כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הגר נחמיאס

הגר נחמיאס

איפור כלות
כתובת:ישראל
טלפון:0547482204
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגר היא הבחורה עם הלב הכי גדול שאני מכירה. עושה את העבודה בצורה כל כך מדוייקת ויפה! איפור עדין יפה ועם זאת כל כך אצילי וכלתי. אוהבת את הבחורה הזו בצורה שאני לא יכולה לתאר !!!
הצג עוד

Mai   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
גילוי נאות- את הגר אני מכירה כבר מעל שבע שנים כשבעלה ואני גרנו יחד בדירת שותפים. מהרגע שהכרנו, היה לי ברור שהיא תאפר אותי בחתונה שלי. הגר היא מקצועית בטירוף, חשוב לה שהכלה תהיה הכי מרוצה שיש ויודעת להתאים את עצמה לכל סגנון. היא סבלנית, נעימה וקשובה לכל בקשה. בתור אחת שלא מתאפרת ורצתה מראה הכי טבעי שיש, לא היה לי ספק שהגר היא הכתובת. כבר באיפור ניסיון בדקנו והתאמנו גוונים והגר דאגה לכתוב לעצמה הכל וביום האירוע התוצאה הייתה לא פחות ממושלמת. הרגשתי כל כךבנוח עם האיפור וטבעית והמחמאות זרמו בלי סוף! הגר הביאה איתה ליום התארגנות כל כך הרבה אנרגיות טובות, שלווה, רוגע ופאן שהרגשתי שעוד חברה מלווה אותי! זאת לגמרי ההמלצה הכי חמה ואובייקטיבית שאני יכולה לתת לכל כלה!
הצג עוד

dananir12   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
המלצה חמה חמה!! הגר הגיעה כדי לאפשר אותי , את אמא שלי ואת אחת המלוות לאורך כל ההתארגנות הייתה סופר סבלנית ומקצוענית והשרתה אווירה נעימה השאירה אותנו עם ערכות טאצ' אפ למהלך האירוע עם כל מה שצריך מומלץ מכל הלב!
הצג עוד

Carmel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכרתי את הגר בחתונה של חברה שלי שהייתי מלווה. אחרי שאיפרה אותי כמלווה היה לי ברור שהיא תאפר אותי גם בחתונה. האיפור היה מושלם ולא הפסקתי לקבל מחמאות. הגר מקסימה ונעימה.
הצג עוד

לילך   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
בתור מאפרת, הדבר שהכי העסיק אותי עוד לפני שהתארסתי זה מי יעשה לי איפור! מהרגע שנחשפתי להגר זה היה לי כל כך ברור. כבר בנסיון ראיתי כמה יש להגר את הכישרון לראות מה מחמיא לכל אחת, האיפור היה כל כך מחמיא ומדויק! לא הייתי צריכה לבקש ולהגיד לה כלום היא פשוט ידעה מה נכון לי מה לא ובאמת הרגשתי הכי יפה שלי! ביום האירוע הגר ידעה להכיל את ההתרגשות והאנרגיה הקפיצית שהייתי בה והייתה מושלמת בנוכחות שלה♥️
הצג עוד

Alona   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגר המדהימה הגיעה בבוקר ההתארגנות עם החיוך הרחב, אווירה ניחוחה קלילה וזורמת, הרגשתי שחברה טובה הגיעה לבלות איתי את הבוקר. סמכתי על הגר בעיניים עצומות שתוציא אותי בול כמו שחלמתי ואכן כך היה. האיפור היה ב-ד-י-ו-ק מה שרציתי, הגר קלטה אותי והבינה את הראש אפילו כשלא הצלחתי בדיוק להסביר מה אני רוצה. הרגשתי הכי יפה בעולם וקיבלתי אינסוף מחמאות, האיפור היה עמיד כל היום והלילה(גם אחרי בכי התרגשות וריקודים אינסוף). הגר איפרה גם את אמא שלי שיצאה מאושרת עד הגג! הגר מדהימה ומי שתבחר בה תזכה לאיפור הכי מושלם שיש ומלא מלא כיף :)
הצג עוד

שירה וגל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
וידוי קטנטן, את הגר אני מכירה מילדות, היא חברה של המשפחה ככה שאני מכירה את העבודות שלה המון זמן ותמיד ידעתי שהיא תאפר אותי ביום חתונתי. ביום שסגרתי תאריך ישר שריינתי אותה :) הגר הגיעה מוקדם בבוקר, גרמה לנו להרגיש הכי בנוח שיש, כמו עוד בת משפחה, איפרה את אחיות שלי, אמא שלי וחברה שלי פשוט בצורה מדהימהף ברוגע ובמקצועיות אמיתית! איפור עדין ובטוב טעם, בדיוק כמו שרציתי.
הצג עוד

Galit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגר מדהימה, מוכשרת, נעימה ומקסימה... מקצוענית אמיתית, עם שירות מעולה, חיוך תמידי ולגמרי דואגת לראש שקט. מרוצה מאוווווד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגרי המהממת הייתה הבחירה הכי בטוחה שלי! אנחנו מכירות עוד מימי חטיבת הביניים, וכשראיתי את העבודות הראשונות שלה היה לי ברור לחלוטין מי תאפר אותי ביום החתונה. מעבר למקצועיות הגבוהה ולכישרון האדיר שלה כמאפרת, הגר היא אישיות מהממת, מצחיקה, נעימה, מלאת אנרגיות חיוביות ושמחת חיים. ללא ספק ה-בנאדם שכלה רוצה לצידה ביום הזה. האיפור היה מדויק, מדהים ולא זז עד הרגע האחרון (אפילו טאצ' אפ לא עשיתי בחתונה תחת כיפת השמיים באמצע אוגוסט!). ממליצה בחום ובהמון אהבה! הגרי, אין כמוך! אוהבת, ניצן 16.8.18
הצג עוד

אביה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
את האמת, שאני מרגישה שאני ממליצה על חברה, את הגר לא הכרתי לפני. אבל מהשנייה הראשונה שנפגשנו באיפור ניסיון, כל האור, השמחה והצבעוניות שבה קרנה החוצה. היא הפכה כל מפגש שלנו למלא צחוק. הגר היא מאפרת מקצועית, היא לא משתמשת בכלי עבודה ולא שמה על הכלה שכבות עם שפכטלים, אלא היא מתאימה את המראה המדויק והמתאים ביותר עבור הכלה. היא עושה זאת בעדינות. אישית, היא הפכה אותי ליפה יותר מבלי להיראות מאופרת יותר על המידה. בזכותה הרגשתי הכי יפה שיש ולא רק בזכות עבודת המכחול, אלא גם בזכות מילותייה. ממליצה עליה בחום.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up