כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

איבט עטיה מאפרת כלות וערב

איבט עטיה מאפרת כלות וערב

איפור כלות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yuli   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
איבט המדהימה, מקצועית ושירותית אין אחד שלא החמיא על היופי, ידעה להתאים את עצמה לבקשות שלי והייתה זמינה עבורי לכל שאלה, לכל חשש, ידעה להרים באווירה ולהרגיע אותי בייחוד שהתחתנתי במהלך המלחמה היא הייתה הבחירה המדוייקת!! איפרה אותי ואת אמא ודודה שלי וידעה לנהל את זה שארגיש במרכז העניינים זה לא הפריע לרגע!
הצג עוד

Tzuf   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
איבט מהממת, מקסימה ונעימה. הייתה מאוד קשובה למה שרציתי והבינה מה הסגנון שמתאים לי, איפרה אותי עדין, נסיכותי ובכל זאת מורגש! האיפור החזיק מעמד מעולה כל האירוע! מומלצת בחום!
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאיבט ממש במקרה, המאפרת שסגרתי איתה הבריזה לי שבוע לפני החתונה. איבט הצילה אותי! היא איפרה אותי לחתונה ואת שתי האימהות והכל היה פשוט מושלם.
הצג עוד

מיטל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
לאיבט הגעתי דרך המלצה של חברה. בדפדוף באינסטגרם, אהבתי מאוד את האיפור שהיה טבעי והוציא מכל אחת מהכלות את החן והיופי הטבעי שלהן.והתוצאה הייתה לא פחות ממושלמת! האיפור יצא מדוייק ומותאם אלי, והוציא אותי הכי טוב שיש!גרמה לי להרגיש הכי מיוחדת ויפה ביום שלי!תודה רבה על הכל אין עלייך❤️❤️
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו! לאיבט הגעתי אחרי שחיפשתי מישהי שתהיה פשוט מדויקת לי! שהאיפור יהיה וואו אבל הכי עדין שיש. היה לי חשוב להישאר אני אבל עם חיזוקים של מה שצריך ולהרגיש כלה, וזה בדיוק מה שהיה 😍איבט הגיעה עם האנרגיות הכי מרגיעות שיש, וזה בדיוק מה שצריך כדי לפתוח את היום המדהים הזה ❤️היא איפרה גם את אמא שלי ועוד מלווה ושתיהן התאהבו באיפור! ולנקודה הכי חשובה, גם בעלי שלא יכול לראות שיש קצת יותר מידי איפור וזה היה הדבר שהוא הכי חשש ממנו היה בהלם מכמה שהאיפור היה טבעי, מחמיא ופשוט מושלם 🤍
הצג עוד

Noga Aviram   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
איבט הייתה הספק הראשון שבחרתי וסגרתי. עקבתי אחרי עמוד האינסטגרם שלה במשך כמה חודשים וכל כלה שאיפרה, הייתה נראת מדויקת ואלגנטית. ידעתי שזה בדיוק מה שאני רוצה, להיות מאופרת אבל בטוב טעם וקלאס. ההפתעה הגדולה שלי ביום החתונה הייתה השלווה והרוגע שקיימים באיבט, המקצועיות והדרך שבה היא עובדת היו בדיוק אבל בדיוק מה שהייתי צריכה. ובעצם מה שכל כלה צריכה לדעתי. תודה מכל הלב איבט היקרה!
הצג עוד

ruti   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
אז אני התחתנתי בספטמבר האחרון, והספק שהיה לי הכי קשה לבחור, היה האיפור.כל כך פחדתי ליפול באיפור, אני אוהבת איפור עדין וקלאסי ופחדתי שיעשו אותי גסה ושונה מעצמי.כשנתקלתי באינסטגרם של איבט הייתה לי תחושה טובה, ואני חייבת להגיד שהיא התעלתה מעל לציפיות!היא עשתה עבודה מדהימה, עדינה, קלאסית שגררה אינסוף מחמאות!מעבר לזה שבאמת, היא ספקית שאתן תרצו לידכן ביום החתונה. היא כל כך מרגיעה וחמודה, מרימה ומפרגנת.באמת שהיה כיף איתה מאוד ואני ממליצה עליה בחום,מבטיחה שלא תתחרטו!
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אל איבט הגעתי דרך המלצות רבות בקבוצת הכלות וזו הייתה הבחירה הכי טובה שיכלתי לעשות! היא נעימה, זמינה, קשובה, ובעיקר מאפרת מדהים והכי מדוייקת שיש :)

Zohar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סגרתי עם איבט בלי המלצה ממשהי שעשתה אצלה אלא רק מתמונות. ואני יכולה להגיד שזאת הייתה הבחירה הכי טובה שלי! איבט מקצועית, נעימה ושירותית.האיפור היה בדיוק מה שרציתי והוא לא זז לאורך כל הערב.ממליצה מכל הלב.
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
איבט המקסימה איפרה אותי ואת המלוות שלי (כולל אמא) ביום המאושר בחיי. איבט מקסימה, נעימה ומקצועית. יודעת לקלוע בול למה שמתאים לכל אחת. האיפור לא ירד לי לשנייה !! אין מאושרת ממני שבחרתי באיבט שתאפר אותי ביום הזה!תודה :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up