כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
נטע עברון - ניהול והפקת אירועים

נטע עברון - ניהול והפקת אירועים

הפקה וניהול אירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
בר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
נטע ניהלה את האירוע של אחותי.אחד היתרונות שאחותי אמרה לי היא שאצל נטע מגיעים שני אנשים ולא אחד.גילינו שזה היתרון הכי קטן של נטע!מהרגע שסגרנו איתה ועד הפגישה הראשונה, היא תמיד הייתה זמינה ומוכנה לעזור בכל שאלה שעולה.כשתאריך החתונה התקרב, נפגשנו עם נטע לסידור של כל הפרטים שנדרשים כדי שהאירוע ירוץ בצורה חלקה.מעבר לטכני, נטע פשוט אחות, היא הכי זמינה (באמת בכל שעה) שיש, מוכנה לעזור ועושה מעל ומעבר, יודעת להרגיע ולהוריד את הלחץ מהזוג, ובאופן כללי מישהי שכיף לעבוד מולה.
הצג עוד

Zahi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
בחרנו בנטע אחרי שהכרנו אותה בחתונה של חברים. נטע ליוותה אותנו לסגירת לו״ז אירוע ותפירה של כל הדברים מסביב. סבלנית וזמינה תמיד . תותחית אמיתית
הצג עוד

מיה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל נטע הגענו יחסית בשלב מאוחר של הארגון אחרי שקראתי המלצות רבות! וזאת הייתה ההחלטה הכי טובה שלנו! אחרי שיחות טלפון רבות נפגשנו עם נטע עד לשעות הקטנות של הלילה, היא לא נתנה לנו ללכת עד שהרגישה שיש לה את כל הפרטים שחשובים לנו. ביום האירוע ליוו אותנו נעה ואימרי המדהימים! שבלעדיהם האירוע לא היה נראה כמו שהוא נראה!! ממליצים בחוםםם עבור שקט נפשי ואירוע חלק ומושלם
הצג עוד

ענבר   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
אין אלופה, מקצועית ותותחית כמו נטע והצוות שלה. ממליצה בחוםםםםםם! האירוע מתוקתק, הכל מטופל. לא דאגנו לשנייה והיינו רגועים כל האירוע כי ידענו שלא משנה איזה בלתמ"ם יהיה זה יטופל בצורה הכי טובה בעולם. היו לכל האורחים מקומות ישיבה, המנות יצאו מהר ובזמן המלצרים נתנו מענה מהיר. בקיצור אין דבר שהיה לנו חשוב ולא דאגו לו. ממליצה בחום. זאת ההחלטה הכי טובה שיכולנו לקבל לאירוע. טיפ אם את רוצים שהכל יתנהל באירוע וידפוק תקחו את נטע והצוות שלה. היא מכירה טוב מלא אולמות, מלא ספקים אין משהו שהיא מבקשת והוא לא קורה.
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
ווואווווו, אין מילים לתאר כמה נטע מדהימה ושווה הכל! הבחורה תקתקה לי אירוע מהסרטים, בעלות נוחה לכיס, סידרה לי מלא הנחות אצל ספקים, הסבירה לי איך מושיבים איך מתחייבים, התנהלה מול כל מי שצריך, חסכה לי כמויות של כאב ראש, כל זה בזמן שהיא בחופשת לידה!! ופשוט רדפה אחרי כל האירוע לראות שאני בסדר (יותר נכון הצוות המהמם שלה (מופיע בתמונה) שהוכיח שכל הארגון של נטע פשוט מתוקתק מאפס עד מאה) אין המלצה יותר טובה מנטע! הבחורה פשוט זהב מהלך על הקרקע!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מנהלת אירוע ולאחר כמה שיחות עם עסקים אחרים הגענו לנטע, ששמה באמת הולך לפניה. מהרגע הראשון התאהבנו בווייב שלה ובתחושת הביטחון שהיא משרה. היא הייתה זמינה תמיד לכל שאלה והתייעצות ועזרה לנו להתארגן לפני החתונה מכל הלב. במהלך האירוע עצמו הגיעו שני אנשי צוות (מורין המדהימה!) והורידו לנו דאגות ובאמת דאגו שיהיה לנו ולאורחים הכי שמח ונעים שיש. מודים לנטע מאוד!
הצג עוד

נעם   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אמל"ק - אל תתפשרו, קחו את נטע המדהימה!!ובקצת יותר פירוט - הגענו לנטע אחרי שחברים שהתחתנו המליצו לנו עליה, ופשוט לא הפסיקו לדבר על כמה היא עזרה להם משלב התכנונים ועד החתונה עצמה. כשדיברנו עם נטע, הדבר הראשון שהכי התרשמנו ממנו היה הזמינות שלה (פעם אחת ענתה לנו תוך כדי אימון בחדר כושר). בהמשך, נטע עזרה לנו בכל בעיה או שאלה הכי קטנה שעלתה לנו, התייחסה ברצינות לכל בקשה (גם כשהרגשנו שאנחנו חופרים..), וגרמה לנו להרגיש בנוח לפנות אליה בכל (!!!) שעה ביום (שלחנו לה תמונה ממסיבת הרווקים ב-1 בלילה) וכמובן לקבל תשבה, מסביב לשעון. עם הזמן נטע נכנסה לנו ללב, וגרמה לנו להריגש הכי בנוח בכל ההכנות וביום החתונה.באירוע עצמו, הגיעה עם עדן (אלופה גם היא), וביחד הן תקתקו וניהלו את האירוע הזה בצורה מדהימה והורידו לנו את כל הדאגות מהראש. לא היינו צריכים להתעסק בכלום, ורק להנות. יום אחרי החתונה דיברנו עם נטע כדי לסכם את האירוע, והבנו שהיו כמה בלתמ"ים עם אוכל שהזמנו בכשרות מיוחדת, ושהיא טיפלה בזה וסידרה הכל כך שגם אנחנו וגם האורחים בכלל לא היו מודעים לבעיה. בסוף האירוע, כשהגענו לחדר חתן-כלה, גילינו שנטע כבר סידרה וארזה לנו את כל הדברים, כך שיהיו מוכנים לתזוזה, לא היינו צריכים לסדר כלום.בקיצור, אם לא הבנתם עד עכשיו, נטע היא תותחית ואלופה, ואנחנו מתים עליה, וחבל שאי אפשר להתחתן כל שבוע ולקחת אותה בכל פעם!
הצג עוד

Taly Epstein   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בהתחלה לא היינו בטוחים למה צריך, ואיך שהתקרבנו עוד טיפה ועוד יום ועוד לחתונה הלחץ עלה ועלה ועלה ואמרתי יאללה אני אבדוק על מה כולם מדברים.פתאום עונה לי נטע המושלמת, ומהרגע הראשון היה לנו כזה קליק ואמרתי יאללה (אפילו מבלי לשתף בהחלטה את הבן זוג שלי) אמרתי שאני הולכת איתה יד ביד. והאירוע. וואווווו. נטע בחרה לנו בפיצנטה את ענבל ומתן המושלמים!!!! לא הפסיקו לגשת אלינו אורחים בחתונה לשאול עליהם ולדווח לנו כמה הם מתקתקים מאחורי הקלעים (אפילו מהמנהלת אירוע של המקום קיבלנו ממנה פידבק שהיה פשוט מעולה לעבוד איתם), ואני באמת מאושרת שזה הסתדר, רק הייתי צריכה לשחרר ולסמוך על נטע.
הצג עוד

ES   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ידענו שיהיה לנו קשה לשחרר ונצטרך מישהו שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות כדי שזה יצליח. רציתי לסגור עם נטע מהרגע שדיברנו בטלפון, חששתי כי יש לה עובדים ורצינו לפגוש את מנהל/ת האירוע בפועל לפני וכמעט סגרנו עם מישהו אחר שבוטל בגלל בעיית לו"ז, וזה היה הסימן שהיינו צריכים כדי לחזור לנטע. נפגשנו שלושה שבועות לפני החתונה, עברנו על הכל ומשם היא התחילה ללוות אותנו ולייעץ לנו בלי הפסקה גם ב-2 בלילה. בכל רגע שלא ידענו מה לעשות, מה לקנות ואיפה, כל בלת"ם או דילמה בהושבה, ידענו שהיא שם בשבילנו כולל עזרה שלה בפתרון עניינים עם ספקים לפני החתונה (!!) ופתירת פלונטר הושבה. כשהגענו לאולם פגשנו את אלה ועינב העובדות שלה שהיו כמו שתי קוסמות שנמצאות בכל מקום בכל רגע, הכירו כל פרט ופרט שתיכננו עם נטע, סידרו את ה- DIY שלנו יותר טוב מאיתנו, דאגו לנו ולמשפחות והתמודדו עם בעיות הושבה של משפחות שבאו בלי לאשר. בכל פעם שחשבנו על מים הן הגישו לנו כוס, בכל פעם שחשבנו על אלכוהול הן הגיעו עם קוקטייל או צ'ייסר. יש על נטע מיליון המלצות, תשכחו את כל ההמלצות ופשוט תתקשרו אליה. תבינו מיד על מה מדובר.
הצג עוד

idanweiss11   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
גל ושי הם מפיקים מהשורה הראשונה! מקצוענים שאין דברים כאלה!!!! הקפידו לאורך כל החתונה לוודא שכל הדברים החשובים לנו יקרו בלי שנצטרך לדאוג לכלוםםם!!! הם הרימו לנו בטירוף, שימחו אותנו ובזכות מדהימים האלה היינו בראש שקט והתעסקנו רק בלהנות מהחתונה!!!! המשפחות שלנו עפו עליהם ולא הפסיקו לפרגן ולהגיד איך כל דבר שביקשו מהם פשוט קרה על הצד הטוב ביותר!!! תעשו לעצמכם טובה ענקית ותסגרו איתם הפקה בחתונה שלכם כי באמת שאין דברים כאלה כמו גל ושי!!!! איןןןןן! אין ספק שהחתונה שלנו לא הייתה נראית אותו דבר בלעדיהם, אין כמוהם בעולםםם ממליצה בחום ובאהבה ענקית מהנשמה❤️❤️❤️❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up