כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
יוסי בן נון

יוסי בן נון

חליפות חתן
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
תהל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
25 מתוך 100
ליוסי הגענו דרך סטודנטים נישאים, כמלגה (כלומר ספק רביעי - בחינם), בעצם לרכישת חבילה של חליפה (מכנסיים וג'קט), חולצה לבנה מכופתרת, עניבה וחגורה. בפגישה הראשונה בעלי מדד הרבה חליפות ומצאנו את הצבע שאנחנו רוצים (לא שמנו לב ממש להבדלים מבחינת הגזרה...). כשחתמנו על טופס ההזמנה, יוסי אמר שיביא מהמחסן בדרום את המידה הנכונה (לפי חליפה אחרת שבעלי מדד כדי להבין מה המידה שלו), ושבפעם הבאה שנבוא (בעוד מקסימום שבועיים) נגיע מוקדם יותר בשעות שיש חייט, ככה שתיקונים אחרונים נוכל לעשות במקום וללכת, ושהם יתקשרו כדי שנבוא. אחרי שלושה שבועות בערך, התקשרנו כדי לשאול מה קורה, כי לא קיבלנו מהם טלפון, והם אמרו לנו בטח אפשר לבוא. כשהגענו לחנות, בעלי מדד את החליפה, והבנו שבעצם לא הביאו חליפה אחרת במידה הנכונה, אלא פשוט הקטינו בהמון מידות את המכנסיים של החליפה שמדדנו אז בחנות (זה היה בערך 48 והוא בערך 40), וההקטנה הייתה רק הצרה במותניים. מבחינת הג'קט גם לא עשו כלום. אז סימנו מה צריך לתקן, השארנו לשעה בערך אצל החייט ובאנו שוב למדידות, את הג'קט הוא קיצר קצת בשרוולים והיה בסדר. אבל במכנסיים פשוט היה קטסטרופה. אי אפשר לקחת מכנסיים ענקיים ולגרום להם להראות טוב על רגליים במידה קטנה הרבה יותר. ניסינו להצר גם את האזור של הירכיים והישבן, לקצר את המרחק בין האזור של החגורה למפשעה, ולעשות כל מיני תיקונים, אבל בסופו של דבר זה לא ישב טוב, הכיסים ממש בלטו הצידה, ולא היה נוח. אחרי שניסינו לדבר עם החייט על זה שאנחנו לא מרוצים ומבקשים לנסות עוד כל מיני תיקונים, הוא התעצבן עלינו, ואמר שאנחנו בכלל לא מעריכים את מה שהוא עשה, מה שממש לא נכון, כי כן אמרנו לו כל הזמן תודה על שבכלל הוא מסכים להמשיך לנסות לעזור לנו. יוסי אמר שאנחנו יכולים לקחת חליפה אחרת, אבל זו כבר לא הייתה אופציה ריאלית, שבועיים לפני החתונה. בקיצור יכולנו לקחת ולתקן בעצמנו, או לא לקחת בכלל. החגורה והחולצה שקיבלנו היו אחלה, העניבה הייתה ממש באיכות ירודה. כשהגענו לתופרת בחיפה בשביל תיקונים לחליפה, הפנו את תשומת ליבנו לעבודה המרושלת - שכל התיקונים שנעשו היו עם חוט שחור, על מכנסיים בצבע טורקיז כהה, זה היה פשוט לא מקצועי באופן מבחיל ולא יפה, ולעוד המון דברים שנעשו בצורה ממש גרועה, אם זה מכפלת, תפירה, מבנה בסיסי של החליפה ועוד... לא יודעים אם היחס והשירות היו בגלל שקיבלנו את זה בחינם, מהמלגה של סטודנטים נישאים, או פשוט כי ככה הם מתייחסים לכולם. אבל אם אתם רוצים חליפה ברמה נורמלית ומעלה, זה ממש ממש לא המקום לחפש בו. אנחנו ממש מאוכזבים מהם. מצרפים תמונות.
הצג עוד

ליאת כהן   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
20 מתוך 100
הגענו למקום בשעות הפעילות, היה בחנות אדם שלא רצה לתת לנו שירות בטענה כי המקום סגור כבר (למרות שבדקנו באינטרנט והיה פתוח עד 15:00), למרות שהתעקשנו והסברנו שנסענו מרחוק הבן אדם התנהג בצורה גועלית ופשוט גירש אותנו מהחנות!! לא ללכת לשם בשום פנים באופן! הזדעזתי ובחיים לא חוויתי חווית שירות נוראית כזו באף מקום.
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
95 מתוך 100
בעלי סגר עם יוסי חליפת חתן וכל מה שבא מסביב. הוא עשה לו את המדידות על צבע אחר ממה שבחר (באותו דגם) ואמר לו שאת התיקונים יעשה על הצבע הנכון. בפועל, בטעות עשו את התיקונים על הצבע שמדד כדוגמא ולא על הנכון. כששמנו לב לזה בחנות אז התופר יושב בתוך החנות והוא סידר את כל התיקונים בחליפה הנכונה במקום ולא היינו צריכים להגיע שוב. חוץ מזה השירות באמת היה מצוין, החליפה הייתה איכותית וישבה עליו מעולה.בתמונה הוא בלי עניבה אבל הייתה גם עניבה ששם לחופה.
הצג עוד

oran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו ליוסי אחרי שעברנו מלא חנויות ובכולן היה רק slim fit. אצל יוסי מצאנו חליפה regular fit שמותאמת אישית למבנה הגוף של החתן. יוסי היה ישר, לא ניסה למכור בכוח, וכל הצוות היה נעים. יש לו חייט שעובד אצלו ויכול לעשות תיקונים מיידית

Lian   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין דברים כאלה! שירות פשוט כיפי שרק עושה חשק להתחתן שוב! החליפה נראית מיליון דולרר והמליר אפילו לא קרוב ולכן בטוחה שעוד נחזור להתחדש שוב!

Einat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו דרך סטודנטים נישאים כדי לקבוע ספק שלישי ולקבל את הרביעי במתנה, מצאנו אצל יוסי דיי במהירות אחרי שלא מצאנו חליפה בשני מקומות אחרים, הדיל הוא עם מחיר טוב, חנה ואהרון הגדילו ראש בתיקונים שעשו לחליפה שגם כלולים במחיר. ובהזדמנות זו נמליץ גם על האתר ופלופורמה של סטודנטים נישאים, שבמקרה אחרי שסגרתי דרכם כבר שני ספקים (שמלה וטבעות) גיליתי שאחרי ספק שלישי מקבלים אחד מתנה במין מלגה, והם עזרו לי מאוד להשלים את הספקים האלו במהירות ובמחירי טובים וזולים שיש בשוק, רק עם המלגה לספק האחרון (צלם מגנטים ובלוקים).
הצג עוד

spenias89   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה! עזרו לי לבחור חליפה מתוך היצע מעולה, במחיר ממש טוב וכולל תיקונים על ידי חייט. הכל בחיוך ושירותיות ללא סוף
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
80 מתוך 100
הגענו ליוסי דרך סטודנטים נישאים, קנינו חליפה לאבא שלי ולחתן

גל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
יוסי הוא אדם פשוט מקסים! הוא וחנה נותנים שירות עד לרגע שתהיה מרוצה. ניסינו בערך 8 ג'קטים שונים ואיזה 10 עניבות והם היו מאוד סבלניים. החנות בדרום תל אביב אבל ממליצה להגיע ובטוח לצאת מרוצים. יש מבחר גדול מאוד של צבעים וסוגים, והם לא הסכימו לנו ללכת עד שלא היינו מרוצים לגמרי 🙂 תודה רבה!
הצג עוד

Almog   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ברגע הראשון שנכנסתי לחנות, לפני הכל- יוסי לקח סרט מדידה וישר מדד אותי כדי להבין מי נגד מי, באותו הרגע הבנתי - יש לי עסק עם מקצוען. והתוצאה - בהתאם. חליפה מדהימה שיושבת בול.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up