כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
הגבעה בברנר

הגבעה בברנר

אולמות אירועים
טלפון:0508005550
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בגן עדן עלי אדמות !! ידענו שאנחנו רוצים מקומות באיזור השרון או המרכז שמתאימים לאירוע של 300 איש וספציפית רציתי גן עם מוטיבים של מים, ברכות נוי, מפלים וכו. אין הרבה כאלה אז הצמצום היה קל. את המקום הכרנו מארוע של שישי צהרים שהיינו בו וזכרנו אותו לטובה, מה גם שמאז שופץ , החליף בעלים ועכשיו הוא באמת פשוט גן עדן. מדובר בגן אירועים עם אווירה אינטימית, המון צמחיה, בריכות דגים ומפלים, גשרוני עץ קטנים מואר בנורות פחם ולפידים, יש שם קשתות אבן עתיקות עם נדנדות ביניהן שנותנות למקום אופי רומנטי . למקום קייטרינג ברמה גבוהה וצוות מכירות , שירות , תאורה והגברה מקצועי ואדיב.האולם מעוצב בסגנון מודרני עם שולחנות מעוצבים מעץ מלא, מרווח, ורצפת הרחבה היא רצפת פרקט!! כמעט ואין מקומות כאלה. הבחירה הכי טובה שעשינו ללא ספק!!
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגבעה היה המקום הראשון שראינו, התאהבנו מיד והמשכנו לראות מקומות נוספים בעיקר בגלל המרחק (צד אחד הגיע מנתניה). בחרנו בגבעה בתקופת המעבר שבה הבעלים החדשים נכנסו לפיקוד עם קייטרינג עץ השדה, המקום עוד היה בשיפוץ וזה היה קצת הימור אבל אהבנו את המקום כבר לפני השיפוץ והיה לנו ברור שיכול להיות רק יותר טוב עם הבעלים החדשים. לאחר השיפוץ המקום נראה מדהיםםםםםםם רומנטי, פורח, הריהוט בשילוב לבן ועץ מתחבר יפה לאוירה, לא רצינו להוסיף עיצוב כדי לא להרוס את הפסטורליה. ובעינינו זו הייתה החלטה נכונה, היה כל כך יפה! בערב החתונה שמענו שוב ושוב מחמאות ותשבוחות: האוכל היה טעים, השירות היה מעבר למצוין, כמה מצוין? אחד החברים התבאס שהסטייק שלו קר, המלצר שעמד בסמוך שמע ומיד הציע להחליף לו את המנה, בעיני זה מעיד על הסטנדרט שם, הגדלת ראש , דאגה אמיתית שכל אחד ואחד מהאורחים יהנו וזה לא מובן מאליו. כל העובדים נראים אלגנטיים, מסודרים ומקצועיים, וזה לגמרי הרגיש כמו גן אירועים ברמה הגבוהה ביותר. האוכל היה טעים, גם הבשרי, גם הצמחוני, גם הסלטים, גם בפתיחה, אנשים לא הפסיקו לשבח, גם כאלו שלא אומרים דברים מתוך נימוס. זכינו😍 לקינוח, חייבת לציין לטובה את מיכל, המפיקה של המקום, מיכל אחראית, רגועה, מתקתקת, מבינה עניין, מאוד קל להתחבר אליה ומורגש שאכפת לה מאוד ברמה האישית שהכל יהיה מושלם. בדיעבד אני מבינה שהיא ממש שמרה והשגיחה עלינו מלמעלה ושהרבה מהעובדים במקום משתפים איתה פעולה מדווחים לה על הכל, עבודת צוות ראויה לשבח.מיכל הייתה זמינה לאורך התהליך לפני וגם אחרי החתונה, היא דאגה, שאלה ונידבה מידע שלא חשבנו בכלל לשאול, מיכל מקצועית ומנוסה ועזרה לנו מאוד לפשט תהליכי קבלת החלטות בהינף יד.
הצג עוד

Gleb   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנכנסנו לאולם הבנו שאנו רוצים להתחתן בו. מהיחס החם ונדיב של איש מכירות אסי שהיה גם גמיש במחיר, גם נתן לנו עצות ואפילו בפגישה ראשונה הביא לנו קצת אוכל כך שנוכל כבר לפני חתימה על החוזר להתרשם קצת מהאוכל. אוכל זה בכלל נושא לעצמו - לאחר האירוע קיבלנו הרבה מאוד פידבקים חיובים מאנשים שמאוד התרשמו לטובה מהאוכל :) אולם יפהיפה עם הרבה מקום גם בחוץ (גן פשוט מטורף) וגם בפנים (קבלת פנים ואולם עצמו. רוצים להגיד תודה מיוחד למנהל אירוע - לואי - לאורך כל האירוע הוא עזר, תמך בנו, הסביר לנו הכל מ א' עד ת', היה קשוב לכל בקשה שלנו, זמין - אי אפשר לבקש מנהל אירוע טוב יותר. מאוד ממליצים על המקום, עדיף לא להקשיב לשמועות ולבוא להתרשם בעצמכם - אנשים באולם הזה עובדים מאוד קשה בשביל שאירוע יהיה בדיוק כזה איך שתרצו ואפילו טוב יותר.
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
20 מתוך 100
כגודל הציפייה גודל האכזבה מ"הגבעה בברנר"! פשוט הצליחו להרוס לנו את הערב שאמור היה להיות הכי יפה ומרגש בחיינו. שורה של אכזבות מהמקום, בעיקר מהשירות, נא שימו לב וראו הוזהרתם: 1. סגרנו על אירוע חוץ אך מנהל המכירות יוגב "שכח" לציין כי הם לא ערוכים לקיים כפי שצריך אירועים בערב בחוץ- החל מתאורה לא מספקת בקבלת הפנים בחוץ, שולחנות שישבו בחושך ואכלו עם פנס הטלפונים ועד לאי הספקת מאוורים תקינים לרחבת הריקודים בחוץ (על אף שצויין במפורט בפני איש המכירות ובפגישת ההכנה). 2. מלצרים ואנשי שירות שצעקו על אורחים! 3. תפריט שהוגש בפועל לא בהתאם לשביקשנו לאחר ערב הטעימות. 4. מעצבת האולם לא סיפקה את העיצוב בהתאם לשסוכם. 5. מנהל אירוע לא זמין לאורך האירוע ואני והחתן במהלך חתונתנו במקום להינות מהחתונה חיפשנו אותו במשרדים!!! והשוסים של הערב: 6. חצי שעה לפני החופה, כן חצי שעה, מנהל המכירות יוגב "ביקש" לשוחח עימנו ועדכן כי עלינו להוסיף עוד כמה אלפי שקלים בגין "דמי מזיגה" אחרת הוא מוציא את הברמנים מהאירוע!!! כמובן שהכל כבר סוכם מראש בעת סגירת החוזה חודשים לפני ובפגישת ההכנסה עברנו על הדברים אך כנראה שזה תרגיל של המקום, הסכמנו לשלם לאחר וויכוח ארוך שגרם לי, הכלה! לבכות מעצבים חצי שעה לפני החופה!! 7. יותר גרוע ומסוכן- לאורך הקבלת פנים והישיבה הסתובבו חתולים ליד האוכל וליד האורחים ואפילו אורח אחד ננשך על ידי חתולה והובהל למיון באמצע החתונה!! למקום אפילו לא היה תיק עזרה ראשונה! בקיצור אכזבה גדולה מהמקום, ומצטערים שבחרנו לקיים את היום המרגש בחיינו ב"גבעה בברנר", אנא התרחקו! נ.ב מספר מנהלים שונים היו למקום והוא עכשיו בפשיטת רגל בימים אלו
הצג עוד

einat_salman   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אולם מדהים הגענו אליו דרך איזוויד וישר התאהבנו באולם!! יחס אדיב וליווי אישי. האורחים נהנו מאוד ולא הפסיקו לדבר על יופי האולם ואיכות האוכל. היה לנו את לואי בתור מנהל האירועים הוא תיפקד בצורה מצויינת ושלווה ועזר לנו בהכל.
הצג עוד

Mark   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
החלטנו להתחתן בגבעה בברנר לאחר 16 אולמות הכי יוקרתיים שיש שבדקנו, האולם והגן מהממים השירות מקצועי, הגענו למנהל המכירות יוגב שהיה איתו חיבור מההתחלה, מקצועי מאוד ונתן הרגשה נוחה ומרשימה, לאחר מכן הגענו עם ההורים שהתרשמו מהמקום ומהאוכל, ממש חלום מקבלים כל כך הרבה במקצועיות ובהרגשה הכי נוחה שיש המוזמנים נורא נהנו מהאוכל ומנראות של המקום, הכי יוקרתי וגרנדיוזי שיש, המקום גם שופץ סמוך לחתונה שלנו שזה גם פלוס ענק , חלום מעולם אחר המקום מאפשר לערוך אירוע עד השעות הקטנות של הלילה עד אחרון האורחים ללא תוספת תשלום, אילן מנהל הארוע הכי מקצוען ורגיש שיש. הרגשנו ועדיין מרגישים הכי בשמיים שיש, התחתנו ב14.06.2017. ממליץ בחום
הצג עוד

Sasha   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב8 ליוני במקום הגבעה בברנר - גן ואולם אירועים. נכון, יש מלא שמועות שהמקום נמצא בפשיטת רגל או אני רואה מלא דיס המלצות על המקום. אני רוצה לשבור את הסטיגמה ולהמליץ בחום על המקום! מקום מדהים, נראה ממש ממש טוב, היחס שקיבלנו לאורך כל הדרך היה יחס טוב, מתחשב, קיבלתי כל מענה לבקשתי. היכרות עם המקום התחיל ממנהל מכירות בשם אסי (איש כל כך חם, נותן בטחון ורוגע, דואג להכל וגם נותן מלא עצות) והסתיים במנהל אירוע – אילן - כל כך איכפתי, שלא עזב אותנו לרגע ברחבה, דאג לי אפילו לפלסטרים, לעיצוב ובעיקר שנצא מרוצים מהכל. מקום נראה ממש יפה והאוכל פשוט מדהים (קיבלנו ים מחמאות מהחברים שפשוט לא הפסיקו לדבר על זה). מקווה שהרבה זוגות יתגברו על הפחד של מקום מסומן ויתחילו להכיר כמונו את החוויה הבלתי נשכחת
הצג עוד

rubinmoran1   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
וואו וואו וואו וואו וואו וואו!!! זאת החוויה שאנחנו יוצאים מהמקום הזה. מהרגע שסגרנו מול יוגב במכירות שהיה מקסים אדיב ומרגיש לאורך כל הדרך. היה שקוף בכל מה שנוגע למחיר ומה שאנחנו מקבלים, עד לפרטים הקטנים. אם זה המזכירות האדיבות והשרותיות הדס וטלי שתמיד היו נכונות לעזור לבדוק ולנסות לבוא לקראתנו בכל מיני גחמות שהיו לנו בדרך. לאילן המנהל אירועים שהיה מקצועי שרותי ותקתק את החתונה כמו שצריך. האוכל היה מושלם! במחיר הוגן עד עכשיו אנחנו מקבלים מחמאות על היופי של המקום והאוכל שהיה מכל ומעבר לרמה שמכירים באולמות. הכל הלך חלק, לא היו הפתעות לא נעימות בסוף החתונה. שילמנו בדיוק לפי מה שסוכם ולא שקל יותר. אני רק יכולה להמליץ בחום אנחנו מרוצים עד השמיים כדאי כדאי כדאי!!!
הצג עוד

Aviran   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
60 מתוך 100
אז מימה להתחיל.... המקום מאוד יפה, גן גדול מאוד שזה משהו שהיה חשוב לנו מאוד באירוע. בנוסף, מתקיים ארוע אחד בערב. נכחנו בפגישת עיצוב וסיכמנו על מספר דברים, אך בפועל ביום האירוע קיבלנו עיצוב שונה שהמעצב הגדיר כצ'ופר אך לא היה מה שרצינו והיה נחמד אם היו שואלים אותנו קודם. ביקשנו מהאולם כיסאות לתינוק ורשמנו במייל באיזה שולחנות לשים, ביום האירוע לא היו כלל כיסאות לתינוק, יש לציין שלנו לא היה זמן להתעסק בזה ולא מינינו מישהו שאחראי על זה - ממליצים למנות אדם שאחראי על זה. בנוסף, ההמלצה הכללית שלנו היא לבקש לכתוב כול דבר שמבטיחים לכם באולם הזה (גם אם אומרים לכם שיזכרו). יש לציין לטובה את הסיוע של מנהל האירוע בהושבת האורחים. בסך הכול היה אירוע יפה ואנשים היו מרוצים בעיקר מהאוכל בבופה ומהמרווח והיופי של הגן.
הצג עוד

rotem9.cohen   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מקום מושלם גם גן וגם אולם . חצר ענקית ואולם מדהים. יחס מקצועי ותומך. יוגב היה איש המכירות שלנו עזר ותמיד ענה לשאלות

להמשך גלישה באתר
up