כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שחר אלעזר - איפור & עיצוב שיער

שחר אלעזר - איפור & עיצוב שיער

איפור כלות
טלפון:0533330552
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אחת הבחירות הטובות שעשיתי היא להתחיל את היום של החתונה עם שחר, איפור ושיער. אני ממליצה מאוד...!! שחר היא בחורה נעימה, מלאה בקשב, הבנה, איכפתיות, ואנרגיה טובה. הרבה יותר ממאפרת, היא הבינה מהר מה חשוב לי ודאגה ליישם את זה ברמת מקצועיות הכי גבוהה, היא דאגה שאני ארגיש בנוח ומרוצה ועל זה היא לא התפשרה, זה לא מובן מאליו..!
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
שחר הייתה מקסימה ומקצועית. הגיעה בזמן, הרימה את האווירה והיה כיפית וסבלנית מאוד.

Tslil   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לשחר אחרי שהמאפרת שתיכננתי ללכת אליה פרשה מהמקצוע והייתי אבודה בתוך ים של אפשרויות ולא ידעתי על מי לסמוך. מהשיחה הראשונה היה קליק והיה לי ברור שבחרתי נכון! שחר נהדרת, קשובה, מגשימה חלומות, נותנת מקום לרצונות של הכלה וגם לגמרי באה עם רעיונות לשידרוג משלה! הייתה לי חוויה מעלפת! שחר נסעה עד אלינו למלון בירושלים, עשתה לי ולאמא שלי שלי איפור ולי גם שיער עם שזירת פרחים שלא הפסקתי לקבל עליה מחמאות! באמת שדיימנתי משהו וקיבלתי תוצאה פי 100 ממה שחשבתי :) מיותר לציין (או שלא) ששום דבר לא זז או נהרס או גירד ולי יש עור רגיש לאיפור עם סבורה (קילופים בעור) והכל היה פשוט מונח בטוב טעם לא יותר מידי ולא מעט מידי
הצג עוד

Alona   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
כבר משיחת הטלפון הראשונה הבנתי שמדובר באישיות הכי כיפית והכי מתאימה ללוות אותי ביום החתונה . החיבור היה פשוט מושלם וזה מאוד חשוב ביום הזה. נפגשנו לפני החתונה לשיחת ייעוץ והתאמה . ביום החתונה הגיעה בזמן (וזה היה מאוד מוקדם על הבוקר) היתה הכי מקצועית , מקשיבה, סבלנית, מרגיעה, לא עוזבת עד שהכל כמו שאת רוצה . השיער נשאר ולא זז לאורך כל האירוע וקיבל המוןןן מחמאות. ממליצה מאוד !!
הצג עוד

neta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני מכירה את שחר מהילדות ובגלל זה ממש ממש סמכתי עליה שהיא מקצועית ורצינית ובחורה נעימה שיהיה כיף להעביר איתה היום. ידעתי שאני יכולה לסמוך עליה שהיא לא תתן לי לצאת לא מרוצה. כשדיברתי איתה בקשר לאיפור לחתונה הבנתי שהיא בדיוק מה שאני מחפשת- מאפרת ומסרקת בסגנון עדין ואותנטי.
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
כבר משיחת הטלפון הראשונה עם שחר הבנתי שהגעתי לבן אדם מדהים. החל משלב איפור הניסיון ועד לחתונה, שחר קלטה אותי וידעה להתאים את האיפור ושיער בדיוק למה שרציתי. ביום החתונה השרתה רוגע ובטחון וכמובן שהתוצאה הייתה מהממת!
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שחר מדהימה! הייתה אווירה ממש נעימה והיא זרמה עם כל הבקשות שלי ויצא בול כמו שרציתי!
הצג עוד

ליאב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אמאלה איזה מדהימה שחר!! הכל התחיל כשליוויתי חברה בחתונה שלה ושחר איפרה וסירקה אותה האווירה שהיא השרתה והמקצועיות והתוצאה המדהימה גרמו לי לבקש את המספר שלה מהחברה עוד באותו יום!! מאז היא הספיקה לאפר ולסרוק חברה נוספת שלי ואז הגיע תורי ☺️ שחר היתה מדהימה מהרגע הראשון בטלפון, בהמשך בפגישת ניסיון וביום עצמו הרגיעה כל כך, היתה מקצועית בטירוף כולן היו בהלם! הייתי בוחרת בה שוב ושוב בלי לחשוב פעמיים ❤️ כמה החמיאו לי על האיפור העדין והשיער המושקע זה באמת היה מיוחד בעיקר סתור אחת שלא מתאפרת ביום יום והיה חשוב לי ח יראות כמו עצמי ❤️
הצג עוד

zarinapl24   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
שחר הייתה מקסימה, קשובה וזורמת. הייתה מאוד מקצועית, הסבירה ופירטה על כל האופציות. האווירה איתה הייתה מאוד כיפית וקלילה והתוצאה הייתה מהממת!! האיפור והשיער החזיקו עד סוף הערב!! שמחה שבחרתי נכון!!!

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצות משחר בקבוצות הפייסבוק וגם כאן באתר. כשראיתי את העבודות שלה ידעתי שאותה אני רוצה. הסגנון שלה הוא מה שחיפשתי גם באיפור וגם בשיער. שחר מקצועית, אדיבה עם המון סבלנות. הכי חשוב, הלב הגדול! הכל נעשה מאהבה ורואים הכל בתוצאה. שחר ליוותה אותי במהלך כל היום ודאגה שהכל ייראה מושלם. היום הזה לא היה נראה ומתנהל אותו דבר בלעדיה. ממליצה בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up