כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אנחנו - מיצב שכולו אהבה

אנחנו - מיצב שכולו אהבה

עיצוב אירועים
טלפון:0547260358
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הזמנתי את אנה להכין מיצב לבת המצווה של ביתי. שמחה על ההחלטה ועל הבחירה באנה. המיצב היה מהמם ביופיו האיורים, סידור הפרחים, הגוונים שנבחרו בדיוק מה שדמיינתי בשיתוף פעולה עם אנה שהייתה קשובה לרצונות ולבחירות יצא מיצב מושלם ששיקף את יובלי!!! המחמאות לא הפסיקו להגיע מכל האורחים!!! המון המון תודה 🙏
הצג עוד

eden   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אז באמת מילים כדורבנות! -אנחנו- מיצב שכולו אהבה ומעבר! המון סובלנות והשקעה, מאמץ וכוונה, -אנחנו- עברו איתנו את יומנו הראשון כזוג נשוי וישארו איתנו לנצח כמזכרת מדהימה מיום נישואנו. בהחלט הקפיצו ברמה אחת למעלה עם המיצב המדהים שהכינו עברונו, קיבלנו אוזן קשובה אכפתיות, רצון והצלחה שהכל יצא מדוייק ומושלם בדיוק איך שאנחנו רוצים, זה סופר מייחד את הארוע, ומוסיף לו עוד קצת קסם יותר ממה שהיום הזה כבר! אנחנו בחרנו לעשות מגנטים על המיצב ♥️ שאנחנו ♥️ הכין עבורנו, וזה היה יותר מדהים. תודה רבה לכם!
הצג עוד

צליל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אנה מדהימה, ציירת מופלאה ומיוחדת במינה, כל האנשים התלהבו מהמייצג המיוחד , ממליצה בחום למי שרוצה להיות מיוחד ולתת פן אישי בחתונה שלו לבחור ב״אנחנו- מיצב שכולו אהבה״ כי באמת כך הדבר . ממליצה בחום לכל הזוגות!!!
הצג עוד

rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
המיצב מורכב מעץ משפחתי של איורים של בני המשפחה. הרעיון כל-כך מקורי וגם ממש רלוונטי כי בחתונה שתי משפחות מתאחדות ונהיות לאחת ולפעמים האורחים לא מכירים את הנפשות. אני חושבת שזה יצר חיבור ועשה אווירה נעימה ומשפחתית מאוד... ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Dorin   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הייתי באירוע ש"אנחנו" הציגו בתור אורחת, זו הייתה אטרקציה יפייפיה ממש מיוחדת לא ראיתי עוד כאלה באולמות אחרים ממש עזר להכיר את החוגגים ואת הנפשות הפועלות. למי שמחפש לגוון בשוק החתונות נראה לי שזה הדבר הבא :)
הצג עוד

lior   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יצאה לנו הזכות להיות הראשונים במיצב של אנה, זה יצא מהמם!! זה הביא המון עניין ,האורחים פשוט נעצרו ליד האיורים בכניסה לגן וקיבלנו עליהם המון ביקרות מעולות גם במהלך וגם אחרי האירוע! אני אישית חושב שהרעיון מעולה והביצוע מדהים. זה נתן הזדמנות לכל האורחים להכיר את המשפחות קצת לפני שנכנסים לגן וזה יוצר אינטרקציה מדהימה בין כל האורחים והמשפחות של החתן והכלה! שורה תחתונה, מומלץ בחום והמון אהבה!!
הצג עוד

pazit.keren   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
המיצב היה מרשים ביותר, חדשני ומקורי. ניכר כי הושקעה בו הרבה מחשבה וכישרון ! ממליצה מאוד לכל זוג שמתחתן, אין ספק ששידרג את החתונה. אנה את מדהימה 💗
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up