כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Ceremony
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לחנות מהמלצה של חבר קרוב כמה שבועות לפני החתונה שלי כדי לבחור חליפת חתן. מהרגע הראשון שנכנסתי לחנות, הרגשתי כבן בית. ליווי התהליך עד לרגע בו בחרתי את החליפה היה כל כך אישי ומקצועי שהתעלה על כל הציפיות שלי.בחנות יש מבחר כל כך גדול של חליפות ואביזרים, מחליפות חתן ,נעליים ועד פפיון. המבחר מגוון מאוד, הצבעים מיוחדים ופריטים ייחודיים שלא ראיתי בהרבה חנויות אחרות.חוויית השירות בהובלתם של טל ואלי היה מעבר לציפיותיי, ענו לי לכל שאלה והיו זמינים עבורי גם לשאלות הכי קטנות בווטסאפ גם ביום האירוע.
הצג עוד

reuty132   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנכנסתי לחנות קיבלתי ליווי צמוד וחם.לאחר שהסברתי לו את הטעם שלי,טל התאים לי חליפה שיושבת עליי בול בחצי דקה וישר קלט את המידה שלי.טל ידע לתת לי מענה לכל השיגעונות שליוהיה פשוט נעים, מקסים וסבלני.ממליץ בחום!!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו שירות מקצועי ומתוך מבחר ענק של חליפות מהודרות בשלל צבעים ודגמים בחרנו חליפה שתאמה בצבע ובגזרה את החתן ואת כל רצונותינו. החליפה ישבה נהדר על הגוף והייתה קלילה ומתאימה לחתונה בקיץ. ניכר כי עשויה מבדים איכותיים ובתפירה מקצועית. בנוסף רכשנו 2 חולצות לבנות מהודרות, עניבה יפה וחליפה נוספת לאבא של הכלה. ביום החתונה החתן הוזמן להגיע להתלבש במקום, לציין כי 2 החולצות גוהצו במיוחד והכל ישב נהדר. מומלץ בחום!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליץ בחום לגשת לסרמוני! בדר"כ קבלת ההחלטות שלי היא בעייתית ויכולה לקחת שעה רק כדי לקנות חולצה פשוטה... מהרגע שנכנסתי לחנות התלווה אליי הרצל ועזר לי לבחור חליפה נדירה!! ידעתי שהכיוון שלי הוא בצבע אפור, תוך רבע שעה הייתי כבר בחליפה בזכות הרצל שהתייחס אליי בצורה נעימה ומקצועית ביותר, היה סבלני, צילם, התאים לי פפיון ונתן לי הרגשה של מיליון דולר!!! ממליץ בחום ❤
הצג עוד

shira_st   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
השירות והסבלנות, הגזרה שישבה בול ומגוון הצבעים לבחירה וגם שבאו לקראתנו במחיר.
הצג עוד

Yakov   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לאחר ביקור בכל מני מקומות לחליפות חתן ממש הלכתי לאיבוד עד שפגשתי את הרצל שהתאים לי חליפה בדיוק לאישיות שלי בפחות מ 15 דקות..וקיבלתי ים מחמאות על החליפה אני ממליץ לגשת לשם יש שם סחורה שלפחות 5 חנויות !! (;
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up