כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

YARA -  יארה ארועים בשרון

YARA - יארה ארועים בשרון

אולמות אירועים
טלפון:0559705765
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עדן   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
חתונה 8.4.24 מהרגע הראשון שהגענו לאולם ידענו שזה האולם שנתחתן בו, גם מבחינת המראה המדהים והאנשים שמדהימים לא פחות! רביב בעל האולם קליל וזמין בכל זמן,עמית מנהל האירוע שאפילו האורחים התאהבו בו מרוב שהוא היה מקסים ומקצועי (ירד גשם בדיוק בזמן שהחופה היתה אמורה להתחיל ומיד דאגו לנו לחופה בפנים ולהרגיע אותנו שהכל יהיה בסדר). כל האורחים יום אחרי האירוע התקשרו להגיד כמה האוכל היה טעים ברמות וכמה האולם היה מושלם! בקיצור אם מתחתנים באיזור חדרה זה באמת רק ביארה!!!
הצג עוד

רז   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו ליארה לאחר שהיינו ב-4 אולמות לפני כן, איך שנכנסנו לאולם ידענו ששם נתחתן!! המקום מושלם וקסום כמו באגדות. הגן המטורף, הברווזים, והאגם כבשו אותנו מהרגע הראשון. רביב בעל המקום הוא פשוט בן אדם מדהים! מהרגע שנכנסנו לפגישה איתו ידענו שהגענו למקום בטוח ושאנחנו בידיים טובות. רביב היה קשוב לכל השגעונות שלנו, הרגיע אותנו, והגשים לנו את כל החלומות. כשאתם חותמים חוזה עם מקום אתם לא מבינים כמה חשוב שיהיה יחס אישי ואנושיות ורביב עונה על הכל !!!עמית המנהל אירוע היה תותח!!!!!!! חודש וחצי לפני החתונה יצר איתנו קשר, היה זמין לכל שאלה ולכל בקשה שלנו. בנוסף, כל בקשה שביקשנו נענתה בחיוב עם חיוך ורצון באמת להגשים לנו את כל החלומות. ביום החתונה הוא דאג שהכל יעמוד ויעבוד כמו שצריך בכל זאת היו לנו 700 אורחים (; ממליצה עליו בחום ובאהבה !!!! האולם והאוכל פשוט מטורףףףף , אין סוף מחמאות על המקום הקסום הזה, על האוכל מהקבלת פנים ועד למנות העיקריות. הסאונד המטורף - אין אחד שלא אמר שהוא ישב בשולחנות והצליח לדבר ולהנות מבלי לשמוע מוזיקה שצורחת לו באוזניים. ולעומת זאת, ברחבה הסאונד היה מטורף וכולנו רקדנו עד 4 לפנות בוקר!אנחנו לקחנו את המעצבת של האולם אינידיגו דיזיין שענו לכל הבקשות והדרישות שלנו ועשו את האולם כמו שחלמנו בדיוק !! תודה לכל הצוות של היארה הייתי בוחרת בכם שוב ושוב ושוב !!!!
הצג עוד

Ilana   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אולם מ ד ה י ם - אין אחד לא החמיא על היופי של המקום ועל האוכל. ההתנהלות מולם נעימה- אנשים חמים, הוגנים וטובים. מנהל אירוע מטעם האולם אך שניתן לסמוך עליו - עמית הנסיך! וגם רביב בעל המקום ממש זמין ונעים.ביצענו דחייה בעקבות המלחמה ורביב בא לקראתנו, היה זמין ונתן לנו מלא אפשרויות חלופיות וממש עודד אותנו.גם דניאל שמולה סגרנו את החוזה הייתה מקסימה, זמינה ונעימה!הסאונד מעולה, היופי וואו, האוכל נדיר, אנשים טובים... בקיצור - הבחירה הכי טובה שיכלנו לעשות בבחירת האולם!
הצג עוד

תומר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
יארה היה המקום הראשון שראינו, ומיד ידענו שזה זה.הכל, באמת הכל היה מושלם. נפלנו על יום גשום, אבל שחר והצוות עשו מעל ומעבר כדי שנוכל אולי לערוך חופה בחוץ עם הגן, האגם והברווזים החמודים.בעקבות המצב, הרבה אורחים לא באו, נכנסנו קצת ללחץ. ולמרות הכל, רביב ושחר הורידו לנו מנות. אנשים מאוד אכפתיים, חמים והגונים בטירוף, עם מיקום מושלם. גם האוכל היה פשוט מעולה, האורחים פרגנו על האולם והאוכל. אף פעם לא חשבתי שנתלהב משאריות של אירוע שקיבלנו לקחת הביתה. היה פשוט מושלם. תודה לכם על אירוע של פעם בחיים. למקום הזה יש אצלנו מקום חם בלב, ללא ספק.
הצג עוד

Itay   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב1.1.24 ביארה, אחרי שדחינו מה15.10.23 בעקבות המלחמה.קודם כל היארה הוא השילוב המנצח של מקום קסום ביופי שלו, אוכל מטורף שסחף מחמאות מכל כיוון, אנושיות וחום מאנשי הצוות וההנהלה וגם מחיר הוגן.אז ככה, לפני הכל רביב בעל המקום הוא פשוט איש מדהים ונדיר! מיד כשדיברנו איתו על דחיה של האירוע בעקבות המלחמה הוא לגמרי היה איתנו, הרגיע אותנו ונתן לנו תאריכים חלופיים, בהכי אנושיות בעולם!! מיד ידענו שאנחנו בידיים טובות. כשחותמים עם מקום בהתחלה לא מבינים כמה זה קריטי, ובסופו של דבר אנושיות ויחס אישי זה אחד הדברים החשובים ביותר.מבחינת האולם, ווואוווווו ואווו ושוב פעם וואווו!לא הפסקנו לקבל מחמאות על הקסם של האולם, על הברווזים והאווירה הקסומה, ואפילו קיבלנו מחמאות על הסאונד באולם שאיפשר לאנשים שרצו לשבת ליהנות ולדבר בלי בעיה, וברחבה היה סאונד מטורף וכולם עפו באוויר עד 2 בלילה.מבחינת אוכל, האורחים לא הפסיקו להחמיא על האוכל, גם על העמדות בקבלת פנים וגם על העיקריות (למרות שכבר כולם התפוצצו בקבלת פנים). אנחנו יכולים להגיד שאחד הדברים שהיו לנו הכי חשובים זה האוכל, ובאמת שהאוכל היה מדהים גם בטעימות וברמה הכי גבוהה שיש!נ.ב אם יש לכם אופציה אנחנו היינו עם אראל כמנהל אירוע והוא היה מדהים !! היה מכיל, זז איתנו במיוחד לתאריך החדש, דאג לכל פיפס בערב הזה, היה שם לשמוע את החפירות שלנו ואת הדאגות ותמיד היה שם עם חיוך ואהבה!בקיצור עופוו על היארה בכל הכוח כי לא רק שהאולם מהמם וקסום, האוכל מטורררף והאנשים שם פשוט מדהימים ❤️
הצג עוד

mem1ber1   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
אשתי ואני רצינו להתחתן ביארה מהרגע הראשון אך בהתחלה הדבר לא הסתדר כי כל התאריכים בחודש שרצינו להתחתן בו היו תפוסים, וסגרנו באולם אחר,ואז קרתה התופת ב7/10 ולמזלנו יארה התפנהרביב בעל האולם היה מקסים ובנאדם עם לב זהב ונתן לנו את ההרגשה הכי טובה ואת כל הבטחון לקיים חתונה בזמן המורכב הזהשחר ועמית מנהלי האירוע תקתקו לנו את כל הארוע בפחות משבוע!האולם מהמם ויש ברבורים שמסתובבים בין המוזמנים :)האוכל סוף סוף סוף הדרך! והכל בשפע..לסיכום, אנחנו ממליצים בחום להתחתן רק ביארה!עמית ונופר תורג'מן 23.10.23
הצג עוד

Natalie   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
שחר מנהל האירוע הפך לנו את כל החוויה למדהימה עוד יותר, רמת המקצועיות שלו, הנגישות, ההקשבה, התשומת לב לפרטים הקטנים!!! הכל היה יותר ממה שיכולנו לבקש! התחתנו ביולי ועברו כבר חודשיים, עד עכשיו אנשים מחמיאים על האוכל ועל המקום, גן מהמם, הדשא היה מודבר ולא היו יתושים בכלל שזה היה חשש שלנו. הכל עלה מעל לציפיות!!!
הצג עוד

tal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
מקום מדהים עם שירות מצוין מתחיל מבעל האולם רביב הגבר אחלה בן אדם וכיף לנהל אצלו אירוע ,דניאל המדהימה שסגרה לנו את האירוע בתנאים הנוחים ביותר והייתה תמיד שמה לכל שאלה ,ועכשיו לגבי מנהלי האירוע שחר ועמית המלכים אין דברים כאלה כל בקשה כל לוז שתכננו עשו זאת בגבורה כל תקלה כל בעיה ישר נפתרה בעזרתם באמת שאין דברים כמוכם שחר ועמית הגברים בקיצור אולם,אוכל,אנשים,בר והכל טיל בליסטי ,תודה רבה על יום מטורף 💙💛
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
חברים מאוד טובים שלנו התחתנו ביארה בערך שנתיים לפנינו וכבר אז התאהבנו במקום. הגענו לפגישה באולם וסגרנו באותו יום. האווירה, העיצוב ובעיקר האגם והגן החיצוני היו פשוט מושלמים.החלטנו על קונספט של חתונה חצי בשרית חצי טבעונית (חתן אוכל הכל, כלה טבעונית). לקח כמה שיחות עד שבאמת נסגרנו על תפריט שהיינו מרוצים ממנו ובאמת נתן יחס שווה בין אופציות טבעוניות ובשריות אבל בסופו של דבר הגענו לנחלה והיה תפריט מושלם. לא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל אחרי האירוע!!! ממש ממליצה על המקום מכל הלב.
הצג עוד

Eleanor   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
כשהתחלנו לתכנן את החתונה, ידענו מהרגע הראשון שיארה הוא האולם שאנחנו נתחתן בו. קודם כל בגלל היופי הלא נתפס של המקום ובעיקר בזכות ההמלצות על האוכל בכלל, והאוכל הטבעוני בפרט (עשינו חתונה חצי טבעוני וחצי לא).הגענו לפגישה הראשונה וישר נתנו לנו להרגיש בבית, התהליך סגירה היה פשוט ומהיר והכל נעשה בקלילות ובחיוך :) את שחר, המנהל אירוע פגשנו כחודש לפני האירוע והבנו שאנחנו בידיים טובות, רק שלא ידענו עד כמה. הוא דאג לכל פרט מההתחלה ועד הסוף, שיתף פעולה עם כל הספקים וכל הבקשות המיוחדות שלנו (בעיקר על האוכל והעיצוב), הרגיע אותנו כשהיה צריך (תודה שחר :)) ועזר אפילו בקשירת העניבה לפני החופה.התחברנו אליו ברמה האישית, אפילו המשפחות שלנו! הוא בן אדם מדהים קודם כל, ומנהל אירוע פשוט תותח! מודים לו על כל רגע :)לגבי האוכל, קיבלנו כמות מטורפת גם של עמדות בקבלת פנים, גם המבחר עצמו.. אנשים עפו על האוכל ברמות! היו אופציות לכולם! גם לקרניבורים, גם לטבעונים, גם לנמנעים מגלוטן, פשוט התחשבות מדהימה! כל האולמות בארץ צריכים ללמוד מהם!אפילו הסכימו לסמן ולהפריד את הקינוחים הטבעוניים מהרגילים, אין מה להגיד, מדהימים.בהתחלה חששנו לעשות אירוע בחדרה כשרוב האורחים שלנו מתל אביב, אבל זה היה שווה את זה, האורחים הגיעו, נהננו, התלהבו מהמקום ולא התחרטנו לרגע!ולכם, יארה, נשאר רק להגיד תודה שהפכתם את היום המיוחד שלנו למושלם:) אוהבים אתכם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up