כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מקום בים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
הדר   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שעות
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שהגענו ידענו שזה המקום שלנו. היה לנו אירוע באמת מושלם, לא הפסיקו להחמיא לנו, אנשים שהיו במאות חתונות בחייהם אמרו שזה המקום הכי יפה שהם היו בו. האוכל משגע ובשפע לא נורמלי, המלצרים היו מדהימים, אמיר והוד ניהלו את הכל בצורה מושלמת, וגיא היה זמין לנו לכל דבר לכל אורך הדרך. היינו קצת בלחץ לפני האירוע לגבי נראות הקבלת פנים אבל כשהגענו בבוקר נשארנו עם הפה פעור. הם עשו כל מה שהבטיחו ואפילו יותר מזה. ובאמת שכמות המחמאות שקיבלנו על האירוע היא לא נורמלית. בקיצור, אם אתם באמת רוצים חתונה שכולם ידברו עלייה, מקום בים זה המקום בשבילכם.
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
90 מתוך 100
האולם מהמם, כבר בתמונות התאהבנו, וקיבלנו מלא מקומות מהאורחים, גם על המראה, וגם על האוכל שהיה מעולה.כן הרגשנו בהכנות האחרונות שהיה קצת מבולגן, גם קרה ברגע האחרון, וגם הזמינות לא תמיד הייתה גבוהה. גם השירותים לא תמיד היו נקיים במהלך האירוע
הצג עוד

Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון ידענו שמקום בים זה המקום לחתונה שלנו. הכל היה מושלם! מהעיצוב, האוכל, החוויה, השירות וההתנהלות מול גיא ואמיר. האורחים לא הפסיקו להתלהב ולהחמיא על הבחירה. שמחים מכל רגע!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
הגענו למקום בים דרך האינטרנט וכבר מההתחלה ידענו שנבחר בהם!הגענו לפגישה והתאהבנו בלוקיישן- מקום מדהים ורומנטי ברמות עם הנוף של הים (ממליצים לעשות חופה בשקיעה!!!!!) ואמיר מנהל האירוע שלנו דאג להכל ועבד בצורה סופר מקצועית. האוכל היה מוווווושלם והכי טעים וקלאסי שטעמנו באיזור ובכלל! העיצוב של האולם היה מהמם וקלאסי ברמות! ובכלל נהנינו מכל החוויה והרגשנו שיש על מי לסמוך. המלצה חמה חמה חמה!תודה לכם על הכל!
הצג עוד

מאיה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
80 מתוך 100
החלטנו להתחתן שם אחרי שהיינו בחתונת צהרייםהמקום היה יפה ממש והאוכל טעים. התאהבנו ישר
הצג עוד

Dalia   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז מקום בים היה האולם הראשון שהלכנו לראות לחתונה שלנו, ומשם כבר לא המשכנו לשום מקום אחר! כמה דקות סיבוב במקום המהמם הזה הספיקו לנו להבין שזה זה! מקום מדהים ביופיו שעולה על כל ציפיה אפשרית. האורחים פשוט נדהמו מהיופי של הים והשקיעה האינסופית. האוכל היה פשוט מדהים ולא דומה בשום דבר באיכותו במקומות אחרים בארץ. האורחים והמשפחה פשוט לא מפסיקים להחמיא ולהתפלא מהיופי ומהשונות והייחודיות של החתונה שלנו.גיא ואמיר מהרגע הראשון נתנו לנו את היחס הכי אישי וחם גם כשהיה לנו המון בקשות ושאלות.
הצג עוד

ליז   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
ידענו שהקונספט שלנו יהיה ים.חיפשנו מקומות לחתונה קטנה וגם שיהיה ים ברקע.היינו בכמה מקומות אבל מהרגע הראשון שנכנסנו למקום בים לא הצלחנו להוציא אותו מהראש.מרגישים במקום הזה ביטחון הרגשה טובה ונעימהממש בית.אוכל טעים ברמות, עיצוב מדהים, אנשי צוות מעולים והכי חשוב נוף מטורף לים.
הצג עוד

Adriana Sheftel   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
המקום הכי קסום שהיינו יכולים לבחור בו. גיא ואמיר והוד המקסימים והמדהימים, שגרמו לנו להרגיש כאילו אנחנו מכירים כבר שנים... מתים להיות אורחים שם בחתונה רק כדי להינות שוב מהמקום המהמם הזה.
הצג עוד

אופל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
מה אפשר להגיד על המקום המהמם הזה? הייתי בשני אולמות לפני כן והמקום וגיא בעל האולם שבו את ליבי.מהרגע הראשון גיליתי בן אדם זהב עם לב רחב, סבלנות ומקצועיות שאין כמותה. ממליצה בחום לכל מי שחולמת על חתונה קטנה על הים. אמיר מנהל האירוע היה קשוב לאורך כל הערב ודאג שנעמוד בזמנים שנקבעו מראש. האורחים לא מפסיקים לדבר על המנות הטעימות ועיצוב האולם המוקפד. פנינה אמיתית.
הצג עוד

אריק   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
טוב טוב טוב.. בואו נתחיל בזה שחיפשנו אולם אירועים מושלם ומצאנו את מקום בים. אולם מדהים באשקלון על צוק מול נוף אינסופי של ים כחול.. העיצוב הבסיסי של האולם נדיר ויפה מאוד והתאהבנו ישר מהרגע הראשון. גיא ואמיר בעלי האולם היו נחמדים מאוד ועזרו לנו בכל החלטה ושאלה בסבלנות רבה תוך כדי התחשבות בשגעונות שלנו, והיו לא מעט. החתונה קרתה ביום שישי בצהריים וערכנו את המסיבה במרפסת החיצונית מול הים! הבאנו הצללה חיצונית על מנת לא לסבול משמש חזקה מדי. המסיבה הייתה פגז! האורחים לא מפסיקים לדבר ולשבח את המקום, האווירה והכל היה מושלם ב100%, מנהל האירוע הוד מקסים ודואג שהכל יקרה בצורה טובה ואפילו עמי המאבטח הרים לנו ודאג שהכל יהיה בסדר. קצת קשה לבטא במילים מה שקרה שם.. אבל אם אתם מחפשים מקום מושלם לחתונה שלכם זה המקום! תסמכו עלינו בדקנו הרבה הרבה מקומות. האוכל היה מדהים ולא שמענו תלונה אחת. דרך אגב לאירוע הגיעו 250 אורחים. מומלץ בחום !!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up