כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מור יצחק מנצור

מור יצחק מנצור

איפור כלות
טלפון:0503401760
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Reut&Elad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מושלמת!!! הייתה זמינה לכל בקשה, עשינו בהתחלה מפגש בזום (חיה בקנדה) ואפילו כמה שבועות בודדים אחרי שילדה עשתה לי איפור שיער ניסיון כדי שאהיה רגועה! הייתה כיפית, מרגיעה וסופר מקצועית ביום החתונה, הגיעה בזמן והייתה שם עד שהרגשתי הכי רגועה שיש בחורה מקסימה, נעימה וסופר מקצועית ממליצה בחום!!!!
הצג עוד

Oshri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רוצה להמליץ בחום על מור המקסימה. כשהתחתנתי בשנת 2018 חיפשתי בקבוצות כלות ובקבוצות של איפור,המלצות על מאפרת. הגיעו מיליוני תגובות ומצאתי את עצמי נוברת בדפי המאפרות,מנסה להבין אם זה הסגנון שאני מתחברת אליו ודי הולכת לאיבוד. כשהגעתי לדף של מור בפייסבוק משהו תפס אותי. הדברים שבחרה לרשום בנוסף לתמונות של האיפור שפרסמה,האיפור עצמו שהיה מיוחד, והגישה שלה. שיחת טלפון אחת ביני לבין מור הספיקה לי להבין שהיא זאת שהולכת ללוות אותי ביום המיוחד שלי. אני זוכרת שדיברנו בטלפון כאילו אנחנו מכירות כבר שנים,ואפילו עוד לא נפגשנו.... מור הייתה אדיבה ומקצועית,נתנה לי לבטא את מה אני מחפשת ואיך אני רוצה להיראות וכשלא ידעתי,היא כיוונה אותי להעדפות שלי בעזרת שאלות מכוונות שידעו לעשות לי סדר. התאימה לי טכניקות איפור שיחמיאו לפנים. באיפור ניסיון הייתה סבלנית מאוד,ניסתה והורידה וניסתה והורידה עד שהייתי מרוצה לחלוטין. גם בעיצוב השיער שעשתה לי,מור לא ויתרה לרגע עד שהתוצאה יצאה בדיוק כפי שחלמתי ורציתי. לאורך כל היום היא דאגה לייצר לי אווירה מצחיקה קלילה ומיוחדת. אם זה להזכיר לי לשתות ולאכול למרות ההתרגשות,או להצחיק אותי,או להפיג את המבוכה שהרגשתי כשהצלמים הגיעו והתחילו לצלם אותי מכל הזוויות. כשסיימנו ואני יצאתי לצילומים,היא גם איפרה וסירקה את אמא שלי ואחותי שגם יצאו מאוד מרוצות. האיפור והתסרוקת לא זזו כל האירוע! אז אם מישהי מחפשת מאפרת ומסרקת, שהיא גם אדם נעים ,שיודע להשרות רוגע וכיף במהלך היום מור היא לחלוטין הבחירה הנכונה.
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מור האהובה! מעבר למאפרת ומסרקת, בן אדם פשוט מדהים. החל מהאיפור נסיון ועד הרגע האחרון של המפגש היית דמות אנושית, רגישה, נעימה ומקצועית לאורך כל הדרך. התוצאה הייתה וואו!!!!!!!!!! ×2000 קל שזאת הבחירה הכי טובה שלי ביום הזה.❤ ממליצה בחום כי מעבר לכמה שהיא טובה במה שהיא עושה היא בדיוק הדמות שאת צריכה ליום המרגש והמלחיץ הזה.
הצג עוד

אלישבע   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהשיחה הראשונה שלנו בטלפון הבנתי שמדובר בבחורה מקצועית, סבלנית ומהממת. ישר ידעתי שאהי עושה בחירה נכונה איתה. מור הגיעה עד לבית שלי בצפון ברוגע, שלווה וכיף. כל היום היה כזה כיף והכל ברוגע וסבלנות, האווירה של היום הזה לא פחות חשובה מהתוצאה הסופית ובזה מור מצטיינת לגמרי!!!! האיפור והשיער נשאר לי כל הערב, לא זז. קיבלתי ממנה ערכת טאצ׳אפ שלא הייתה בשימוש כלל!! תודה רבה על חוויה מדהימה ועל תוצאות מדהימות...
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אין לי מה להגיד חוץ מזה שכל החוויה שלי עם מור החל מהשיחת טלפון הראשונה ועד לאחרי החתונה הייתה מדהימה. היא מקצועית, חברותית, אכפתית. באמת אין הרבה כאלה. היא דאגה לאפר אותי מושלם, האיפור החזיק כל האירוע והרבה אחרי. היא לגמריי ההמלצה שלי לכל אחת שרוצה להרגיש מיוחדת! מור תודה❤❤
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מור ממש מקסימה ומרגיעה, והכי חשוב - עשתה אותי נסיכה! עשתה לי ניסיון אישור ושיער אצלה, הראתה לי את תכשיטי השיער, הכל באווירה נעימה. לקחתי אותה איתי גם לאולם, חיזקה לי בייביליס בין לבין. ותמיד טוב שיש מישהי שמסתכלת עליך לתיקונים ולראות שהכל תקין שזה התפקיד שלה, כשלך אין כמעט זמן לחשוב. היא שמה לי ריסים ותוספות, שני דברים שסופר התלבטתי אם לשים בכלל, אני אוהבת שנוח לי ולא אוהבת להתעסק עם דברים. להפתעתי את הריסים לא הרגשתי מהשנייה הראשונה, וגם בדרך כלל אני שונאת שמתעסקים לי עם העיניים (לישם לי איפור צלליות וכו), ודווקא היה ממש אחלה, היא הייתה ממש עדינה כרנאה, הריסים והתוספות החזיקו לי כל הלילה, לא הייתה שום בעיה. את התוספות היה ממש נוח להוריד. במלון הלכתי לישון עם התוספות, למחרת באמבטיה פשוט חפפתי ושמתי מרכך די כרגיל וזה ירד במהירות (ההמלצה היא לשים מרכך עוד לפני אמבטיה ולעסות).
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מור איפרה אותי ואת בנות משפחתי לחינה שלי. היא הייתה פשוט מדהימה- נעימה, רגועה ומרגיעה, סבלנית, כל מה שאפשר לבקש! וגם התוצאות הסופיות היו מושלמות, לא הפסיקו להחמיא לי כל הערב. וחשוב לי להגיד שהיא איפרה גם את אחותי בת ה17 וגם את סבתא שלי בת ה70, וכולן יצאו לא פחות ממושלמות. מי שתיקח אותה לא תתחרט! ממליצה בחום!
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
למור הגעתי ממש במקרה דרך חברה וזה היה הדבר הכי טוב שקרה לי! מעבר לזה שהיא נעימה, נינוחה ומשדרת רוגע שכל כך חשוב בכל רגע ביום המלחיץ הזה!!! היא גם מוכשרת ברמות, מקצועית ממש, באה מאובזרת ומוכנה לכל מצב ושמה דגש על כל פרט קטן כדי שאראה הכי מושלם!!! להבדיל מהרבה מאפרות ומעצבות שיער שראיתי או שמעתי עליהם מור נתנה לי מפגש ניסיון כדי להתאים את האיפור והשיער למה אני רוצה ולמה שיראה הכי טוב עליי ויהיה הכי נוח, ובאמת לא עזבה אותי עד שהייתי מרוצה מהתוצאה. מור הציעה לי מחיר שנוח לכל כיס ונתנה באמת את כל הלב, הרגשתי שהיא באמת מבינה איך זה להיות בנעליים של כלה. בנוסף, היא עיצבה לי את התכשיט לשיער שהיה מהמםםםםםם😍 אבל זה באמת רק בונוס... ממליצה ממש בחום!
הצג עוד

Ahuva   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
כאם הכלה, שבבוקר החתונה הייתי נרגשת ולחוצה, מור איפרה אותי ברוגע, הסבירה בכל שלב של האיפור מה היא הולכת לעשות ולמה משמשים החומרים השונים שהיא משתמשת. זה מאד הרגיע אותי. בנוסף, למור יש חוש הומור שמפיג את הלחץ. אבל הכי חשוב, התוצאה היתה מקסימה!! מור הצליחה לאפר אותי בדיוק כמו שרציתי, מראה טבעי שמבליט את העיניים ומסתיר את הקמטים.עבודת אומנות! מור, כל הכבוד! והמון תודה.
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ואווו! מור איפרה וסירקה אותי ביום חתונתי וזו הבחירה הכי טובה שיכולתי לעשות! האיפור היה מושלם והחזיק לכל אורך היום והשיער לא זז מילימטר והיה בדיוק כמו שרציתי ואפילו יותר! מור מקצועית, משרה רוגע ושלווה, בעלת ידיים טובות ומאוד כישרונית הבחירה הכי טובה שתוכלו לעשות בחתונה היא לקחת את מור לאיפור ושיער!! לא תתחרטו!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up