כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לילך נחמני- איפור וסירוק כלות

לילך נחמני- איפור וסירוק כלות

איפור כלות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שקד   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
100 מתוך 100
לקחתי את לילך בהמלצת מאפרת אחרת לאחר שדחיתי את החתונה והיא לא יכלה ללוות אותי. מהשיחה הראשונה איתה ידעתי שאני אהיה מרוצה וישר סגרתי אותה. לילך מאוד קשובה, אכפתית, הבינה בדיוק מה אני רוצה וגרמה לי להרגיש הכי יפה שיש! לא לקחתי ליווי אבל ממש היה לה לחשוב להסביר לי בדיוק מה לעשות ואיך! ממליצה בחום 🤍
הצג עוד

גנית   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אני בכלל לא מתאפרת ביום יום, וחיפשתי מאפרת שתאפר אותי הכי טבעי שיש אבל עדיין שיחזיק את היום ללא ליווי. בנוסף לכך, היה לי חשוב שהאיפור והשיער יעשו על ידי אותו ספק, כדי לא להסתבך עם מלא ספקים, והכי חשוב היה לי שאתחבר לספקית שאיתה אני מתחילה את היום ושהיא אחראית בסופו של דבר לחלק נכבד מאוד בנראות שלי. לילך הייתה מושלמת בשבילי- היא מאפרת בחסד, מוכשרת בטירוף, וגם את השיער עשתה מדהים- שניהם החזיקו לי מעולה כל היום והערב! ומעבר להכל- היה לי סופר נעים וכיף להעביר איתה את הבוקר שלי. היא ידעה מתי לצחוק איתי ומתי לתת לי את השקט שאני צריכה. לא עשינו פגישת ייעוץ פיזית בה מנסים תסרוקות או איפור- אך בבוקר החתונה לילך ידעה להגיד לי מה יותר יתאים לי ומה פחות. ממש סמכתי עליה, די נתתי לה יד חופשית והיא אכן הוכיחה את עצמה, יצאתי ממש מרוצה :)
הצג עוד

Nastya   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לילך הגיעה בבוקר החתונה עם חיוך ענקי, ושלווה שאיזנה את הלחץ שלי מהיום הזה. כבר מהרגע הראשון ראיתי כמה אכפת לה שהכל יהיה מדויק. האיפור יצא בדיוק מה שרציתי למרות הקושי שלי להסביר במילים מה בדיוק אני רוצה. התיסרוקת נעשתה בקפידה והתאימה לסיגנון ולמה שביקשתי. קיבלתי המון מחמאות לאורך כל הערב
הצג עוד

Fiana   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שדיברתי עם לילך ידעתי שבחרתי נכון!לילך מקסימה, כיפית,הרגשתי שביליתי עם חברה וזאת מבלי להתפשר על מקצועיות משוגעת😍האיפור שלי היה עדין וטבעי והשיער היה מהמם כל הלילה והחתונה הייתה בחוץ ללא מזגן כל היום!לילך עשתה אותי הכי יפה שיש בעולם, וזאת הבחירה הכי טובה שתעשו לעצמכן❤️
הצג עוד

Peleg   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
לילך איפרה וסירקה את חברה טובה שלי וכבר אז ידעתי שאיתה אסגור גם לחתונה שלי, וזה באמת היה ככה. לילך עשתה לי את היום הכי כיף שאפשר, ממש הרגשתי שחברה מאפרת אותי. הרגשתי הכי חשובה ביום שלי, וללילך היה חשוב מאוד שאני אצא הכי מרוצה שאפשר. היא נענתה לבקשות שלי ואפילו הלכה לקנות במיוחד שפתון שיתאים לגוון שאני רוצה. הרגשתי הכי יפה שיש והיום שלי עבר בצורה הכי מושלמת שיכולתי לבקש והרבה בזכותה. בקיצור, אחת הבחירות הכי טובות שעשיתי. לכו תסגרו איתה!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי ללילך דרך חברה, הגעתי סקפטית לכל העניין אם אני בכלל אוהב את עצמי מאופרת כי אני לא מתאפרת בשגרה. לילך פשוט הבינה אותי מהרגע הראשון וידעה בדיוק מה לעשות כדי שאצא מרוצה והכי עצמי שאפשר!מעבר לזה פשוט היה איתה כיף ואחלה דרך לפתוח את היום המטורף הזה
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואוו לילך מושלמת! חווית ההתארגנות הייתה מדויקת, לילך גם הייתה כמו חברה טובה שליוותה אותי ביום הזה וישר השתלבה עם החברות והמשפחה וגם הייתה הכי מקצועית שיש. האיפור והשיער לא זזו לי כל הערב (למרות כל מה שהם עברו) ולא הפסקתי לקבל מחמאות. איכשהו היא הצליחה שהכל יהיה עמיד אבל עדין ולא מוגזם, כמו שביקשתי. ממליצה על לילך בחום!!
הצג עוד

adiyahalomi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
לילך הייתה הספקית הראשונה שסגרתי איתה לאחר שסגרנו את התאריך, וכבר משיחת הטלפון הראשונה ידעתי שבחרתי נכון. אני לא בחורה שמתאפרת בדרך כלל ואם כן, זה לרוב מסתכם במסקרה וזהו. ונוסיף לזה שאני סובלת מלחות וממש נלחצתי שהשיער ייהרס בשנייה הראשונה שנצא לצילומים. ואיזה מזל שלילך הייתה שם! היא איפרה אותי בסגנון שמצד אחד היה עדין ומצד שני היה הכי וואו שגרם לי להרגיש הכי יפה שיש. היא גם הגיעה אחה"צ לעשות לי ליווי אחרי הצילומים בשביל לתקן את השיער, אחרי שכל היום היא הייתה על הרגליים בלאפר ולסרק אותי ואת אמא שלי, וכל זה בשביל שאיראה הכי וואו שיש!! בקיצור מדובר בבחורה הכי מקצועית ונעימה שיש שאין שנייה לה.
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שראיתי את העבודות של לילך הרגשתי שהיא לגמרי עונה לטעם שלי, האיפור הוא אחד הדברים שהכי חששתי מהם, היה לי מאוד חשוב להרגיש אני, להסתכל במראה ולאהוב את מה שאני רואה. מהשיחה הראשונה עם לילך בטלפון היא ישר הרגיעה אותי והבטיחה שהכל ייראה טבעי ושהיא תתאים את עצמה למי שאני, וכך באמת היה. כל הבוקר עם לילך היה נעים ורגוע, היא לגמרי יודעת מה להגיד ואיך לייעץ בכל דבר, גם בדברים שלא קשורים לאיפור ולשיער, הרגשתי כל כך בנוח ויותר מהכל פשוט סמכתי עליה בעיניים עצומות, ומי שמכיר אותי יודע שמאוד קשה לי לסמוך על מאפרות במיוחד שמעבר למסקרה אני לא שמה כלום על הפנים ביום יום. בקיצור, תעשו לעצמכן טובה ענקית ותשריינו לעצמכן את לילך, כך תוכלו להסיר דאגה מליבכן, ולהרגיש בשיא של עצמכן ביום הכה מרגש ומיוחד הזה. לילך תודה לך, גרמת לי להרגיש הכי טוב שיכולתי להרגיש עם עצמי.
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
לילך נחמני האלופה ! האחת והיחידה ! הייתה בשבילי כמו עוד מלווה.הגיעה באנרגיות מרגיעות כאילו שהכרנו הרבה קודם. האיפור והשיער היו מושלמים - נראיתי זוהרת ועדינה בדיוק כמו שחלמתי! לילך מקצועית והתאימה את האיפור והשיער באופן מדוייק. לילך הייתה חלק משמעותי ביום שלי. זכיתי לגמרי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up