כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סארף&טארף קייטרינג surf&turf

סארף&טארף קייטרינג surf&turf

קייטרינג לאירועים
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
קייטרינג והפקה - לא יכולתי לבקש ספק טוב מזה כמי שגדלה במכמורת ליד הים תמיד ידעתי שארצה להתחתן בקרבתו, מצד שני מראש לא מאוד התחברנו לקונספט של גני אירועים/ אולמות אז למי שמתחנן חתונת שטח , ישראל ואלעד האלופים גרמו לכל הדבר הזה להתגשם ולהיות אפילו מעל מה שציפיתי. העבודה מול ישראל הייתה רציפה, הוא היה זמין אלינו בכל זמן נתון, פתר כל בעיה שהייתה, והיה קשוב לאורך כל התהליך, בניית התפריט, עיצוב המקום וגם ייעץ מה כדאי יותר ומה כדאי פחות כאשר טוב תענו עמדה בפרונט תמיד!!עד היום אנחנו מקבלים הודעות על כמה טעים היה ואיזה צוות מדהים יש לקייטרינג הזה. בקיצור- אם אתם מחפשים צוות מנצח לחתונת שטח , זה הדבר הכי טוב שיקרה לכם(:
הצג עוד

birger   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בתקופת הקורונה ב12.6.20. כל ההתנהלות מול ישראל ואלעד היתה מדהימה. הם היו קשובים לכל בקשה, ונתנו הרבה בטחון ונחת בתקופה הבלבלת של הקורונה. מעבר לכך, הם התנהלו בצורה גלויה ושקופה בכל הנוגע למקדמות ולהקמת האירוע. עזרו לנו במציאת ספקים וצמצום העליות. האירוע יצא מדהים, מעבר לכל מה שיכולנו לדמיין, ישראל ואלעד הקימו הכל מאפס. האוכל- וואו. אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האוכל, השפע, הטעמים והטריות. אוכל ייחודי שנעשה במקום, לאורך כל האירוע. לגמרי משדרג ומעלה את הרמה של האירוע. התהליך היה כיף ונעים, לגמרי המלצה מדהימה לראש שקט ואירוע מושלם.
הצג עוד

kassdaf   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהשנייה הראשונה שפגשנו את אלעד וישראל ידענו שאנחנו בידיים טובות של אנשים שעובדים במקצוע מתוך תשוקה אמיתית לעזור לזוגות לעשות חתונה קצת אחרת באופי משוחרר יותר עם אוכל איכותי ולא מתפשר. לא היה לנו מושג עד כמה שניהם מסורים, להוטים שהכל יהיה מדוייק ועד כמה האוכל שלהם מטורף. הקונספט זה עמדות שוק מתחלפות עם המווןןן אוכל, אבל המון והכי חשוב- איכותי ומיוחד. זה לא אוכל שנתקלים בו בדרכ בחתונות והאורחים שלנו לא הפסיקו לה להב מהאיכות ומהמגוון ועד עכשיו משברים עליו. ממליצה לכל מי שמחפש חתונה עם אוכל שיזכרו עוד הרבה אחרי זה- הם הכתובת שלכם
הצג עוד

Shaked   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ואו ואו ואו!! מאיפה להתחיל?!? ישראל ואלעד היו לא פחות ממושלמים לאורך כל התהליך! ובאמת שאין מילים לתאר את המחמאות והתגובות שקיבלנו על האוכל !!! כ ו ל ם פשוט התענגו על האוכל הכלכך טעים!!! ה-בחירה הכי טובה שקיבלנו שפשוט עשתה לנו את החתונה !
הצג עוד

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין לי מילים. קייטרינג מדהים של אנשים מדהימים. אין דבר שאלעד וישראל לא עשו בשבילנו, הרבה מעבר למה שהם אמורים כקייטרינג. ההתנהלות מולם מעבר להכל היתה הטובה ביותר שהיתה לנו עם כל ספק אחר בחתונה. והאוכל.... האוכל! אין בנאדם אחד שתגובתו אחרי החתונה לא היתה "והאוכל... וואו!!!!". אם אתם הולכים על קייטרינג לא כשר אז באמת שזה הספק שעשו לנו את החתונה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up