כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Novak bridal

Novak bridal

שמלות כלה
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רוחמה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
שמלת כלה מהממת שעוצבה ונתפרה ע"י שירי לבתי ליטל בלום קצרה מחמאות מקסימות ואין סוף התלהבות !!
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
נתקלתי בפרסום של השמלות של שירי עוד לפני שהתחלנו בכלל לתכנן את החתונה. עוד לא הלכנו לראות מקום אחד אפילו. היו שני ימי מכירה של שמלות שלה באותם ימים והבנתי מהר מאוד שלא כדאי לי לפספס ואני הכי שמחה בעולם שנסעתי לסטודיו המתוק והמהמם הזה שלה. סגרתי שמלה שהתאהבתי בה נואשות כבר באותו יום ועכשיו כשאני מסתכלת על התמונות מהחתונה, אני כל כך מרוצה על הבחירה שבא לי להתחתן איתה שוב;)כל החוויה עם שירי לאורך כל התקופה הזו הייתה הכי נעימה ומהנה שיכולתי לתאר לעצמי. אין גבול לכישרון ולסטייל שלה וחייבת לציין גם שהשמלה שבחרתי הייתה יפה עוד כמה רמות מעל אחרי התיקונים ברמה שלא דמיינתי (היא נתנה לי גם הרבה המלצות להשלמת הלוק שלקחתי כמו נעליים ותכשיטים שהפכו אותו לבאמת מושלם).בקיצור למי שמחפשת מעצבת עם טעם וכישרון מדהים, כנות, מלא פרגון ומבחר של שמלות מיוחדות ויפות אחת יותר מהשניה. זה המקום. ללא ספק.
הצג עוד

koral   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני אפילו לא זוכרת איך נתקלתי בשירי אבל איך שנסעתי אליה ידעתי שאני יוצאת ממנה עם שמלה. איזו אישה, איזה דברים מיוחדים, עושה בוהו אמיתי אמיתי במחירים שאין מה לדבר, השמלה הייתה נוחה וישבה בול באמת שלא שינית בה כלום כלום. המלצת המאה
הצג עוד

bar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אז הגעתי לשירי דרך המלצה של חברה. שירי מהממת! סבלנית, קשובה ועוזרת. היא מעצבת ותופרת הכל בעצמה אז אפשר לעשות שינויים ותוספות ממש אצלה וזה סופר נוח! השמלות בסגנון בוהו שיק סופר מחמיאות ויפות והמחירים?? הכי שפויים שנתקלתי!!!! המלצה חמה חמה חמה! תעשו לעצמכן טובה ולכו לפרגן לבחורה מדהימה ומוכשרת..
הצג עוד

תימור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אני עוקבת אחרי novak כבר כמה שנים וידעתי שכשאני אחפש שמלת כלה אני אלך אליה. שירי המהממת, מלאה בסטייל ובנינוחות שכל כך כייף למדוד את השמלות שלה. מלבד זה שהן הורסות אחת אחת! התהליך היה מאוד נעים וחברי, שירי הקשיבה לדברים שאמרתי ובסוף בחתונה אין אורח אחד (!) שלא החמיא לי על השמלה ושאל מאיפה היא. בנוסף לכל זה גם המחיר שפוי.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אני באוףן כללי פחות אוהבת שמלות כלה- הן תמיד נראות לי כבדות ועם בדים שאני פחות אוהבת, לשירי הגעתי דרך הפייסבוק והוקסמתי! השמלות מיוחדות עם פשטות, בסגנון כפרי/ בוהו/ היפי.. אווירת טבע:)) מלבד השמלות המקסימות, לשירי ווייבים משגעים:) היה ממש כיף להגיע אליה ולעבוד איתה, השמלה הייתה נוחה ואפילו קניתי אותה במחשבה שאני אוכל ללבוש אותה לאירועים אחרים ( כמובן שלא לחתונות;)) ועוד דובדבן שבקצפת- ביחס לשוק המחירים מאוד שפויים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up