוא נתן לנו את העצה איפה האקוסטיקה תהיה הכי טובה) בפגישה לפני האירוע היה כיף ברמות!! הוא ניגן לנו דוגמאות של מה הולך להתנגן באירוע וכבר עשה לנו חשק להתחתן. באירוע עצמו הוא היה מעולה. החל מהמוזיקה בקבלת פנים שהתאימה בול לאווירה של שישי צהריים והיתה כיפית וזורמת. ועד למוזיקה ברחבה שהייתה פשוט בול לקהל שלנו, קיבלנו ים של מחמאות עליו החל מהחברים הצעירים ועד הדודים המבוגרים. רואים בתמונות ובסרטונים שהיה פשוט כיף ואווירה של מסיבה. ללא ספק הוא הספק שהכי התחברנו עליו ואנחנו הכי מרוצים ממנו, ממליצים בחום!
הצג עוד

Nurit Papismadov   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אור היה בין הספקים הראשונים שסגרנו, לאחר שראינו אותו במספר אירועים ומאוד התחברנו לסגנון שלו. במהלך פגישותינו אור ידע בדיוק לכוון אותנו לשירים וזרם איתנו בכל הבחירות. אין ספק שהוא יודע לקרוא את הקהל בצורה פנומנלית. האורחים לא הפסיקו לרקוד עד השנייה האחרונה. בנימה אישית, ביום האירוע עצמו היה לו מאוד חשוב לראות שאנחנו בסדר ונהנים.
הצג עוד

Asaf   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
היה לנו אירוע קורונה בגינה - כמובן שאור פיקד על המוזיקה. האירוע מורכב, גם בגינה וגם סוגי קהל מגוון - ישראלי, חסידי, מרוקאי וכמובן מיינסטרים. אור היית תותח! הנגיעות והמוזיקה התאימו בשלמות בזכותך אחי. הכל מדוייק ובזמן! כל המלצה קלעה בול, תשריין לברית אח
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up