כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נעמה בן נפתלי

נעמה בן נפתלי

תקליטנים
כתובת:ישראל
טלפון:054-307-2999
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ofir   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בפגישה בדירה המהממת של נעמה, שם התאהבנו במלכה!הוייב בפגישה היה שיש מישהי מולנו שרואה אותנו, את הטעם המוזיקלי שלנו והופכת אותו למופע עבור האורחים שלנו.חוץ מחיוך ענק, כישרון בליצור ערב שאף אחד.ת לא יורד.ת מהרחבה ומוזיקה מעולה לא צריך יותר - ואצל נעמה יש הכל!!!!והתמונה המצורפת אומרת הכל!!
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
נעמה היא פשוט וואו אחד גדול!הגענו אליה אחרי ששמענו לא מעט המלצות, וכבר מהשיחה הראשונה איתה בטלפון הרגשנו שאנחנו פשוט סומכים עליה. מקצוענית אמיתית, ידעה לקרוא את הסגנון שלנו במהירות אחרי שיחה קצרה ובחתונה עצמה קראה את הקהל ושמרה תוך כדי על הסגנון שלנו באופן מושלם. פשוט מדוייקת. נעמה הרימה לנו מסיבה של החיים והכל בנועם, באהבה ובקוליות אין קץ. ממליצים ממליצים ממליצים
הצג עוד

Nadav   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
פנינו לנעמה אחרי שהיא תיקלטה בחתונה של זוג חברים טובים. מהרגע הראשון התקשורת עם נעמה הייתה ברמה אישית ומקצועית והחיבור היה מצויין. חשנו כאילו אנחנו מכירים את נעמה אישית הרבה זמן ורמת הקשב והמקצועיות שלה לא הפסיקו להרשים אותנו.היו לנו הרבה התלבטויות ושאלות ונעמה הייתה שם בשבילנו כל הזמן.באירוע עצמו נעמה הייתה מקצועית לכל אורך הדרך והרימה עמדת דיג'י מגניבה שהתאימה לחלל עצמו. המסיבה הייתה פשוט מצויינת ואנשים לא הפסיקו לרקוד ולהנות.
הצג עוד

Raz   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
מכל האנשים שעבדנו איתם בתכנון החתונה, החיבור עם נעמה היה מידי ונכון. היא הקשיבה לכל בקשה, הגיבה ושאלה את הדברים הכי נכונים, ובאה עם הטיפים הכי טובים לכל סיטואציה.הרחבה הייתה מפוצצת מהרגע הראשון, ועד שהאירוע נסגר (אירוע שישי). הצליחה להחזיק את כל סוגי הקהלים לאורך כל האירוע, נותנת לכל אחד סיבה להישאר, כי הנה- עוד שנייה השיר שהוא מחכה לו מגיע.אנחנו לא יכולים להמליץ על משהו יותר טוב שאתם יכולים לעשות לעצמכם, חוץ מלקבוע פגישה עם נעמה. אתם חייבים לעצמכם לפחות את זה :)
הצג עוד

ליאת   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
נעמה מלכה ומהממת. מהרגע הראשון היה לנו חיבור איתה, הסגנונות מוזיקה שלנו מאוד שונים והיה לנו חשוב לשלב בין שניהם בחתונה. היא עשתה את זה ובגדול, הרקידה את כולם עד הסוף, הייתה מקצוענית, קשובה, מלאת סבלנות לאורך כל הדרך, ונתנה לנו באמת תחושה טובה. סמכנו עליה ולא דאגנו לרגע ועדיין היה מדהים ומעבר לציפיות.
הצג עוד

Raz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
א מ א ל ה - המלצה רותחת! פגשנו אותה בחתונה אחרת, עוד הרבה לפני האירוסין וכבר אז ידענו שהיא תנגן בחתונה שלנו. המוזיקה הייתה הדבר שהיה לנו הכי חשוב בחתונה. נעמה למדה מה הטעם המוזיקלי שלנו, וידעה לשלב בצורה מושלמת בין הרצונות שלנו. היא זרמה עם הכל - החברים שלנו עשו פלאש מוב ותיאמו איתה לפני. בלי קשר ליכולות המוזיקליות ההיסטריות שלה - היא פשוט קסם של בחורה!
הצג עוד

shaibecker   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נעמה מדהימה! הגענו אליה כי קיבלנו המלצות עליה מהמון אנשים! נעמה קיבלה אותנו בדירה שלה, ישבנו ביחד על תכנון החתונה והיה מאוד כיף. לאורך התהליך דיברנו עם נעמה כמה פעמים והערכנו מאוד את המקצועיות הגבוהה והגישה הכיפית שהיא באה איתה, הרגשנו שאנחנו מדברים עם חברה. תוך כדי החתונה ובמהלכה לא הפסקנו לקבל מחמאות על המוזיקה, הרחבה הייתה מלאה בכל רגע נתון, היא ידעה לקרוא את הקהל בצורה מדויקת, שילבה להיטים עכשוויים לצד שירים מכל הזמנים שמתאימים לכולם. ממליצים בחום! (צילום: איתמר דובק)
הצג עוד

שגיא   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מדהימה! הבינה מה אנחנו אוהבים לפני האירוע וניגנה מעולה! בזמן האירוע קראה את הקהל וקרעה את הרחבה! האורחים לא הפסיקו לציין כמה המוזיקה מעולה

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב30.5.22 ואין ספק בכלל שאחת הבחירות היותר טובות שעשינו היא לבחור בנעמה בתור הדיג'יית שלנו! נעמה היא מדהימה ברמות!!! אנחנו ממליצים עליה בטירוף לכל מי שמעוניין בחתונה עם מסיבה אמיתית ומעולה! את נעמה הכרנו בחתונה של חברה והתאהבנו בה כבר שם, היא יודעת לקרוא את הקהל ולהתאים את המוזיקה לכולם! אין אחד שלא רקד ולא אמר כמה הדיג'יית שלנו מעולה.. מעבר לכך כייף לעבוד איתה לאורך כל התהליך בפגישת הכנה היה כייף איתה תמיד וייב טוב וחיוך שלא יורד מהפנים :) ממליצים בטירוף :)
הצג עוד

ofri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין טעם לקרוא את כל ההודעות הבאות כי אתם חייבים לסגור עם נעמה. היה לנו את האירוע הכי שמח שיש עם המוזיקה הכי טובה והכי מדוייקת בשבילינו. קיבלנו מלא תגובות מדהימות מהאורחים על המוזיקה הנפלאה ובזכותה נשארנו לרקוד עד 3 בבוקר. אוהבים אותך הכי בעולם ומחכים לאירוע הבא שלנו ביחד.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up