כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

תהילה אפק

תהילה אפק

שמלות כלה
טלפון:0508287017
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
איה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
תהילה פשוט מגשימת חלומות!! הגעתי אליה עם רעיון ראשוני ללוק השני לחתונה, לא היה לי שום מושג איך לעשות את זה ומה אני בדיוק רוצה.. בזכות תהילה כל התהליך היה פשוט מדהים, החל מהרעיון ״על הנייר״, במדידות ועד ללוק הסופי. היה תהליך מרגש שבו ממש הרגשתי שותפה ליצירה של הבגד ולכל אורכו הרגשתי כמה חשוב לתהילה שאהיה הכי מרוצה. בקיצור, אם זה לא היה מובן עד עכשיו, אם עוד לא התקשרתם תעשו את זה ומהר כי אין מושלמות כאלה!!
הצג עוד

פולינה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
התאהבתי בדגם שתהילה עיצבה באינסטגרם וכשהיכרנו התאהבתי גם בה. בסוף התהליך בו מדדנו ודיסקסנו קיבלתי את השמלה שלה שתפורה מושלם למידותיי. הרגשתי שזה היה מתוך ההיכרות וההבנה ההדדית.החווייה היתה מתוקה ונעימה. הרגשתי שאני נמצאת עם אדם קרוב ומרגישה פשוט בנוח איתה. היא היתה כמו אחות או חברה, שמעה לרצונותיי והוסיפה מהמקצועיות שלה. תודה תהילה, היית מקסימה!
הצג עוד

נויה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
את השמלה השניה שלי עשיתי בסטודיו של Tehila Afek Dahan בתל מונד, מעבר לזה שתהילה סופר מוכשרת, יצירתית, מקצועית ופדנטית (ברמת המילימטרים של כל כיווץ🤣) היא פשוט לב ענק!!!עובדת בנדיבות אינסופית, בסבלנות ובעדינות שאין כמותה!!תהילה המהממת הזו התרגשה כמוני בכל מדידה ויצרה אווירה קסומה הייתה כל פעם שנכנסתי לסטודיו❤️תוך חודש בשיא עונת החתונות עיצבה לי שמלה יותר מושלמת ממה שחשבתי, תודה לך אהובה שלי!!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
וואו תהילה הייתה פשוט מדהימה! לגמרי הבינה את מה שרציתי והתוצעאה הייתה מושלמתתתתתת. שמלה מיוחדת, יפה, ממש בול מתאים לגוף שלי! אני לא יכולה להמליץ אליה מספיק!
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
את תהילה הכרתי דרך שיטוט באתר כאן וברגע שנכנסתי וקראתי את ההמלצות משהו בוייב הרגשתי שהיא הולכת לתפור לי את השמלה. אחרי שיחה קצרה, קבענו להיפגש בסטודיו, תהילה כל כך נעימה, שירותית, מלאת סבלנות וקשובה מאוד לכל תחושה ומחשבה! הראיתי לתהילה מה אני רוצה, היא מצאה בדיוק את הבד, התחלנו תפירה והתרגשות שיא ממדידה אחת למדידה שנייה- הכל התחיל לתפוס צורה וכיוון ותהילה- וואו איזה דיוק, איזה מקצוענות! לא פגשתי הרבה זמן כאלו אנשים! תודה תהילה על שמלה מדהימה, נוחה שנשארתי איתה כל הערב, רקדתי איתה, קפצתי איתה וכולם היו בשוק! תודה על הגשמת חלום ועל כל היחס החם, החיבוק והשמחה שהבאת איתך כל פעם למדידה והתרגשת איתי ❤️
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
כלות, תעשו לעצמכן טובה ותסגרו אצל תהילה אפק האחת והיחידה שמלה!! על הפגישה הראשונה שלי עם תהילה סגרתי איתה, עשינו אצלה סך הכל 5 שמלות (גם בנות המשפחה שלי עשו) והיא נתנה לנו שירות מטורף, היא כל הזמן הייתה זמינה אלינו ולשגעונות שלנו, היה כיף והיא עשתה לנו ולי במיוחד חוויה מטורפת שאני לא אשכח בחיים!חשוב לציין שאני כלה שלא רצתה שמלה שנייה ושבוע לפני החתונה התחרטתי, ביקשתי מתהילה לתפור לי שמלה שבוע לפני החתונה והיא תפרה לי כי אין עליה בעולם.אז אם אתן רוצות ראש שקט ושמלה נדירה תהילה היא המעצבת לעשות את זה אצלה🤍
הצג עוד

shir   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אם את מחפשת תהליך מרגיע, מספק, ומדוייק הגעת למקום הנכון!תהילה זרמה על כל הרעיונות המשוגעים שלי והגשימה לי את הויז'ן שהיה לי לפני עשור! תהילה עשתה בדיוק כמו שחלמתי וכמו שלא הצלחתי לדמיין אפילו!קיבלתי את שמלת החלומות שלי וכל זה תוך כדי תהליך כיפי ומרגיע ❤️
הצג עוד

רות   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ראיתי המלצה על תהילה בפייסבוק שהיא מקצועים אמינה ולא יקרה,נסעתי אליה נסיעה של שעה וחצי, ועל הביקור הראשון פשוט הופתעתי מהאישיות המופלאה שלה, מהמקצועיות והסבלנות הקשיבה לכל שרציתי עזרה להגיע לשמלת החלומות שלי בכלום כסף ועם יחס ששווה הכל!! תמיד הייתה זמינה, עוד שתי פעמים הגעתי אליה וכבר השמלה הייתה מוכנה לפי המידות שלי ברמה הכי טובה שיש!!
הצג עוד

Tevel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את תהילה פגשתי ממש במקרה כשחיפשתי בגוגל שמלות כלה באיזור תל מונד , שלחתי לה הודעה ומיד קבענו להיפגש. חשוב לציין שהגעתי אליה כחודש וחצי לפני חתונה והיא תפרה לי שמלה מאפס !!!! זה ממש לא מובן מאליו לקחת כזה פרוייקט בזמן כל כך קצר, הייתה זמינה עבורי לכל בקשה או שינוי! אני פרפקציוניסטית והיא אף יותר! הכל היה מדוייק, במקום, סימטרי, איכותי ונעים על הגוף ! הסטודיו כל כך יפה ונעים להיות בו, המוזיקה ברקע, הנוף המרשים והיחס המושלם והסבלני! היא פשוט מדהימה ומקצועית אי אפשר לוותר על זה ! סגרתי מיד לי לחשוב יותר מידי.
הצג עוד

ליאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אלופה ממש!!!! הגעתי אליה בחוסר אונים מטורף, לא היה לי שום כיוון לשמלה והיא ממש ישבה איתי עם ככ הרבה סבלנות וביחד איתי בנתה לי שמלה שהתאימה לי ולאישיות שלי. תפרה לי הכל מאפס וידעה בדיוק מה מחמיא לי. מקצועית ממש, דאגה שהכל יהיה מוכן מראש. יודעת איך לעבוד עם כלות ואיך להרגיע בתקופה המטורפת הזאת. מומלצת בטירוף!!! מי שתקח אותה לא תאכזב!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up