כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אור אסייג - איפור ועיצוב שיער

אור אסייג - איפור ועיצוב שיער

איפור כלות
טלפון:0525391740
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Maya   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אני אתחיל בסוף ואגיד שאור מטורפת! רמת מקצועיות מרשימהמעבר לבן אדם המדהים והמרגיע שהיא, היא ליוותה אותי לאורך כל היום, אבל העבודה כלכך מדויקת שלא היה צריך יותר מדי התערבות אחרכךאור מגשימת החלומות שלי, שבלי מילים קראה בדיוק את המחשבה שלי וגרמה לי להיות נסיכה. וכמות המחמאות שקיבלתי על הכשרון המדהים הזה לא הגיונית.
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
עם כל הלחץ והפרפרים בבטן בבוקר החתונה, אור המדהימה והקסומה הגיעה וגרמה לי להשתחרר ולהנות מכל רגע. התייעצתי איתה על כל מיני אפשרויות בשיער, היא ידעה לייעץ לי מה יחמיא ויחזיק מעמד יותר ומה פחות (לא לקחתי ליווי). הרגשתי שלמה לגמרי מהאיפור והשיער, שהלוק הסופי מחמיא לי ואור גרמה לי להראות בדיוק כמו שחלמתי - ויותר.ממש שמחה שהייתה פנויה בתאריך שלי, ממליצה בחום לכולן!!!!
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
חברה המליצה לי על אור ואחרי דפדוף מהיר בעמוד האינסטגרם שלה ידעתי שהיא ורק היא תאפר אותי בחתונה. אור עשתה עבודה מעולה, המחמאות לא מפסיקות להגיע (החתונה הייתה לפני שבוע). מהרגע שנפגשנו בבוקר החתונה הכל זרם בצורה נעימה, אור הבינה בדיוק מה אני רוצה שתעשה לי מבחינת שיער ואיפור, עבדה במקצועיות ובכיף.האווירה הייתה נעימה, הניסיון שלה ניכר בעבודתה, והחומרים בהם היא משתמשת הם מהטובים שקיימים. הכל החזיק מצוין לאורך כל האירוע. הרגשתי הכי יפה בעולם. ממליצה עליה מכל הלב!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
בשיחה הראשונה עם אור בטלפון כבר הייתה לי הרגשה שאני יכולה להיות רגועה ושאני מדברת עם אישה מהממת ומקצועית, היא נתנה תשובות לכל השאלות שלי ברגישות ובהתעניינות.גם לפני החתונה כשהיינו בהתלבטות אם לדחות או לקיים את החתונה בגלל המלחמה היא הייתה רגועה וחיכתה בסבלנות לכל החלטה והתייחסה ברגישות. בבוקר החתונה שנפגשנו פשוט היה מדהיםםם הרגשתי נסיכה אמיתית, אור התאימה לי את האיפור שהכי החמיא לפנים שלי וגם השיער החזיק לי לאורך כל הצילומים (והיו רוחות מטורפות), זה עזר לי להרגיש ממש קלילה ולא לחוצה לקראת החופה. אור ליוותה אותי והחליפה לי תסרוקת לשיער אסוף וזה היה ממש נוח לשלב הריקודים.באמת שאין לי מילים מלבד זה שהיא הבחירה הכי מושלמת ליום שלי ואני יצאתי מרוצה מכל בחינה!!
הצג עוד

Sonia   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
העבודות של אור באינסטגרם הכי משקפות את המציאות! היא מעלה וידאו של האיפור שלה ככה שאפשר לראות את המהפך המטורף שהיא עושה לכלות, שמצד אחד משאיר אותן עם הנתונים הטבעיים שלהן ככל הניתן, ויחד עם זאת נותנת להם גלאם מטורף ומשדרגת ומדגישה את הצדדים היפים של כל אחת. אישית היא הפכה אותי לנסיכה יפיפייה, שלא חלמתי בחיים שאוכל להראות ככה, וגם לרגע אחד לא יכולתי לומר שזאת לא אני. היא עושה את ההתאמות עבור כל אחת. מעבר למקצועיות, הייתה לי איתה אנרגיה מדהימה, היא מצחיקה, קלילה, זורמת ברמות, ויש לה אחלה של טעם במוזיקה! לא יכולתי לבקש מאפרת ומסרקת טובה יותר. בונוס- היא גם יודעת לצלם בקטע מטורף והתמונות שלה לא נופלות מהתמונות של הצלם חתונה (ולפעמים אפילו תפסה אותי בזויות טובות יותר). המחיר גם מאוד נוח ולא שובר את הכיס, והיא בטווח מחירים השפוי מאוד! בקיצור אני ממליצה בחום (ואני לגמרי הולכת להתאפר אצלה גם לאירועים הבאים שיהיו לי!!!)
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
ואוו!! איזו חוויה מהממת הייתה לי עם אור!מהרגע שנכנסה הביאה איתה את השמש בינואר עם חיוך, זרימה והרמה. ידעה להתאים לי בול את הסגנון שמתאים לי בשניות, הייתה קשובה, מכילה וסופר מקצועית. בקיצור בחרתי נכון❤️הרבה מהיום המושלם שהיה לי קרה בזכותך!מצרפת תמונה להמחשה😛
הצג עוד

מיטב פרויס   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
היה מושלם הרגיש שהיא ממש מקשיבה להכל וקשובה לכל מה שאני אבקש
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אור פשוט מהממת, הכי מקצועית ומדויקת שיש. סמכתי עליה בעיניים עצומות והייתי הכי מרוצה בעולם! מעבר לזה - היא בן אדם מדהים, רגישה ומרגיעה והיה לי יום מהמם איתה. ההמלצה הכי הכי חמה!
הצג עוד

הדס   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
אור הייתה מושלמת, הרגיעה אותי ממש ועשתה אותי הכי יפה שיש
הצג עוד

לירז   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אור האלופה! אין לי מילים לתאר כמה אני שמחה על הבחירה באור כמאפרת ומסרקת לחתונה שלי, אור גרמה לי להרגיש הכי נסיכה עם איפור עדין וכלתי שנשאר עמיד, ועם פן מוברש שיצא מהמם. התוצאה הסופית יצאה מעבר לציפיות ואנשים לא הפסיקו להחמיא לי.מעבר לזה היא תמכה לאורך כל היום וממש הרימה את האווירה, דאגה מאוד להרגיע לפני המפגש והחופה.אור יודעת להתאים את הלוק לכל כלה ולכל שמלה ולהתאים את הסגנון לכלה.ממליצה בחוםםםם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up