כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ניסים בן דוד - DJ Sparks

ניסים בן דוד - DJ Sparks

תקליטנים
טלפון:0528085802
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ולריה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
לניסים הגענו דרך חבר משותף וישר הבנו שהתמזל מזלנו!!כבר מהפגישה הראשונה היה בנינו חיבור ברמה האישית.האווירה הייתה קלילה, ניסים היה קשוב לכל הבקשות שלנו, הדגים לנו מלא ועזר בבחירת שירים.גם באירוע עצמו העיף את כולם באוויר ולמרות הכמות היחסית קטנה של אורחים הרחבה הייתה מפוצצת כל הזמן ורק בזכותו!הבחירה המושלמת ללא כל ספק!
הצג עוד

אליסון   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
ניסים היה מקצועי, נעים, סבלני, ישבנו בסטודיו היפיפה שלו, הוא היה קשוב אלינו ולבקשות שלנו והכי חשוב עשה לנו שמח בטירוף!!!
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהשיחה הראשונה עם ניסים הבנו שיש לנו עסק עם בנאדם נעים,קשוב שאוהב ויודע מה הוא עושה. נפגשנו עם ניסים בביתו ותיארנו לו את אופי החתונה ומה אנחנו אוהבים כדי שידע להתאים את סגנון המוזיקה לנו ולאירוע. ניסים קלע בול! הייתה אווירה טובה ואחלה מוזיקה, ניסים הבין את הווייב וזרם עם הקהל
הצג עוד

Karni   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז הגענו לניסים דרך המלצה.. ובהחלט זאת הייתה המלצה מושלמת!ישר בפגישה הראשונה היה קליק והיה לנו ברור שמדבור במקצוען וזה יהיה הדיגי שלנו!ניסים שמר לנו על הרחבה מלאה לאורך כל החתונה! המעברים והחיבורים בין השירים היו וואווו ובאמת רק בזכותו הרחבה נשארה מלאה כל החתונה. כמות האנשים אחרי החתונה שפירגנו לנו על ניסים היא מטורפת!
הצג עוד

Shiri   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
ניסים היה קשוב לכל בקשה שלנו ואפילו יצר סט שרצינו שעדיין לא היה קיים. הכין לנו שיר כניסה מדהים ופשוט ענה על כל הציפיות שלנו
הצג עוד

אופיר   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהשיחת טלפון הראשונה עד לשיחת זום ולפגישת מוזיקה היה לנו ברור שניסים ואנחנו באותו ראש ושהוא יעשה לנו אווירה כיפית וטובה בחתונה, היינו מאוד מבולבלים לגבי שיר חופה ובפגישת מוזיקה תוך שנייה הוא עשה לנו סדר ועזר לנו, הוא בן אדם מקצועי שיודע מה הוא עושה ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות.
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הדיג'יי הכי טוב ומקצוען בעולםםם!!! תכננו לקבוע עם כמה דיג'יים פגישת היכרות כדי לבחור לנו את מי שהחיבור איתו יהיה הכי נכון לנו, והתחלנו בפגישה עם ניסים. כשיצאנו מהפגישה הסתכלנו אחד על השניה וידענו שאין שום צורך להפגש עם אף אחד אחר. מדובר בקסם של בן אדם שרואים כמה הוא נהנה מהעשייה. זה בדם שלו ויש לו אור בעיניים כשהוא משמיע ומדבר על מוזיקה וזה מיד שבה אותנו! מדובר בבן אדם נעים, כיפי, ואכפתי שקלט את הראש שלנו, זרם איתנו והשקיע בשבילנו בזמנו הפנוי.בחתונה עצמה היה מושלם מושלם מושלם, היינו בהיי היסטרי, עפנו מכמות האושר והאהבה שהייתה שם ואת כל אלו ניסים ליווה בצורה מושלמת עם המוזיקה, לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה!!!!! האורחים לא מפסיקים להחמיא לנו על ניסים ואפילו יש כאלו שאומרים שזו הייתה החתונה הכי טובה שהיו בה.. אז בכלל! בקיצור, המלצה רותחת😍😍😍😍😍
הצג עוד

Reudor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
ניסים תקלט בחתונה שלנו ונתן לנו חווייה שעלתה על כל הציפיות שלנו. מדובר במקצוען שהצליח להחזיק את הרחבה שלנו בוערת ומלאה מרגע הסיום של החופה ועד הדקות האחרונות של האירוע לפני שיצאו ההסעות. בנוסף מדובר באדם שהתקשורת איתו היא כיפית ונוחה, שהתעניין בנו, ושנעים לדבר איתו.
הצג עוד

yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ניסים היה הדיג׳יי בחתונה שלנו ב3.6. קודם כל ניסים ממש חמוד ברמה האישית, היה לנו נעים ונוח בכל אינטראקציה איתו. הוא הבין ישר מה אנחנו רוצים וזרם איתנו. באירוע עצמו הייתה גם להקה וניסים עבד איתם ממש טוב. חששנו שיהיו חריקות במעברים ביניהם אבל ניסים הרגיע אותנו ובאירוע עצמו זה באמת עבר מעולה, והיה ממש כיף וכמו שרצינו. אנחנו ממליצים עליו בלב שלם, הוא מקסים ומקצועי וכיף איתו!
הצג עוד

מעיין ודן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לא ברור לי איך לא מדובר בשם הכי חם שיש! יחס אישי בצורה מדהימה, קורא את הרחבה לאורך כל הערב ומרים את האווירה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up